ShadowLSD zei:Rood zou volges de ColorChart een Speed-achtige stof zijn.
Donkerpaars Blauw/Zwart daarintegen een xtc achtige stof.
Dus wss is het een Mix van 2.. Wie weet wat nog meer????
Pil komt volgens mij wel overeen met onderstaande:
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=19297
Ik weet het ook ffe niet meer,
Jammer genoeg is het dichtsbijzijnde testcentrum ongeveer 1.5 rijden.
Slsd
JoorCash zei:Die testuitslagen van die thuistestjes zeggen heel erg weinig. En je kan ze zo voor de gek houden. Breng 't gewoon naar 't testcentrum![]()
Ik begreep idd dat een tickel bijv. 3% een MDMA of MDA stof zou kunnen bevatten, welke de test vloeistoffen laten reageren, om de rest van de gebruikte stoffen (de 97% bijv.) troep is, omdat deze wordt "gemaskeerd" door de 3%.JoorCash zei:En je kan ze zo voor de gek houden.
Astrix_7 zei:Ik begreep idd dat een tickel bijv. 3% een MDMA of MDA stof zou kunnen bevatten, welke de test vloeistoffen laten reageren, om de rest van de gebruikte stoffen (de 97% bijv.) troep is, omdat deze wordt "gemaskeerd" door de 3%.
Dat bedoel je toch?
Jep, precies. Zo'n test zegt inderdaad alleen dat een bepaalde stof aanwezig is. Maar niks over de aanwezigheid van andere (al dan niet schadelijke) stoffen. Zo'n test is echt een soort schijn-zekerheid.
Wat is dit voor kleur? Rood? Paars? Ik ben kleurenblind lijkt wel.
ShadowLSD zei:Lol, zwart/paars/lichtrood wanneer ik het niet laat rollen.
Laat ik het rollen dan lijkt er een Burdearood kleurtje te verschijnen.
Voor de zkerheid dan toch maar ongeever een uurtje rijden!
.Wel is het zo dat deze pillen een nogal dikke beschermlaag hebben, het beste kan je ze even doormidden breken en dan wat van de binnenkant afschrapen om de M test mee te doen.
W.F.L. zei:Op pillreports effe willekeurig report gelezen en daar stond 140 mg MDMA en niks anders op.
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=19297
ShadowLSD zei:Leuk foto'tje van de pil! Hierzo
Heeft een tijdje in mijn portemonee gezeten dus niet meer zo mooi als eerst.(Jmmrgenoeg)
Lijkt die van jou erop Mike?
Astrix_7 zei:Wel is het zo dat deze pillen een nogal dikke beschermlaag hebben, het beste kan je ze even doormidden breken en dan wat van de binnenkant afschrapen om de M test mee te doen.
Waar bestaan deze beschermlaag dan uit? Is dat bindmiddel? (klinkt als een suffe vraag, maar goed)
Mike zei:Astrix_7 zei:Wel is het zo dat deze pillen een nogal dikke beschermlaag hebben, het beste kan je ze even doormidden breken en dan wat van de binnenkant afschrapen om de M test mee te doen.
Waar bestaan deze beschermlaag dan uit? Is dat bindmiddel? (klinkt als een suffe vraag, maar goed)
Bindmiddel, glazuurlaagje. De usual rommel die er in moet om te zorgen dat de boel niet uit elkaar lazert.
mikkelk zei:Je moet niet uit gaan van pillreports..
Er kan een hoop onzin op staan, aangezien iedereen er wat op kan plaatsen.
Maar over de ying yang heb ik nog geen slechte verhalen gehoord, dus een lekkere knikker heb je daar wel in handen denk ik maar zo! =)