Testuitslag kleur?

ShadowLSD

Newbie
Hoi mensen,

Vandaag eeen Ying/Yang Blauw getest met een Marquis testkit.

Uitslag is nogal verwarend : Zwart/Rood, belletjes tijdens veranderen van kleur. Tevens een geur.

Foto gemaakt,

Als je goed kijk zie je een rode gloed.

Laat wat weten

Groet Slsd

Astrix_7

Experimenterende gebruiker
Misschien heb je hier wat aan...

Bevat je testkit ook de Robadope e.d?

http://en.wikipedia.org/wiki/Pill_testing

Final colors produced by Marquis Reagent with various substances[2] Substance Color
2C-B - 4-bromo-2,5-dimethoxyphenethylamine Green-Yellow
2C-I - 2,5-dimethoxy-4-iodophenethylamine Green-Yellow
2,5-Dimethoxy-4-bromoamphetamine (DOB) Olive Green - Yellow
Aspirin Deep red
Benzphetamine HCl* Deep reddish brown
Chlorpromazine HCl Deep purplish red
Codeine* Very dark purple
d-Amphetamine HCl* Strong reddish orange - Dark reddish brown
d-Methamphetamine HCl* Deep reddish orange - Dark reddish brown
Diacetylmorphine HCl (Heroin) Deep purplish red
Dimethoxy-meth HCl Moderate olive
Doxepin HCl Blackish red
Dristan Dark grayish red
Exedrine Dark red
LSD Olive black
Mace Moderate yellow
Methylenedioxyamphetamine HCl* (MDA) Black
Methylenedioxy-N-ethylamphetamine HCl* (MDEA) Black
Methylenedioxymethamphetamine HCl* (MDMA) Black
Pethidine/Meperidine HCl Deep brown
Mescaline HCl* Strong orange
Methadone HCl Light yellowish pink
Methylphenidate HCl Moderate orange yellow
Morphine monohydrate* Very deep reddish purple
Opium* Dark grayish reddish Brown
Oxycodone HCl* Pale violet
Propoxyphene HCl Blackish purple
Sugar Dark brown

De link
http://en.wikipedia.org/wiki/Marquis_reagent

Astrix_7

ShadowLSD zei:
Rood zou volges de ColorChart een Speed-achtige stof zijn.
Donkerpaars Blauw/Zwart daarintegen een xtc achtige stof.

Dus wss is het een Mix van 2.. Wie weet wat nog meer????

Pil komt volgens mij wel overeen met onderstaande:
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=19297

Ik weet het ook ffe niet meer,
Jammer genoeg is het dichtsbijzijnde testcentrum ongeveer 1.5 rijden.

Slsd

Het is idd wel een vreemde reactie... Maar Marquis Reagent geeft aan dat tussen de 3 a 5 seconden er een verkleuring moet zijn van paars naar zwart. Hoeveel tijd zit er tussen?

Wat gebruik je veel testvloeistof als ik zo de foto bekijk. 2 druppels op het schraapsel moet genoeg zijn. Nogmaals testen?

Een overeenkomstige tickel hoeft niet te betekenen dat het dezelfde is als in de link. Bij twijfel: testen... wat is 1,5 uur op een badtrip?

ShadowLSD

Newbie
Nog maar een keer testen dan. Up de foto zometeen..

Update:

5 Seconden (1drups). Zwarte/paarse emulsie

30 seconden (2drups) bewogen.

Wat is dit voor kleur? Rood? Paars? Ik ben kleurenblind lijkt wel.

JoorCash

Newbie
Die testuitslagen van die thuistestjes zeggen heel erg weinig. En je kan ze zo voor de gek houden. Breng 't gewoon naar 't testcentrum :)

Astrix_7

JoorCash zei:
Die testuitslagen van die thuistestjes zeggen heel erg weinig. En je kan ze zo voor de gek houden. Breng 't gewoon naar 't testcentrum :)

Het verteld net voldoende over wat voor samenstelling er in kan zitten. Toch is het test centrum de beste oplossing.

Offtopic:
JoorCash zei:
En je kan ze zo voor de gek houden.
Ik begreep idd dat een tickel bijv. 3% een MDMA of MDA stof zou kunnen bevatten, welke de test vloeistoffen laten reageren, om de rest van de gebruikte stoffen (de 97% bijv.) troep is, omdat deze wordt "gemaskeerd" door de 3%.

(Blijft vervelend dit soort vuile "productie processen" (voor zover ik het begrijp), omdat je toch als consumer een zuiver produkt wilt hebben?)

Dat bedoel je toch?

JoorCash

Newbie
Astrix_7 zei:
Ik begreep idd dat een tickel bijv. 3% een MDMA of MDA stof zou kunnen bevatten, welke de test vloeistoffen laten reageren, om de rest van de gebruikte stoffen (de 97% bijv.) troep is, omdat deze wordt "gemaskeerd" door de 3%.

Dat bedoel je toch?

Jep, precies. Zo'n test zegt inderdaad alleen dat een bepaalde stof aanwezig is. Maar niks over de aanwezigheid van andere (al dan niet schadelijke) stoffen. Zo'n test is echt een soort schijn-zekerheid.

Astrix_7

Jep, precies. Zo'n test zegt inderdaad alleen dat een bepaalde stof aanwezig is. Maar niks over de aanwezigheid van andere (al dan niet schadelijke) stoffen. Zo'n test is echt een soort schijn-zekerheid.

Idd, het wordt ook wel benoemd door de aanbieder van de testkits. Jammer dat zelf verrijking vaak het (productie) motief is om over te gaan tot het maken van een tickel met een onzuivere samenstelling. Men leert het ook nooit :angry: Geen touw aan vast te knopen als je een tickel zou willen gebruiken.

Astrix_7

Wat is dit voor kleur? Rood? Paars? Ik ben kleurenblind lijkt wel.

Het is toch n.m.i. (en lekker subjectief :grin: ) donkerpaars tot zwart. Volgens mij dus wel in orde wat de kleuren betreft van de testers, maar geen garantie (nogmaals).

ShadowLSD

Newbie
Lol, zwart/paars/lichtrood wanneer ik het niet laat rollen.
Laat ik het rollen dan lijkt er een Burdearood kleurtje te verschijnen.
Voor de zkerheid dan toch maar naar het testcentrum.

Bedankt.!

Astrix_7

ShadowLSD zei:
Lol, zwart/paars/lichtrood wanneer ik het niet laat rollen.
Laat ik het rollen dan lijkt er een Burdearood kleurtje te verschijnen.
Voor de zkerheid dan toch maar ongeever een uurtje rijden!

:tearsofjoy: Idd, dan toch maar even een uurtje karren. Wel even de openingstijden van de testcentra in de gaten houden, anders rijd je voor niets :smoke: .

en: you're welcome

Mike

Bewuste gebruiker
Als het de goede zijn, heb je hele leuke pillen in handen. Iedereen is er behoorlijk enthousiast over. (vergelijk ze anders even op pillreports Linkje staat hier \boven ergens.. )

Wel is het zo dat deze pillen een nogal dikke beschermlaag hebben, het beste kan je ze even doormidden breken en dan wat van de binnenkant afschrapen om de M test mee te doen.

Laat even weten hoe ze waren, ik heb er ook wat van in huis maar ga ze pas met de kerst nemen.

Astrix_7

Wel is het zo dat deze pillen een nogal dikke beschermlaag hebben, het beste kan je ze even doormidden breken en dan wat van de binnenkant afschrapen om de M test mee te doen.

Waar bestaan deze beschermlaag dan uit? Is dat bindmiddel? (klinkt als een suffe vraag, maar goed :) )

ShadowLSD

Newbie
Leuk foto'tje van de pil! Hierzo

Heeft een tijdje in mijn portemonee gezeten dus niet meer zo mooi als eerst.(Jmmrgenoeg)

Lijkt die van jou erop Mike?

Astrix_7

Idd,

Leuke tickel, als het dezelfde is en jij een testverlagje binnen krijgt, lees ik deze uitslag graag. In het verlengde van de EZ test.

Mike

Bewuste gebruiker
ShadowLSD zei:
Leuk foto'tje van de pil! Hierzo

Heeft een tijdje in mijn portemonee gezeten dus niet meer zo mooi als eerst.(Jmmrgenoeg)

Lijkt die van jou erop Mike?

Yep! Zijn dezelfde.

Heb je er al een geslikt? Zo ja: EN? hoe zijn ze? Zo nee, waarom niet? :)

Mike

Bewuste gebruiker
Astrix_7 zei:

Waar bestaan deze beschermlaag dan uit? Is dat bindmiddel? (klinkt als een suffe vraag, maar goed :) )

Bindmiddel, glazuurlaagje. De usual rommel die er in moet om te zorgen dat de boel niet uit elkaar lazert.

ShadowLSD

Newbie
Nee nog niet geslikt. Wil mijn serotinepijl zoals het nu is behouden tot 31-12 :)
Komt binnekort een testverslag van. Nog even wachten op bestelde kristallen.

Astrix_7

Mike zei:
Astrix_7 zei:

Bindmiddel, glazuurlaagje. De usual rommel die er in moet om te zorgen dat de boel niet uit elkaar lazert.

Zoals ik dan toch al dacht. Ook gaat wel "het verhaal" dat als een tickel glimt, deze "sowieso goed moet zijn en molly" bevat. Het leek mij al sterk, het is dan eerder het glazuurlaagje :stoned: :)

W.F.L.

Badass junkie
mikkelk zei:
Je moet niet uit gaan van pillreports..
Er kan een hoop onzin op staan, aangezien iedereen er wat op kan plaatsen.
Maar over de ying yang heb ik nog geen slechte verhalen gehoord, dus een lekkere knikker heb je daar wel in handen denk ik maar zo! =)

Ik weet het, maar er staan een hoop reports over m.b.t. die blauwe YY's. Bovendien heb ik ook al gehoord dat het goede pillen zijn.

Bovenaan