nultien zei:lol, waarom zie ik Rinse ineens op fucking veel feestjes verschijnen
Haha, had ook zo'n gevoel, maar ik vind het wel flex, er kan nooit genoeg Rinse zijn

Drain Bamage zei:Ik dacht dat het op trance leek
Maybe it does!
nultien zei:lol, waarom zie ik Rinse ineens op fucking veel feestjes verschijnen

W.F.L. zei:nultien zei:lol, waarom zie ik Rinse ineens op fucking veel feestjes verschijnen
Haha, had ook zo'n gevoel, maar ik vind het wel flex, er kan nooit genoeg Rinse zijn
Maybe it does!![]()
TeKNoZem zei:drain bamage zei:KUt met een U, is dat hetzelfde als TeKno met een K of is het dan gewoon kutmuziek?![]()
Nee, je spreekt tekno hetzelfde uit als techno, vandaar 'met een K'. Er zit namelijk een groot verschil tussen de 2 genres.
nultien zei:TeKNoZem zei:drain bamage zei:KUt met een U, is dat hetzelfde als TeKno met een K of is het dan gewoon kutmuziek?![]()
Nee, je spreekt tekno hetzelfde uit als techno, vandaar 'met een K'. Er zit namelijk een groot verschil tussen de 2 genres.
Weet niet of je een geintje maakt of niet,
Maar techno is toch echt 'teg-no'
en tekno dus dan ook echt 'tek-no'
Beanhead zei:Ik wou eigenlijk dit weekend naar een tek gaan maar het zal een gratis feest worden in Antwerpen met breaks, core & dub. Ook goed
Hier wil ik zaterdag wel heen gaan, maar ik kan nergens een site vinden, en heb dus geen idee waar ik tickets kan bestellen. Zoeken op zowel de party en de locatie hebben niks opgeleverd. D:W.F.L. zei:
nultien zei:Weet niet of je een geintje maakt of niet
Je kunt het je zo gek niet bedenken wat er zich in Nederland wel niet allemaal afspeelt...jimi zei:waarom is er zoveel nice tekno in belgie![]()
![]()
Ik zou zeggen, kom gezellig in Nederland wonen.Beanhead zei:Maar wat ik hoor van Nederland is nog zoveel vetter.
pascal828 zei:Je kunt het je zo gek niet bedenken wat er zich in Nederland wel niet allemaal afspeelt...
Dit weekend Goa in Amsterdam, door een nieuwe organisatie genaamd: Cosmic Star Seed Dream.
Dj's vooralsnog onbekend meer informatie later. Pm maar voor locatie.
jimi zei:maar ik wil binnekort wel weer ns naar illegaal, want mn laatste tekno in het paard (audio active) vond ik zo jammer gewoon..
Detectie-poortjes? Waar slaat dat nou weer op! blabla wapens blabla...TeKNoZem zei:jimi zei:maar ik wil binnekort wel weer ns naar illegaal, want mn laatste tekno in het paard (audio active) vond ik zo jammer gewoon..
Ik vond Audio Active zo'n slecht feestje nog niet, alleen Otto von Shirach brak de constant pulserende beats een beetje. =p Verder wel lol gehad daarzo, dope was ook makkelijk te nemen binnen zonder enig gezeik. Het enige wat ik belachelijk vond was die detectie poortjes.

Another reason not to do legal.Beanhead zei:Er zijn wel wat illegale feesten maar niet zoveel als in Nederland.
Ja, oké de legale hier zijn wel beter. Soms zie ik flyers uit Nederland en dan staat er zoiets van 22:00 - 04:00. WTF dat is wel heel kort![]()
pascal828 zei:de mensen zijn bijna altijd idioten, je hebt veel meer dronken mongolen. De sfeer is anders

Bij illegale feesten heb je er gewoon minder last van, maar ik geef toe, het is niet altijd zo.kenny zei:pascal828 zei:de mensen zijn bijna altijd idioten, je hebt veel meer dronken mongolen. De sfeer is anders
Wat een bullshit, alsof dat nooit op illegale feestjes gebeurd.![]()
pascal828 zei:Another reason not to do legal.Beanhead zei:Er zijn wel wat illegale feesten maar niet zoveel als in Nederland.
Ja, oké de legale hier zijn wel beter. Soms zie ik flyers uit Nederland en dan staat er zoiets van 22:00 - 04:00. WTF dat is wel heel kort![]()
![]()
Gaan legale feesten in België dan langer door?
Je hebt een stuk meer vrijheid en het geeft mij een rustgevender gevoel dan in een discotheek of een andere tent te staan.Beanhead zei:pascal828 zei:Another reason not to do legal.Beanhead zei:Er zijn wel wat illegale feesten maar niet zoveel als in Nederland.
![]()
Gaan legale feesten in België dan langer door?
Dit weekend was er een feest van 21:00-06:00 gepland maar het is uiteindelijk nog tot halfacht ofzo doorgegaan![]()
Dat is ook niet zo lang maar toch al wat langer... Ik zal blij zijn als ik die illegale feesjes kan gaan doen. Soms word ik nog wel eens para als ik men drugs bovenhaal, opn illegaal feest schijt aan!
Immo zei:Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.
cropp zei:ik baal eigenlijk de laatste tijd van die mensen die die ``scene`` vertegenwoordigen
Beanhead zei:cropp zei:ik baal eigenlijk de laatste tijd van die mensen die die ``scene`` vertegenwoordigen
Hoe bedoel je, welke mensen daner komen mensen van elk slag naar tek/core
edit: fuckit ik moet stefan@zmk zien wat een genie.
http://www.ciccionina.nl/Agenda/2010/04/16/Oud_Hout heeft iemand hier meer info over?
TeKNoZem zei:Immo zei:Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik heb meer schijt geluid en slechte DJ's op legale feestjes gezien waar nog wel eens 20 euro voor een kaartje neergeteld mag worden dan op illegale feesten. Sowieso, de tekno dj's die legaal draaien draaien ook illegaal, vaak zelfs een stuk beter dan legaal.