´k heb afgelopen weekend weer een terugvalletje gehad.
Weer pep op. Was hartstikke zat en dus extra vatbaar. Zat er al een tijdje tegenaan.
Normaal maakt een beetje pep niet uit natuurlijk. Maar voor mij betekent het weer het begin van het einde. Ik kan mezelf niet inhouden en heb nu een paar dagen later nog steeds een klotegevoel en de hunkering blijft weer zo´n lange tijd.
Ik zit al weer dagen te bedenken dat ik wel weer wat kan gaan halen en het alleen maar goed voor me is om het weer standaard te gaan doen. Want zonder heb ik ook geen leven blablabla.
Die kutgedachten.
Eraan komen is makkelijk. Maar hoe kom je er weer af...
Zo´n klein beetje genomen en het maakt weer zo´n wereld van verschil.
Kan niet meer spontaan zijn de laatste dagen, alles is me teveel.
Kan wel janken door die teringzooi. Waarom heb ik het er ooit zo naar gemaakt. Waarom heb ik nooit nagedacht over de gevolgen.
Ik zit nu 10 jaar in de drugs en ik heb er gewoonweg levenslang mee gekregen voor mijn gevoel.
En er is bijna geen mens aan wie je je gevoel kunt uitleggen. Of je wil er niemand mee storen.
Maar ja. Hopen dat de bui weer weg trekt binnen niet al te lange tijd..
Een lekker drankje doet al wonderen.
Weer pep op. Was hartstikke zat en dus extra vatbaar. Zat er al een tijdje tegenaan.
Normaal maakt een beetje pep niet uit natuurlijk. Maar voor mij betekent het weer het begin van het einde. Ik kan mezelf niet inhouden en heb nu een paar dagen later nog steeds een klotegevoel en de hunkering blijft weer zo´n lange tijd.
Ik zit al weer dagen te bedenken dat ik wel weer wat kan gaan halen en het alleen maar goed voor me is om het weer standaard te gaan doen. Want zonder heb ik ook geen leven blablabla.
Die kutgedachten.
Eraan komen is makkelijk. Maar hoe kom je er weer af...
Zo´n klein beetje genomen en het maakt weer zo´n wereld van verschil.
Kan niet meer spontaan zijn de laatste dagen, alles is me teveel.
Kan wel janken door die teringzooi. Waarom heb ik het er ooit zo naar gemaakt. Waarom heb ik nooit nagedacht over de gevolgen.
Ik zit nu 10 jaar in de drugs en ik heb er gewoonweg levenslang mee gekregen voor mijn gevoel.
En er is bijna geen mens aan wie je je gevoel kunt uitleggen. Of je wil er niemand mee storen.
Maar ja. Hopen dat de bui weer weg trekt binnen niet al te lange tijd..
Een lekker drankje doet al wonderen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, ik hoop in ieder geval dat je op een of andere manier weer kracht kunt vinden om weer uit deze situatie te kunnen komen... Als je maar weet dat je je verhaal hier altijd kwijt kunt