Benzo's vond ik een medicijn dat erger was dan de kwaal, vooral de nawerking. Ik werd 's ochtends wakker in een vreemd huis, wist de eerste paar minuten niet waar ik was, wat voor dag het was, en de hele dag zo suf en lusteloos...ben er na een week mee gestopt.
Het ergste van de afkick van de coke vond ik zelf die rusteloze benen als ik 's avonds in bed lag, valeriaan heeft mij destijds erg geholpen om in slaap te komen, gewoon bij de drogist te krijgen en vrij van nawerkingen.
Cravings zijn gewoon kut, maar ze gaan over, je denkt dat dat gevoel blijft tot je gescoord hebt, maar das niet waar, op het moment dat je voor jezelf besloten hebt dat je het godverdomme NIET doet, is het weg, en voel je je beter dan je je ooit met die troep zou kunnen voelen.
Als je dat een paar keer hebt gedaan ben je aan de winnende hand.
Als je alcohol drinkt, en dat in het verleden combineerde met coke, stop dan ook met de alcohol, want na een paar biertjes/drankjes krijg je dan gegarandeerd onweerstaanbare trek in coke.
Doordat je aangeschoten bent is weerstand bieden dan haast onmogelijk.
Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij bovengenoemde punten, voorkom verveling. Hou jezelf bezig, zoek een hobby waarin je je kan uitleven. Tenslotte hou je straks flink wat geld over
Heel veel succes!!