Terneuzen - checkpoint/miami

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
yo.
Had even een vraag over de Terneuzen-shops.
Kga dus binnen een week of 2 naar Terneuzen (kben belg)
Om daar wat te kopen.
Nu was mijn vraag, zijn ze in terneuzen zeer streng op leeftijd?,
daarmee bedoel ik of ze aan iedereen identiteitskaarten vragen.
omdat ik jammergenoeg minderjarig ben, 16 dus.
Ik zie er behoorlijk volwassen uit (al zeg ik het zelf). Kben ook wel groot en mensen durven mij wel 19 schatten.
Ik heb wel al paar keer in smartshop, paddo's meegekregen zonder problemen.
1 keer had ik problemen, maar dat was omdat de uitbater achter de leeftijd van mijn vriend vroeg. maar dit is bijzaak.

Iemand heeft me aangeraden om autosleutels mee te doen en als ze vragen voor je ID, zeggen dat die in je auto ligt, die ver van hier geparkeert staat en je autosleutels tonen.

Ik denk dat de vraag duidelijk is :)

Greetz. dé&kevn

Wortel

Bewuste gebruiker
Drop is een foto neer kunnen we miss. beter schatten ken maar zat mensen van 16 die mee krijgen maar goed ligt er aan hoe oud je der uit zie.

toepiekloot

Belezen gebruiker
ben ook al op mn 16-17 nr checkpoint geweest en daar maakten ze geen probleem van, allé ze vroegen toch allesinds nie achter paspoort, en alsk eerlijk mag zijn kzie der toch wel jonger uit dan mn leeftijd :)
maar in miamia vroegen ze wel mijn paspoort, maar toen was ik wel al meerderjarig...
moet er nog eens geraken he miljaar, ben nog nie eens geweest sinds de verbouwingen, shame on me :flushed:

fungus

Experimenterende gebruiker
ja, in Miami vragen ze doorgaans achter je paspoort. In de Checkpoint al een keer of 6 geweest en ken niemand die ze controleerden. Zal daar wel lukken.

Jeller

Badass junkie
zo heb ik het ook gehoord, kdenk da ik ook eens ga gaan, ik kan naar beide want kben toch al 18

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ik was 15 jaar toen ik eerste keer in coffeshop kwam en ik was ook de enige in de vriendenkring dus moest ik steeds gaan shoppen voor anderen na 1 maand was ik bevriend met verkopers enzo en heb ik eerlijk gezegd dat ik geen 18 was ze geloofden niet dat ik 15 jaar was omdat ik veel ouder uitzag maar verkoper zei dat ik alleen moest komen shoppen als baas niet in de buurt is en ze hebben mij altijd extra wiet gegeven zelfs :mrgreen:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
yellowmoon zei:
ik was 15 jaar toen ik eerste keer in coffeshop kwam en ik was ook de enige in de vriendenkring dus moest ik steeds gaan shoppen voor anderen na 1 maand was ik bevriend met verkopers enzo en heb ik eerlijk gezegd dat ik geen 18 was ze geloofden niet dat ik 15 jaar was omdat ik veel ouder uitzag maar verkoper zei dat ik alleen moest komen shoppen als baas niet in de buurt is en ze hebben mij altijd extra wiet gegeven zelfs :mrgreen:

Kijk dat moet je hebben :mrgreen: :stoned:

Obyt

Experimenterende gebruiker
Nou ik ben al twee keer naar Checkpoint geweest en één keer naar Miami, de eerste keer naar Checkpoint en Miami was ik 17 en in Miami vroegen ze onmiddelijk mijn paspoort en aan de kassa vroegen ze het in Checkpoint ook

minn

Badass junkie
Mensen zeggen dat je n beetje op mij lijkt meplantismemoat, denk dat je wat langer bent dan ik, maar k ben juist weer wat breder in mn heupen etc.
Denk dat je het wel meekrijgt, ik kan iig zonder zorgen n hele dag in de shop zitten!
Gewoon proberen :grin:
Succes!

Freaky high

Bewuste gebruiker
we willen echt wel eens in een shop zitten, lekker een jointje blowen van de nederwiet!! moet echt een zalig gevoel zijn! :stoned: ben je al in checkpoint geweest minn?

Deranged

Badass junkie
Terneuzen is echt een hoerige plaats, ik weet nog dat ik er elke week voor werk heen moest. Deprimerend dat stelletje sjagerijnige mosselkoppen, dat ze daar uberhaupt aan coffeeshops doen verbaasd me wel dat wist ik niet.

minn

Badass junkie
Freaky high zei:
we willen echt wel eens in een shop zitten, lekker een jointje blowen van de nederwiet!! moet echt een zalig gevoel zijn! :stoned: ben je al in checkpoint geweest minn?

Nop, woon heel ergens anders joh :) maar denk dat je dinnetje wel binnekomt hoor! :)
Gewoon proberen :) En anders creeer je je eigen shop :sunglasses:

Freaky high

Bewuste gebruiker
graak ik er ook binnen? hier een foto van me
kben 16 jaar oud

spacekonijn

Badass junkie
nee dat denk ik niet , als je met wat oudere lui mee bent misschien wel maar als onbekende 16 jarige moet je erg veel geluk hebben willen ze je zomaar binnen laten

lot

Badass junkie
Freaky high zei:
kvind geen foto van 2 jaar geleden sorry!!
moet ik dat positief bekijken dat ik er jong uit zie of negatief? :(

wat jij wil :wink:

als je ouder wil lijken is het voor jou negatief
als je lekker jong wilt zijn is het positief

Freaky high

Bewuste gebruiker
negatief dus, maarja, wat doe je eraan. vind van mezelf ook wel dat ik er jong uit zie. zou dit anders willen maarja, dat kies je zelf niet he.

lot

Badass junkie
Freaky high zei:
negatief dus, maarja, wat doe je eraan. vind van mezelf ook wel dat ik er jong uit zie. zou dit anders willen maarja, dat kies je zelf niet he.

oh echt wel! goe laag make-up doet wonderen :mrgreen: :wave:

minn

Badass junkie
Denk k ook niet dat je daar binnekomt.. Je moet ook nooit met zn 2en zo'n shop binnelopen... Dat ziet er dan niet uit :P Dan hebben ze je gelijk door.
Laat je dinnetje naar binnenlopen ofzo en jij loopt door naar n steeegje, koelaar :grin:

Freaky high

Bewuste gebruiker
ja, je hebt mss gelijk, maar ik zie mezelf nog geen poedertjes en mascara en oogschaduw en al die chemische dingen aan men gezicht smeren hoor lotje :P kvind je gevoel voor humor wel super :wink:

lot

Badass junkie
kijk das nog is een compliment!

als je me je adres ff PM't dan stuur ik je wat op :P
kan je kijken of het mss toch bevalt
ik heb vanalles.. lipglosjes enzo ook nog

Freaky high

Bewuste gebruiker
minn zei:
Denk k ook niet dat je daar binnekomt.. Je moet ook nooit met zn 2en zo'n shop binnelopen... Dat ziet er dan niet uit :P Dan hebben ze je gelijk door.
Laat je dinnetje naar binnenlopen ofzo en jij loopt door naar n steeegje, koelaar :grin:
dan loopt men dinnetje wel weg met de credits he, zij kan dan eindelijk zeggen dat ze werkelijk in een shop geweest is, ik niet :( maar ik zou wel proberen alleen binnen te gaan, en zien hoe ik het er van af breng, lukt het niet, dan pech he.. wat zou jij doen minn?

Freaky high

Bewuste gebruiker
lot zei:

oh ja tuurlijk :tongueout: kan wel wat lipgloss gebruiken hoor.. Niet Dus!! :mrgreen: ik en men dinnetje gingen eerst naar jou hometown komen, wist je dat? naar Amstelveen. maar nu word het dus Rotterdam, als we toch naar Amstelveen komen, dan kunnen we eens meeten :wink: dan kun je me eens de mooie make-up boetiekjes tonen :P

lot

Badass junkie
Freaky high zei:
lot zei:

oh ja tuurlijk :tongueout: kan wel wat lipgloss gebruiken hoor.. Niet Dus!! :mrgreen: ik en men dinnetje gingen eerst naar jou hometown komen, wist je dat? naar Amstelveen. maar nu word het dus Rotterdam, als we toch naar Amstelveen komen, dan kunnen we eens meeten :wink: dan kun je me eens de mooie make-up boetiekjes tonen :P

Doen we!! maar wat moet je in g*dsnaam in Amstelveen??? :confused: :confused:
dr zit hier 1 coffeeshop.. aan de overkant van me huisje maar meer niet hoor! kan je beter Amsterdam in gaan..

Freaky high

Bewuste gebruiker
haar ouders hebben daar vrienden en we gingen daar logeren. we waren dan van plan de bus te nemen of zo naar amsterdam. naar de coffeeshops (waar ik jammergenoeg niet binnen graak :cry: )
hier een foto van ik en men dinnetje A.K.A. Tha BlowHomieZz..
:stoned:
samen in Bellewaerde
Happily Blowing together in tha Basement :stoned:

lot

Badass junkie
in Amsterdam kan je gewoon in een shop gaan zitten hoor.. :) minn en ik ook gedaan

*Tip: als je dan in amstelveen bent ga dan niet met de bus de stad in maar neem de metro of beter nog de tram :wave:

Deranged

Badass junkie
Ik haat Terneuzen, de naam alleen al. Begin ik net een beetje vrolijker teowrden staat het topic over Terneuzen bovenaan en nu zit ik er in onzin te typen. Dat was dus niet de bedoelinh, ik ga maar weereens. :wave:

lot

Badass junkie
Freaky high zei:
ok bedankt lotje *Kus!
vind het wel sucken dat ik niet in een shop zou binnen graken. maarja..

ach wij zaten dr heel chill.. minn zat te roken ik zat een joint te draaien.. die we daarna op gingen roken toen wilde we een kopje thee.. :P en toen waren we geen 18 en moeste we weg wahaha

lot

Badass junkie
Freaky high zei:
leuk :grin: wat was minn aant roken? een jointje of een sigaret?

toen nog een peuk :P
wahaha die was trouwens wel helemaal wappie toen ze hier was!!
maar we waren dan ook om 11 uur op de Dam met aan het blowen en rare gastjes aan het praten..
Hé Princess :wink:---> dat is dus voor minne

@F_H.. is je dinnetje ook gelijk je meisje?

Bovenaan