ten einde raad

berbe

Bewuste gebruiker
:flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:
eerst en vooral meld ik dat je nu een text zonder leestekens gaat krijge
en mss een beetje ongeordend
zal eve heel mijn verhaal doen
bedankt alvast aan de mense die de moeite doen het te leze

ik heb in het verlede al vaak tips en goede raad gekrege
hier op df
om het niet zo ver te late kome
maar natuurlijk heb ik al die goede raad in de wind geslage
ik hoop dat mensen die niets zinnigs kunne zegge in hun reactie
hun mening dan ook gewoon voor hun zelf houde
maar natuurlijk heb ik al die goede raad in de wind geslage

zit er gewoon onderdoor
ben net weer gaan zuipe
en word er super emotioneel van
zit al vanaf 12 uur me kapot te wene
en kan het gewoon ff ni meer aan
net nu ik een super meisje leer kenne
en er morge mee naar centerparcs ga
krijg ik het bessef dat ik gewoon nooit meer van de drugs af raak
ik haat mijn ouders gewoon
ben opgegroeid in een grote ruzie
vader is alcohol verslaafd
zelf ook probleme met alcohol in een depressieve situatie
en ben opgegroeid zonder degelijke opvoeding
mijn stiefmoeder zegt zelf dat een groot deel van de fout bij men vader ligt
op mijn 12de heeft men vader me eens dronke gevoerd met een halve fles sterke drank van 40%
en daar werd dan gewoon mee gelache
terwijl het eig hetzelfde is als frankenstein tot leve wekke
ik weet van mezelf dat ik een monster ben
een monster met een onbevredigbare drang naar drugs en alcohol
als ik speed gebruik gaat de drang naar alcohol weg
maar helemaal nuchter leve gaat voor me gewoon niet meer
ik heb al 100 poginge gewaagd om met alles te stoppe
maar hoe dan ook komt die drang elke keer sterker en sterker terug
in mijn jeugd heb ik dag in dag uit te hore gekrege
dat het niets zal worde met mij
dat ik in de goot zal eindige
dat ik drugs en alcohol probleme heb
terwijl ze er eigelijk gelijk in hebbe
en het eigenlijk door hun is dat ik alcoholverslaafd ben
en drugs probleme heb
maar ik weet gewoon diep in mezelf dat ik niet zonder kan
dat merk ik gewoon als ik nuchter ben
nuchter denk ik heel de dag na over de zin van mijn leve
speed is het enige wat me nog kan doen lache
terwijl het me als ik alleen ben depressief en stil maakt
zonder speed of alcohol
merk ik gewoon dat mijn leve niets waard is
mezelf late opneme wil ik gewoon niet
omdat het leve zonder drugs en alcohol voor me gewoon de hell is
en als ik eens een paar dage zonder kan leve komt die enorm sterke drang naar drugs of alcohol elke keer weer dubbel zo sterk terug
ben al meerdere kere in het ziekehuis beland
als gevolg van alcohol of drugs gebruik
ik ben stapel verliefd op dat meisje
en bessef gewoon dat het geen zin heeft er een relatie mee te beginne als de gevoelens wederzijds zijn
omdat ik goed genoeg weet dat ik in het begin wel van de drugs kan afblijve en daardoor verkloot ik de relatie dan toch weer
iedereen van men vriende denke allemaal dat ik speed gebruik omdat ik het zo lekker vind
terwijl ik eigelijk drugs gewoon haat
drugs maakt men leve gewoon draagelijk
niemand weet dat ik het enkel gebruik om al mijn verdriet te kunne verberge en verschuile
ik denk gewoon elke dag aan zelfmoord en heb het lef niet om de stap te zette
weet gewoon geen raad meer met mezelf
en begrijp niet dat men vader 21 jaar gelede geen condoom gebruikt heeft
dan zat ik nu niet in deze situatie
en was ik denk ik veel beter af geweest
ik denk gewoon dat ik niet gemaakt ben om te leve op aarde
ik ben het leve gewoon niet waard
en heb gewoon enorm veel spijt dat ik ooit met drugs en alcohol begonne ben
want ook bij mij is het als experimentere begonne
en is het door mijn enorm miezerabele jeugd periode
uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden

Funky Monkey

Badass junkie
*wou eigenlijk gaan slapen maar dit eerst nog maar even dan* :beer:

En nu eerst... de reclame! Waarna we uiteraard onze uitzending van Dr. Phrill voort zetten...
Emo zei:
ik heb in het verlede al vaak tips en goede raad gekrege hier op df om het niet zo ver te late kome
Komt dit u ook bekend voor? Denkt u ook daadwerkelijk dat u deze adviezen kreeg van mensen die dit daadwerkelijk zelf ook konden? Helaas... u gaat niet door voor de koelkast! Het waren enkel junkies die je probeerde te laten leren van hun eigen fouten... :beer:

berbe zei:
Ben net weer gaan zuipe en word er super emotioneel van. Zit al vanaf 12 uur me kapot te wene! Ik kan het gewoon ff ni meer aan.
Zelfmedelijden is een bitch is het niet? Ga anders eerst ff lekker slapen :hearteyes:

berbe zei:
Net nu ik een super meisje heb leer kenne waar ik morge mee naar centerparcs ga. Heb ik het bessef gekregen dat ik gewoon nooit meer van de drugs af raak.
Het leven is een grote weg vol keuzes en obstakels, je hoeft enkel je eigen keus en doel te stellen waarna je je volledig hierop gaat richten. De keus is makkelijk lijkt me zo :)

Ik ben opgegroeid in een grote ruzie, vader die alcohol verslaafd is. Hierdoor heb ik zelf ook probleme met alcohol in een depressieve situatie.
Je ouwe geeft je een voorbeeld hoe je het juist niet zou moeten doen. Hij en jij staat echt helemaal los van elkaar. Je pa heeft de foute keuzes gemaakt, maar dit wil niet inhouden dat jij dat ook moet doen. :)

Ik ben opgegroeid zonder degelijke opvoeding. Mijn stiefmoeder zegt zelf dat een groot deel van de fout bij men vader ligt. Op mijn 12de heeft men vader me eens dronke gevoerd met een halve fles sterke drank van 40%
Je weet dus zelf wel hoe een degelijke opvoeding zou moeten zijn geweest. Sommige kinderen moeten gewoon zichzelf of hun ouders opvoeden... Het is een grote / zware stap, maar bedenk wel dat je het al eens gedaan hebt en het later dus minder moeilijk zou moeten zijn. Ik begrijp best dat het niet hoord dat je pa je drank voert op je 12de maar als je tegenwoordig kijkt schijnt coma zuipen wel heel erg hip te zijn... Het is wel niet jou bewuste keus geweest, maar dit wil niet zeggen dat je pa je heeft leren drinken... Anders had je er zelf wel achter gekomen op het eerste feestje waar wel alcohol geschonken werd hoe je moest drinken, of eigenlijk niet :beer:

ik weet van mezelf dat ik een monster ben een monster met een onbevredigbare drang naar drugs en alcohol
Nee dit ben je niet... dit wil je zelf zijn! Elk wezen op aarden mag zijn eigen keuzes maken, zelfs jij! Zonder drugs kan je ook prima leven schijnt het :P

in mijn jeugd heb ik dag in dag uit te hore gekrege, dat het niets zal worde met mij, dat ik in de goot zal eindige, dat ik drugs en alcohol probleme heb
En dat zei je pa zeker? Het probleem van alcolisten is dat ze zelf niet kunnen / willen erkennen dat ze zelf fout zitten. Het is veel makkelijker om bijvoorbeeld de dingen die je over jezelf denkt tegen iemand anders te zeggen... Helaas voor jou was jij elke dag thuis en moest jij dit aanhoren, maar dit wil totaal niet zeggen dat je ook daadwerkelijk het leven wat paps je voorspeld heeft waar moet gaan maken :confused: Die keuzes! Ik blijf het herhalen... ze zijn belangrijk, je hele leven lang!

nuchter denk ik heel de dag na over de zin van mijn leve. Speed is het enige wat me nog kan doen lache, terwijl het me als ik alleen ben depressief en stil maakt zonder speed of alcohol
Ga wat doen! Zoek leuke mensen die niet drugs als hobby hebben... En nadenken over de zin van het leven is niet erg. Dit moet iedereen ooit doen, juist tijdens die periode ben je jezelf aan het vormen tot de persoon die je later word. Het is niet telaat! Ga lekker pitten en lekker naar centerparks met je chick! :mrgreen: Mocht je je 's avonds vervelen heb je in iedergeval een goed gespreks onderwerp... De zin van het leven natuurlijk :beer: Andere mensen kunnen je heel erg helpen in de zin van het leven voor jezelf te kunnen vinden :)

ik ben stapel verliefd op dat meisje en bessef gewoon dat het geen zin heeft er een relatie mee te beginne als de gevoelens wederzijds zijn, omdat ik goed genoeg weet dat ik in het begin wel van de drugs kan afblijve en daardoor verkloot ik de relatie dan toch weer
Als je met zo'n gedachte de relatie in gaat hebben jullie niet veel perspectief nee... Misschien kan ze je wel genoeg andere leuke afleiding geven waardoor je wel niet meer aan drugs denkt :confused: Het klinkt raar maar is mogelijk! :beer:

iedereen van men vriende denke allemaal dat ik speed gebruik omdat ik het zo lekker vind terwijl ik eigelijk drugs gewoon haat. Drugs maakt men leve gewoon draagelijk. Niemand weet dat ik het enkel gebruik om al mijn verdriet te kunne verberge en verschuile
Nooit van anti depressiva gehoord? :mrgreen: Nee serieus... Word nuchter, zodra die tranen naar boven komen moet je iets gaan doen om zo die geestelijke meuk om te zetten in iets lichamelijks... Ga heel hard rennen, fietsen, boksen, wat dan ook als je jezelf er maar mee uit kan putten en zo alles eruit kan huilen. Crying is not a crime... just don't do it in public :beer:

ik denk gewoon elke dag aan zelfmoord en heb het lef niet om de stap te zette, weet gewoon geen raad meer met mezelf
Gast!! Wat kan je wel? :P Al heb ik hier wel een paar leuke goeie ideeën gegeven waar je wat aan hebt lijkt me zo :)

en begrijp niet dat men vader 21 jaar gelede geen condoom gebruikt heeft
Ikke wel!! :mrgreen: Zonder condoom neuken is veel lekkerder :mrgreen:

dan zat ik nu niet in deze situatie, en was ik denk ik veel beter af geweest, ik denk gewoon dat ik niet gemaakt ben om te leve op aarde
Daar kies je echt zelf voor :) Waar wil je anders leven? Mij persoonlijk lijkt Mercurius wel wat, maar dit is puur omdat ik dan misschien nog is een echte neger kan worden! :mrgreen:
Probeer iets te vinden waardoor je je eigen leven kan gaan lijden... of leiden... kut dyslectie ook... anyhow! :mrgreen: Je bent 21, is dat geen goeie leeftijd om uit huis te gaan? :hearteyes:

en heb gewoon enorm veel spijt dat ik ooit met drugs en alcohol begonne ben, want ook bij mij is het als experimentere begonne. en is het door mijn enorm miezerabele jeugd periode
uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
Every beginning has an end Neo.. Neo is dan misschien weer niet zo'n goed voorbeeld want die ging wel dood aan het eind van deel 3 :rolleyes: Maar hij had er wel zelf voor gekozen uiteindelijk! Al lijkt mij doodgaan aan de drugs omdat het gewoon absoluut niet lekker is, toch minder nobel dan doodgaan voor mensen in nood. Maargoed... aan jou de keus.

Naja dit antwoord schrijven heeft me 1 uur minder slaap gekost dus beter dat je er ook daadwerkelijk wat mee gaat doen! Ik loop niet voor Jan Snot al die nuttige adviezen te geven...

En de spelling viel nog best me :beer:

It is better to light a candle than to curse the darkness. - by Adlai Stevenson (1900-65) in praise of Eleanor Roosevelt - in an address to the United Nations General Assembly in 1962:

Extra text die ik zelf ooit een keer geschreven heb...
1: Life is short enough already, don't spoil it but get the most out of it.

2: Life is not that hard at all, just find the right way to live it.

3: Don't wait for changes nor destiny. Create your own by finding a path wich leade to the goal you want to archief. Also just focus on one archiefment a time, many roads leade to Rome as you know. When you trying to find the easiest way to Rome it's impossible to find the road Madrid aswell as you can understand.

4: With every path you choose comes a consequence this consequence will create some obstacles wich you need to conquer, be true to yourself and see that as your responsibility.

5: If you can't be true to yourself or responsible anymore, don't try and change the consequence. You can always go back so change the choise.

6: If you somehow fail to change your choise letgo of everything and just start over. You already know what is comming so far, so maby you'll find an other path which might be better.

7: Make shure you have learned what path not to choose and remember it. This to keep in mind not to walk that path again nor a paths wich lays parallel to the one you choose this very moment.

8: Learn from you previous mistakes keep them in mind and think about them sometimes. When you can be pleased they belong to the past and you your goal has been archiefed you found your right way to life live this far.

9: When you however can't seem to find the right way after a couple of retry's, just ask somebody for directions. Maby he sees a hidden path which you just couldn't see or find.

10: When you succeded lesson 8 don't hang around to long at this point of life. There is still more live left in which you can archief amazing goals. Besides you made it this far already, you can safely choose a new goal and try to archief this. Just take your time and think about what you want to archief next and most importand how to get there. Just keep this point in mind so when you fail you can always come back here and reconsider what path to choose from here on.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
berbe zei:

bierbis eige afscheidbriev zonde enige leestekens

berbe zei:
mot da nu echt ?

okee tips:
zuup jezelf zo sne meugelijk kapudt kijk niet achterum
reet je eige ziel van de duvel drugsstein
uwe leve is inderdat gee fuk meer waart
een forumterhoerist op zoe naa medelijde
Allah Hakbar wort moslim en bekee je tot het ultieme geloov
'zij' zullen je van je pijn verlossen
'zij' hakkuh je kup erav
zelvmort kost de gemeenschap tevee doekoe
je bent een tiepende diesliekt
de alle beste typ is en blijvt
ga lekku teruch naar skool leur tieppe
stop me da drank en da druks ?
laa da arme meidke lekker met rust !
laat haar hier lezuh wie je echt benne je besmet haar met uwe eige deprissies [/b]
uwe kund he beste deze link goe deur lese
http://www.wozz.nl/wozz_boek-bestellen.html
mega tips staan in hoofdstuk 4 met de namen en doseringen van dodelijke medicijnen en van de juiste slaapmiddelen.
samunfatwing
http://www.wozz.nl/wozz_boek-samenvatting.html
berbe zei:
geen dank graag gedaan dr gpilhboozebpep uwe interne doktuh......

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Als jij gelooft dat je leven geen zin heeft, dan heeft je leven ook geen zin. Als jij gelooft dat je niet zonder drugs en alcohol kunt leven, dan kun je dat ook niet. Als jij denkt dat je liefde niet waard bent, dan ben je dat ook niet. Als jij alleen maar negatief bent, zul je alleen maar negativiteit terug krijgen. Zo simpel is het.

Als je het omdraait en gaat geloven dat je het wel waard bent om gelukkig te worden, dan ga je ook gelukkig worden. Als je gelooft dat je sterker bent dan de drugs en alcohol, dan ben je ook sterker dan de drugs en alcohol. Als je positief denkt, zul je positiviteit terug krijgen. Zo simpel is het.

Wees eens niet zo vol zelfmedelijden. Leer van je levenslessen. 'Ik kan niet' bestaat niet. Je kunt ALLES, zolang je zelf maar gelooft dat je alles kunt.

Eerlijke vraag vereist een eerlijk antwoord:

Wil je in controle zijn van je eigen leven?
Ja? PAK die controle dan.

Stop met jezelf te kijken als iemand die slachtoffer is, maak in plaats daarvan: iemand in omstandigheden die een uitdaging vormen.

Eis eerst respect van jezelf op, dat van anderen volgt dan ook.
Als je jezelf hebt overtuigd dat je je eigen liefde waard bent, krijg je die ook van anderen. Misschien niet van iedereen, maar weet je.. FUCK die mensen. Het ding is niet om egoistisch te zijn maar met wat egocentrisme is helemaal niets mis.

Stop met zelfmedelijden, dat is een emotie die je nergens verder mee helpt. Het is niet constructief en zal niets voor je betekenen. Met andere woorden, een emotionele draaikolk.

Zet dingen op een rijtje. Wat zijn je dromen, doelen en ambities. Wat heb je nodig om die te verwezenlijken? Een persoon die voor zn dromen en ambities leeft geniet oneindig meer van het leven dan iemand die willoos toeschouwer speelt in zn eigen miserabele leventje.

Jouw probleem is niet drugs of drank, dat zijn de symptomen. Daarmee willen stoppen zonder het onderliggende probleem te onderkennen is dus symptoombestrijding, en daar geloof ik niet in. Je probleem is puur mentaal, en dat is goed nieuws.. dat betekent dat je zelf de oplossing bent. Nogmaals, je leven heeft pas geen zin als jij besloten hebt, het geen zin te geven. Denk na over je dromen en ambities.

Wat dat meisje betreft.. als het wederzijds is, GREAT! De meeste relaties lopen stuk, anders bleef iedereen zn leven lang bij zn eerste vriend(in). Maar is dat een reden om dat maar geen relatie te beginnen? Fuck no! En ook van relaties die je zelf verkloot kan je achteraf nog een hoop leren.

Niets is voor niets.

Neem de controle over. Wees de alpha male. Als jij zegt dat je het leven WEL waard bent, dan is dat fuckin zo.

Blijf niet in het verleden hangen. Het verleden kun je niet veranderen.
Zit niet teveel met je kop in de toekomst. Het haalt de focus uit je visie weg.
De tijd is NU. Leef NU. Plan NU. Handel NU.

Jij hebt telkens de keuze hoe je op andere mensen wil reageren. Als je dat beseft, kun je ook daar over controle nemen. Die testosteron in je lichaam zit er niet voor niets. Het maakt je een man. Gedraag je dan ook als een man, niet als een jongetje. Je bent een leider.. at least, als je dat zelf wil.

Wees de leider van je eigen leven. Dwing respect af. Met elk persoonlijk doel dat je haalt krijg je meer zelfvertrouwen en zo begint een positieve cycle. Maak desnoods actielijstjes met daarop dingen die je per dag wil doen, ook gewoon simpele dingen als boodschappen.

Wacht niet tot er goeie mogelijkheden voor je leven voorbij komen, alsof het een lopende band is waar hopelijk een leuk product op staat. CREEER zelf je mogelijkheden. Zakenmannen wachten ook niet met het pushen van hun product tot er misschien vraag is, ze creeren de vraag en pushen dan hun product.

Jouw lot is niet geschreven.. je hebt de pen namelijk zelf in handen en niemand kan die van je afpakken.

Ik kan hier eindeloos over doorgaan, en als je dat wil doe ik dat ook. Maar nu zal ik t hier even bij laten. Change your goddamn mindstate. Succes.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Of Ayahuasca! ken mensen die daarmee van coke verslaving af zijn gekomen...

Maar jezelf laten opnemen is mischien ook niet zo'n gek idee. Tuurlijk zal het in het begin hard worden maar wat je er daarna voor terug krijgt is een leven waar je niet afhankelijk hoeft te zijn van de drugs. Een leven waar je weer kan lachen zonder drugs. Dat is toch wat je wilt?

En zoals al vaker hierboven is gezegd; geef je niet over aan zelfmedelijden!

Succes!

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Je hebt serieuze issues met je zelfbeeld. Vogel voor de kat wat verslavingen betreft... Of het nu drugs is of andere zaken, je zal altijd willen ontsnappen uit de realiteit omdat je echte ik niet onder ogen wil zien. Je haat jezelf. Jouw drugsgebruik is waarschijnlijk ontstaan uit andere psychologische problemen die te behandelen zijn. Die problemen moet je eerst aanpakken. Enkel stoppen met drugs heeft geen zin, want dan komen die andere problemen dubbel terug. Maar dat heb je waarschijnlijk nog gehoord.
Ikzelf wel. En de aanpak van die problemen heeft me enorm geholpen, hoewel ik de zaken nog steeds niet volgens het boekje doe. Maar alleszins leef ik weer graag.

Flameon

Badass junkie
Berbe, waar een wil is is een weg. Hoe moeilijk die ook vaak te bewandelen is, en soms lukt het ook niet alleen. Probeer het eens via prof hulp, misschien kan dat jou de duw in de goede richting geven.
yep die stap is groot, maar voor jou wellicht nodig. Goodluck

berbe

Bewuste gebruiker
voel me nu trug gewoon
snap niet hoe het komt dat dat gistere allemaal naar bove kwam
kan alcohol zulke emoties opwekke
ik had namelijk niet veel gedronke eig was gewoon zat maar niet van de kaart
bedankt voor de reacties trouwes
behalve deze dan

lysergine25 zei:
berbe zei:

bierbis eige afscheidbriev zonde enige leestekens

berbe zei:
mot da nu echt ?

okee tips:
zuup jezelf zo sne meugelijk kapudt kijk niet achterum
reet je eige ziel van de duvel drugsstein
uwe leve is inderdat gee fuk meer waart
een forumterhoerist op zoe naa medelijde
Allah Hakbar wort moslim en bekee je tot het ultieme geloov
'zij' zullen je van je pijn verlossen
'zij' hakkuh je kup erav
zelvmort kost de gemeenschap tevee doekoe
je bent een tiepende diesliekt
de alle beste typ is en blijvt
ga lekku teruch naar skool leur tieppe
stop me da drank en da druks ?
laa da arme meidke lekker met rust !
laat haar hier lezuh wie je echt benne je besmet haar met uwe eige deprissies [/b]
uwe kund he beste deze link goe deur lese
http://www.wozz.nl/wozz_boek-bestellen.html
mega tips staan in hoofdstuk 4 met de namen en doseringen van dodelijke medicijnen en van de juiste slaapmiddelen.
samunfatwing
http://www.wozz.nl/wozz_boek-samenvatting.html
berbe zei:
geen dank graag gedaan dr gpilhboozebpep uwe interne doktuh......

hoe oud ben jij eigelijk?
jij zou je mss beter kapot zuipe?
lijkt je dat niets
denk je echt dat ik sta te springe om die flauwekul van jouw te leze
doe wat nuttig
ga jij maar eens terug naar school
en laat mense die een serieus topic opene met rust wil je?

ga trouwes raad van de mense die normaal gereageerd hebbe opvolge
en dinge die er gezegd werde in dit topic
hebbe me doen nadenke
zoals
als je denkt dat je niet zonder kan
kan je ook niet zonder
ik heb tot mijn 17de geen drugs gebruikt
en tot mijn 13 geen alcohol
dus waarom zou ik dat nu niet meer kunne
echt bedankt mensen
heb er veel aan gehad
maar kan nog steeds niet verklare wat
die enorme overload aan emoties teweeg heeft gebracht:confused:

azgaza

Badass junkie
Je bent nog ruim jong genoeg om alles om te keren, en het lijkt er op dat je dat ook echt wil. Tuurlijk zal het moeilijk zijn, maar mogelijk ook! Zoals Safire al zei, wat je zelf denkt, dat ben je, gooi eerst je gedachtes om en dan je wereld. Het klinkt inderdaad alsof je geen makkelijke tijd gehad hebt, maar leer van die negatieve dingen en maak niet dezelfde fouten.
Je zit nu ook een punt in je leven dat je zelf de touwtjes in handen kan nemen, en je je eigen pad kan bepalen. Succes ermee.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
berbe zei:
l

nee dat doe jij gelukkig al, jou dood komt snel ...
luisteren kun je niet, zo vader zo zoon.
ik ben ongeveer net zo oud als je pa.
dus geen grote mond berbie
mijn advies was het beste van allemaal.
je wilt toch snel sterven, nou ik help je wel.
kost niets.

:mrgreen:

Tripper

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
berbe zei:
l

kost niets.

Van iemand die gek is op LSD en in zijn avatar een LSD hartje heeft, had ik toch wel wat meer liefde verwacht. Op sommige dingen hoef je niet te reageren.. :flushed:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
berbe zei:

betuttelen heeft geen nut ... mijn manier van aanpak werkt altijd.
de tijd zal het ons zeggen, daarnaast heeft berbietje geen respect voor niets.
niet voor dit forum, niet voor de drugs en ook niet voor zijn eige leve !!

ook in mijn ogen zeer juist geconcludeerd:
hij is uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden

Endymion

Experimenterende gebruiker
lysergine25 zei:
berbe zei:

hij is uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden

Volledig mee eens.

BelgonX

Belezen gebruiker
Feiten onder ogen zien en niet alles minimaliseren/verhemelijken... Je komt hier zelf lopen verkondigen dat je echt niet zonder drugs kan en dat je er zowiezo kapot aan gaat... Wat wil je dan dat wij zeggen? Dat het niet zo is? Dat zal jij wel beter weten als wij, je leeft je eigen leven nog altijd zelf en je maakt je eigen keuzes.

Get a grip en fuck die drugs eve, doe je duidelijk geen goed als ik het zo lees !

_Kat_

Bewuste gebruiker
Wow. Lysergine25, ik zou inderdaad van iemand die LSD gebruikt toch echt VEEEEL meer verwachten. Het enige dat ik jou ook constant zie doen is mensen die al gigantische problemen hebben helemaal de grond in drukken. Dit is zeker niet de eerste keer dat je dit doet. Als mede-psychonaut snap ik dan ook helemaal NIETS van jou wangedrag op deze fora.

On-topic: Ik heb ook jarenlang me heel erg klote gevoeld en ik had allemaal problemen enz enz. Hoe ben ik hier vanaf gekomen? Paddo's. Niet de beste keuze kwa tripmiddelen maar het heeft me ZEKER geholpen. Ik voel me al maanden gewoon goed tot zeer goed, en dat allemaal omdat ik met behulp van entheogene middelen mijn leven heb kunnen zien in een nieuw daglicht, problemen ook. Het is net zoals schaken eigenlijk; als je zelf speelt dan denk je veeeeeel moeilijker na dan wanneer je gewoon even meekijkt. Je word verblind door druk, spanning, emoties enz. Probeer anders een keer een lage dossis paddo's of LSD (zelf nog geen ervaring mee) en kijk maar eens wat je uit zo'n trip kan halen.

tomz0r

Badass junkie
lysergine25 zei:
berbe zei:

:rolleyes:
Niet eens zin hier op in te gaan. Ben jij wel goed in je hoofd?

Ontopic:
Goed dat je ziet dat het niet langer zo door kan gaan. Volgens mij heb je inderdaad een negatief zelfbeeld voor zover ik uit je verhaal kan aflezen. Nergens voor nodig, ieder mens is een mens en op zijn eigen manier knap, slim en wijs. Heel veel succes!

berbe

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
berbe zei:
l

kost niets.

behoorlijk klein kind ben je maakt ni uit wa je identiteitskaart zegt

nutsss

Wijs gebruiker
kansloos... helaas

:smoke:

eerst je zaakjes op orde, dan pas kan je serieus iets aan je drugs en schrijfproblemen doen.

richie87

Belezen gebruiker
als je weer een buisje in je neus voelt kijk es wie hem erinstopt..daar moet je het probleem zoeken..je hebt jezelf helemaal tot slachtoffer gemaakt terwijl je juist dader bent..

kimberly17

Probeer eerst de gedachten dat je niet zonder drugs of alcohol kan leven uit je hoofd te halen, want dat is onzin.

Jij :
in mijn jeugd heb ik dag in dag uit te hore gekrege
dat het niets zal worde met mij
dat ik in de goot zal eindige
dat ik drugs en alcohol probleme heb

Je weet dat je het kan, je bent een mens net als ik en je buurman. Waarom kunnen wij het dan wel ? Een andere achtergrond, een ander verleden andere gedachten. Maar toch je bent een mens met hersenen en een lichaam. Je kan het wel en dat weet je.
Je hebt dus vaak te horen gekregen dat je het leven niet aankan. Laat eens zien wie je bent, misschien hoor je hem nauwlijks.. maar ergens in je hoofd hoor je een stemmetje, die je verteld dat je het wel kan. Probeer eerst je leven op orde te krijgen, kijk dan verder naar je verslavingen.

Sterkte

peace frog

een héél goed begin zou een goede vriend zijn die tijd gnoeg heeft om u
gecreëerde miserie aan te horen..
------------------------
of vertrek gewoon !

ga naar afrika, amerika, maakt ni, zoek de horizonten op :)

na een weekje of 2 goed afzien/inzien wat het égte leven in houdt
leer je er wel iets van

.. geloof me :)

goede manier om jezelf te leren kennen?

// hoe kom je aan eten? pak zo weinig geld mee dat je je geld niet KAN verbrassen aan shit, tenzij je al zo diep gezonken bent..

Ik lijk mischien impulsief/naief
maar als je even van alle shit weg bent, ga je égt nadenken.

// dit gaat wel een ongelooflijke schock worden
maar het is het wel waard

groeten

Shana_P

Belezen gebruiker
Lysergine,
ik heb veel bewondering en respect voor jou, jouw posts zijn altijd leuk om lezen maar hier vind ik ze echt ondermaats en zielig.
Als je niks nuttig te zeggen hebt tegen de TS laat deze topic dan links liggen.
Wou ik gewoon even vermelden.

om toch maar iets OT te zegge: sterkte man, je komt er wel door!

nutsss

Wijs gebruiker
Shana_P zei:
Lysergine,
ik heb veel bewondering en respect voor jou, jouw posts zijn altijd leuk om lezen maar hier vind ik ze echt ondermaats en zielig.
Als je niks nuttig te zeggen hebt tegen de TS laat deze topic dan links liggen.
Wou ik gewoon even vermelden.

om toch maar iets OT te zegge: sterkte man, je komt er wel door!

ik kan de humor van lys wel waarderen anders...
niks mis mee :smoke:

Bovenaan