Dione zei:Ze hebben 100mg nodig in het geval van poeders.
Smokey046 zei:Ik heb een klein vraagje.![]()
Kun je ook een capsule binnen brengen die met de hand is gevuld.
Een vriend had die op zak en hij denkt dat het speed is, maar ik ben er vrij zeker van dat er mee gerotzooid is.![]()
Ivoos zei:Als er 100mg poeder in die capsule zit zou ik niet weten waarom het niet zou lukken...
Fresh zei:Smokey046 zei:Ik heb een klein vraagje.![]()
Kun je ook een capsule binnen brengen die met de hand is gevuld.
Een vriend had die op zak en hij denkt dat het speed is, maar ik ben er vrij zeker van dat er mee gerotzooid is.![]()
Tsja waarom niet he?En anders maak je die cap toch gewoon open? En lever je het poeder in? Zie het probleem niet.

jimi zei:zo, das een snelle reactie!
maar fijn, vorige keer had ik er niet op gerekend bij een pil dat ze m helemaal moesten hebben namelijk en dat was wel een beetje jammer, maar helaas.
danku!
Dit hoeft volgens mij ook niet, alleen als je wilt weten hoeveel er in zit, om ze op mdma te testen kun je er ook met een mesje wat van af schrapen.jimi zei:zo, das een snelle reactie!
maar fijn, vorige keer had ik er niet op gerekend bij een pil dat ze m helemaal moesten hebben namelijk en dat was wel een beetje jammer, maar helaas.
danku!
cropp zei:Dit hoeft volgens mij ook niet, alleen als je wilt weten hoeveel er in zit, om ze op mdma te testen kun je er ook met een mesje wat van af schrapen.jimi zei:zo, das een snelle reactie!
danku!