Testen

jimi

Belezen gebruiker
zo, das een snelle reactie!
maar fijn, vorige keer had ik er niet op gerekend bij een pil dat ze m helemaal moesten hebben namelijk en dat was wel een beetje jammer, maar helaas.
danku!

Smokey046

Bewuste gebruiker
Ik heb een klein vraagje. :grin:
Kun je ook een capsule binnen brengen die met de hand is gevuld.
Een vriend had die op zak en hij denkt dat het speed is, maar ik ben er vrij zeker van dat er mee gerotzooid is. :smilingimp:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Smokey046 zei:
Een vriend had die op zak en hij denkt dat het speed is, maar ik ben er vrij zeker van dat er mee gerotzooid is. :smilingimp:

Tsja waarom niet he? :) En anders maak je die cap toch gewoon open? En lever je het poeder in? Zie het probleem niet.

Smokey046

Bewuste gebruiker
Fresh zei:
Smokey046 zei:

Tsja waarom niet he? :) En anders maak je die cap toch gewoon open? En lever je het poeder in? Zie het probleem niet.

Dat ik daar zelf niet op ben gekomen :confused:
Bedankt voor 't duidelijk te maken :stoned:

Oom Klaas

Badass junkie
jimi zei:
maar fijn, vorige keer had ik er niet op gerekend bij een pil dat ze m helemaal moesten hebben namelijk en dat was wel een beetje jammer, maar helaas.
danku!

Alsof ze even naar die pil kijken en zeggen hoeveel er in zit :tearsofjoy:

cropp

Badass junkie
jimi zei:
danku!
Dit hoeft volgens mij ook niet, alleen als je wilt weten hoeveel er in zit, om ze op mdma te testen kun je er ook met een mesje wat van af schrapen.

MIA-1985

Wijs gebruiker
cropp zei:
jimi zei:
danku!
Dit hoeft volgens mij ook niet, alleen als je wilt weten hoeveel er in zit, om ze op mdma te testen kun je er ook met een mesje wat van af schrapen.

Klopt en dan moet het in die testvloeistof. Kun je ook bij de smartshop halen natuurlijk.
Maar aantal mg's vind ik persoonlijk altijd wel fijn om te weten :wink:

Carlitos

Badass junkie
En zou 3 dezelfde samples inleveren want heb een keer 12% verschil gehad in me speed.
Doodziek verschil die andere 2 lagen bij elkaar.

Nu teren we op de 70% :hearteyes:

Bovenaan