TeKno met een K

nultien

Belezen gebruiker
TeKNoZem zei:
drain bamage zei:
KUt met een U, is dat hetzelfde als TeKno met een K of is het dan gewoon kutmuziek? :grin:

Nee, je spreekt tekno hetzelfde uit als techno, vandaar 'met een K'. Er zit namelijk een groot verschil tussen de 2 genres.

Weet niet of je een geintje maakt of niet,

Maar techno is toch echt 'teg-no'
en tekno dus dan ook echt 'tek-no'

TeKNoZem

Wijs gebruiker
nultien zei:
TeKNoZem zei:
drain bamage zei:
KUt met een U, is dat hetzelfde als TeKno met een K of is het dan gewoon kutmuziek? :grin:

Nee, je spreekt tekno hetzelfde uit als techno, vandaar 'met een K'. Er zit namelijk een groot verschil tussen de 2 genres.

Weet niet of je een geintje maakt of niet,

Maar techno is toch echt 'teg-no'
en tekno dus dan ook echt 'tek-no'

Niet als je het op de originele manier uitspreekt, het Engels. Waarom denk je dat er nog altijd de de nadruk op 'met een K' bij moet als je tegen 99% van de mensheid spreekt.

Beanhead

Badass junkie
Gent is zo fucking awesome :grin:

Ik wou eigenlijk dit weekend naar een tek gaan maar het zal een gratis feest worden in Antwerpen met breaks, core & dub. Ook goed

W.F.L.

Badass junkie
Beanhead zei:
Ik wou eigenlijk dit weekend naar een tek gaan maar het zal een gratis feest worden in Antwerpen met breaks, core & dub. Ook goed

Pffst. Wel naar de benefiet voor een beginnend system gaan op 10 april dan.. :P

Beanhead

Badass junkie
Héy ik wil liever naar de tek hoor :grin: maar vervoer noch geld zit mee dusja...

Is dat die ene dat jij hebt gepost met die zieke line up te Gent? Want daar ben ik zoiezo aanwezig :) :)

pascal828

Badass junkie
Deze zaterdag is in Nieuwegein een party met: Tekno, Breakcore en Dubstep.
Dus een gevarieerde avond wordt dat.
Locatie kun je mij een PM voor sturen.

Dopezilla

Badass junkie
W.F.L. zei:
Hier wil ik zaterdag wel heen gaan, maar ik kan nergens een site vinden, en heb dus geen idee waar ik tickets kan bestellen. Zoeken op zowel de party en de locatie hebben niks opgeleverd. D:

Aangezien ik die middag/avond moet werken zou het leuk zijn als ik van te voren tickets had, aangezien ik dus nogal laat zal arriveren.

Olle

Beanhead

Badass junkie

disEaster,
a hardtek/frenchcore/acidcore event,
paaszondag 4 april 2010
@ Jc Kavka, Antwerp

starring..

- PSIKO
- Mr. Orange
- Kotex Live
- Samoth & Wasabi
- Tymus & Oemkii

4€ voor 12 - 6 na
Kom naar Antwerpen mensen en stamp heel de avond met me, trek gekke bekken, zweef met die kaken & verwijd je pupillen totdat je oogwit verdwenen is!

AFKOMEN GVD!

pascal828

Badass junkie
jimi zei:
waarom is er zoveel nice tekno in belgie :( :(
Je kunt het je zo gek niet bedenken wat er zich in Nederland wel niet allemaal afspeelt...

Dit weekend Goa in Amsterdam, door een nieuwe organisatie genaamd: Cosmic Star Seed Dream.
Dj's vooralsnog onbekend meer informatie later. Pm maar voor locatie.

Tekno ga ik nog naar op zoek.

Beanhead

Badass junkie
WTF zeg jij nou jimi, hier is VEEL te weinig tekno (ok caves de cornillon gaat er wel over enzo) & er zijn er wel wat. Maar wat ik hoor van Nederland is nog zoveel vetter.

pascal828

Badass junkie
Beanhead zei:
Maar wat ik hoor van Nederland is nog zoveel vetter.
Ik zou zeggen, kom gezellig in Nederland wonen. :grin:

Maar in België komen de wat bekendere artiesten, maar de vettere feesten kun je toch vinden in Nederland, illegale feestjes dus. Maar wat ik van Namen heb gehoord, knalde het daar ook verdomde hard voor 4 daagies, dus als belgen feesten geven, dan doen ze het ook wel goed. :grin:

jimi

Belezen gebruiker
jamaar jullie hebben veel openairs in de zomer, dat heb ik in nederland nog niet gehoord!
of ik zit gewoon niet underground genoeg in de scene, dat ik dat niet weet

en ik zeg niet dat er niets leuks is in nederland, maar qua flyers en legale feesten zie ik idd meer in belgie. ik heb geen idee hoe 't daar zit met de illegale feesten, dus ik geloof je op je woord dat de illegale feesten hier beter zijn.

pascal828

Badass junkie
Ik ben al een tijd afgekickt van legale feesten. Het boeit mij niet meer, de mensen zijn bijna altijd idioten, je hebt veel meer dronken mongolen. De sfeer is anders, het kost meer geld.
Al met al kun je gewoon beter voor illegaal gaan. Ooh en je kunt bijna altijd eigen drinken meenemen :wink:.

Na een gruesome fail bij de Watt met allemaal gezeik met controle, me drinken kwijt. arrogante dikke bewakers, een chagrijnig wijf die bij de garderobe stond die Olle's jas niet wou teruggeven en bijna gvd buitengesloten worden uit het pand, omdat ik iemand achterna ging om hem iets te vragen. Daarbij kwam een Dj (bong-ra) niet eens opdagen, ok ok.. kan de Watt niets aan doen, maar is slecht voor het imago van zowel de Watt als Bong-Ra.

Nooit meer legaal, tenzij het echt chill is en niet commercieel, wat niet heel vaak het geval is, maar dat echt als laatste optie dan.

jimi

Belezen gebruiker
haha begrijpelijk inderdaad, ik heb sowieso een beetje een hekel aan de watt gekregen.
ik loop ook veel liever tussen 'krakers met dreads enzo' rond, dan tussen de hippe huppelkutten, om even te generaliseren.
het is vooral zo storend dat je niet naar buiten kunt en niet rustig je drugs kunt consumeren, en niet chill een peuk kan roken tijdens het dansen
maar ik vind het voor mezelf wel fijn dat ik weet wanneer, tot hoelaat, en precies waar het is omdat ik niet zo goed tegen ineens ergens heengaan kan zonder te weten of ik er 3 dagen door ga zitten roesten of dat ik gewoon een nachtje ga, en dat is vaak wat onduidelijker bij illegaal (ook omdat ik zelf geen vervoersmiddel heb oid)

maar ik wil binnekort wel weer ns naar illegaal, want mn laatste tekno in het paard (audio active) vond ik zo jammer gewoon.. alle pluspunten van illegaal maken me nu ook hongerig ernaar :hearteyes:

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
pascal828 zei:
Je kunt het je zo gek niet bedenken wat er zich in Nederland wel niet allemaal afspeelt...

Dit weekend Goa in Amsterdam, door een nieuwe organisatie genaamd: Cosmic Star Seed Dream.
Dj's vooralsnog onbekend meer informatie later. Pm maar voor locatie.

Dit weekend ook ergens in Amsterdam: gedoogde (geloof ik?) D&B in de nacht van zaterdag op zondag, duurt tot zondagochtend uurtje of 10:00.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
jimi zei:
maar ik wil binnekort wel weer ns naar illegaal, want mn laatste tekno in het paard (audio active) vond ik zo jammer gewoon..

Ik vond Audio Active zo'n slecht feestje nog niet, alleen Otto von Shirach brak de constant pulserende beats een beetje. =p Verder wel lol gehad daarzo, dope was ook makkelijk te nemen binnen zonder enig gezeik. Het enige wat ik belachelijk vond was die detectie poortjes.

pascal828

Badass junkie
TeKNoZem zei:
jimi zei:
maar ik wil binnekort wel weer ns naar illegaal, want mn laatste tekno in het paard (audio active) vond ik zo jammer gewoon..

Ik vond Audio Active zo'n slecht feestje nog niet, alleen Otto von Shirach brak de constant pulserende beats een beetje. =p Verder wel lol gehad daarzo, dope was ook makkelijk te nemen binnen zonder enig gezeik. Het enige wat ik belachelijk vond was die detectie poortjes.
Detectie-poortjes? Waar slaat dat nou weer op! blabla wapens blabla...
I'm starting to burst out insanity, I must sleep. :wave:

Beanhead

Badass junkie
Er zijn wel wat illegale feesten maar niet zoveel als in Nederland.

Ja, oké de legale hier zijn wel beter. Soms zie ik flyers uit Nederland en dan staat er zoiets van 22:00 - 04:00. WTF dat is wel heel kort :confused:.

Maar ik denk dat de illegale Nederlandse feesjes voor mij pas beginnen over een jaar of misschien 2. 17 zijn, meeste van de tijd geen geld hebben & geen vervoer is niet bevorderlijk weet je :tearsofjoy:

pascal828

Badass junkie
Beanhead zei:

Ja, oké de legale hier zijn wel beter. Soms zie ik flyers uit Nederland en dan staat er zoiets van 22:00 - 04:00. WTF dat is wel heel kort :confused:
Another reason not to do legal. :)
Gaan legale feesten in België dan langer door?

pascal828

Badass junkie
kenny zei:
pascal828 zei:
de mensen zijn bijna altijd idioten, je hebt veel meer dronken mongolen. De sfeer is anders

Wat een bullshit, alsof dat nooit op illegale feestjes gebeurd. :wave:
Bij illegale feesten heb je er gewoon minder last van, maar ik geef toe, het is niet altijd zo.
Maar ik prefereer gewoon illegaal, door combinatie van dat soort minpunten.

Immo

Badass junkie
Pfff wat een gezeur allemaal zeg, Bij een legaal feest weet je in ieder geval 100% dat het door gaat en dat je niet na een lange reis bij de bestemming aan komt en ziet dat de politie al aanwezig is. Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.

Beanhead

Badass junkie
pascal828 zei:
Beanhead zei:

Ja, oké de legale hier zijn wel beter. Soms zie ik flyers uit Nederland en dan staat er zoiets van 22:00 - 04:00. WTF dat is wel heel kort :confused:

Dit weekend was er een feest van 21:00-06:00 gepland maar het is uiteindelijk nog tot halfacht ofzo doorgegaan :grin:

Dat is ook niet zo lang maar toch al wat langer... Ik zal blij zijn als ik die illegale feesjes kan gaan doen. Soms word ik nog wel eens para als ik men drugs bovenhaal, opn illegaal feest schijt aan!

pascal828

Badass junkie
Beanhead zei:
pascal828 zei:
Beanhead zei:

Dit weekend was er een feest van 21:00-06:00 gepland maar het is uiteindelijk nog tot halfacht ofzo doorgegaan :grin:

Dat is ook niet zo lang maar toch al wat langer... Ik zal blij zijn als ik die illegale feesjes kan gaan doen. Soms word ik nog wel eens para als ik men drugs bovenhaal, opn illegaal feest schijt aan!
Je hebt een stuk meer vrijheid en het geeft mij een rustgevender gevoel dan in een discotheek of een andere tent te staan.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Immo zei:
Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik heb meer schijt geluid en slechte DJ's op legale feestjes gezien waar nog wel eens 20 euro voor een kaartje neergeteld mag worden dan op illegale feesten. Sowieso, de tekno dj's die legaal draaien draaien ook illegaal, vaak zelfs een stuk beter dan legaal.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Als ik naar een legaal feest ga, dan ga ik voor de muziek en de artiesten. Als ik naar een illegale ga of 'gedoogd' dan is het meer de sfeer en dan is de muziek voor mij al snel goed.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
cropp zei:
ik baal eigenlijk de laatste tijd van die mensen die die ``scene`` vertegenwoordigen

Hoe bedoel je, welke mensen dan :confused: er komen mensen van elk slag naar tek/core

edit: fuckit ik moet stefan@zmk zien wat een genie.

http://www.ciccionina.nl/Agenda/2010/04/16/Oud_Hout heeft iemand hier meer info over?

Naar Cicconina zou ik niet gaan. Ik ben daar een paar keer geweest en het is echt heel klein, net een woonkamer, er zijn altijd maximaal 30 mensen. Die tent bestaat pas anderhalf jaar of zo en loopt voor geen meter.

Ben een keer een half jaar geleden naar een Acid House feest van ze geweest, elke week hebben ze zo'n thema om mensen te lokken, maar er werd allemaal van die Dirty House en weet ik veel wat voor huppelkutjesmuziek. Zeker niet aan te raden, één van mijn saaiste feesten ooit.

Immo

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Immo zei:
Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik heb meer schijt geluid en slechte DJ's op legale feestjes gezien waar nog wel eens 20 euro voor een kaartje neergeteld mag worden dan op illegale feesten. Sowieso, de tekno dj's die legaal draaien draaien ook illegaal, vaak zelfs een stuk beter dan legaal.

Natuurlijk zijn er tenten waar ze kut geluid hebben, maar over het algemeen hebben ze op veel plaatsen toch wel goed geluid naar mijn mening. En qua dj's bedoel ik dat je eerder bekende buitenlandse dj's op een legaal feest ziet draaien dan op een illegale.

Debris

Bewuste gebruiker
2 Weken geleden in Namur grote controle + razzia geweest, nog mensen die hier last van hebben gehad?

Bovenaan