• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Te pogen functionerend te blijven (3mmc etc genoeg goodies)

duffie

Experimenterende gebruiker
Jah waar begon het eigenlijk allemaal. Zo’n drie weken geleden. Het leven liep op rolletjes weer. Eindelijk meer dan een maand clean en bij om verder te kunnen..

Maar dit is een triprepory.. ik als absolute alcoholist Dachf wel een speciaal bier te kunnen hebben .. zo gedacht .. zo gedaan.. zo de volgende morgen wakker van ‘Uh welke tijd ja vet’.

word vervolgt

duffie

Hoop dat het posten deze keer wel is gelukt..
Enfin had tien toen nog 10 dagen vakantie vakantie blahblah. Probeer het kort te houden. Maandag weer werkten.

Redelijk bijgetrokken appje vab 3mmc dealers. Nou ik denk ideaal om even op door te werken.

Van zondagavond to rond 6 wakker tot zeker 10 en alleen maar een mijn lul lopen trekken. Ik was gewoon gone, focused op 1 ding).

wat ik toen wel tof vond hoor en nog best eeej dar door wide trekken en ziek melden. Hele dag geil voelen en mee bezig zijn was prima.

belangrijk ding: ik nam etizolam tegen vervelend hartklopping enzo. Wel rekenend met het feit dat dat niet gezond was

Laatst bewerkt:

duffie

Maar het doel en was gewoon klas komen no matter how. Meer nemen of hoe dan ook whatever.
Dat was al fun tot twee dagen’ 3mcc deed wat het deed,

Tot het dat natuurlijk niet neee deed. De rust weg en ook maar iets van geilheid/ een harde.. ver te doeken.

kort Doors e bocht maar daarna nog a-php gerookt en N-Ethylhexedrone. Behalve onrustig deed dit niks. Op deze manier werk het dus niet kan ik je vertellen.

no mather welko cahinone. En ik ken de scienxe er niet van lever in elk geval niet op wat het doet.

duffie

Ik heb mij neergelegd dat de tijd van ‘fun’ wel weer even voorbij is. Benzo afbouwen en 3mmc al klaar.. dan weer terug naar basic life. Kost wel wat ziektedage

Hee is leven is kortweg niet zo beheersbaar of te controleren… als ik had bedacht :). Dat is ok zolang ik deze comebacks overleef:wink:

Dus ja 3mmc/5mapb/erizolam op veel momenten ernstig plezierig maar regelmatig ook niet.

belangrijkst: 3mmc is een stevige sluipmoordernaar. Zeker in combinatie ben benzos of alcohol in nood. Voor mij verwrong het het verantwoordinkheidsproces enorm nog los van de tijdsbesteding en empathie. Dit is serieus ‘slechte ‘serieuze’. I don’t know denk niet dat de high de down bijneemacties m vervolgen rechtvaardigen. Maar is voor mij, misschien ben jij sterker.

Ps.. ik heb een hoop onderzocht: mdpv/mcc varianten.. casthinon en hoop andeee shit. Vind ervan wat je vind ❤️

inner_search

Badass junkie
Tlrd (grapje).
Niet echt wat je verwacht van een triprapart , leest ook niet fijn in meerdere postst (of het zou op een live rapport gaan.

ben je nu dronken ?
anderd raad ik je aan de top rapporten van andere even te lezen en dan zelf een nieuw aanmaken.

welkom trouwens , die had je nog tegoed van 2014 🤣✌️

inner_search

Badass junkie
Moet men woorden een beetje terug trekken.
Het is wel een rapport ,maar ik lees hem gewoon compleet verward door de multiposts en rondom tekst erbij 😆.

duffie

Soort van idee was
- nee ik kan niet 1
- escaleer naar 3mmc en sowieso geen werk
- experimenteer met andere cathinonwn, doesn’t work
- hm naaar leven op 3mmc
Kortom: voor het effect ain’t worth i.

allicht in war te veel korte snippers gepropt :wink:

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Denk dat het fout ging toen je dacht dat 3-MMC wel handig zou zijn om op te werken. Aparte gedachte!

Wel een heel eerlijk verhaal. Ik krijg het idee dat je zelf in ieder geval goed doorhebt wat je beter niet meer kan doen.

duffie

Moet men woorden een beetje terug trekken.
Het is wel een rapport ,maar ik lees hem gewoon compleet verward door de multiposts en rondom tekst erbij 😆.
Ah ja en dat kan ook wel kloppen doordat het een verwarde en vreemd in elkaar gewoven week is geworden.

3MMC verleidt en mimiekt als geen ander. Ik dacht ik normaal was… maar was ‘t nie

inner_search

Badass junkie
Ah ja en dat kan ook wel kloppen doordat het een verwarde en vreemd in elkaar gewoven week is geworden.

3MMC verleidt en mimiekt als geen ander. Ik dacht ik normaal was… maar was ‘t nie
Ben best wel moe en Dex dip.
Als @KlaasVaak je postst wel verstaat ligt het aan mij hoor.
Focus is even zoek en zinnen zijn aparte onsamevoegende woorden atm.

morgen nog eens lezen :wink:.

duffie

ik lees het terug en snap sommige punten ook niet 😂.

3mmc is een heel schone verleidster tot zij haar in je macht heeft… en dan??? Dat is uiteindelijk het belangrijkste. Onderschat dit niet.

het hele typische daarna is gewoon een addict die zich goed probeerde te voelen, samen story different elements.

Dirkdirk

DF-koning
Er zijn momenten dat normale mensen dingen doe waar ze snel bij denken: “moet ik dit wel doen? Gaat dit positief bijdragen aan het leven van mijzelf of anderen?”

Duffie: “ikbeneensinaasappel”.

Laatst bewerkt:

MetalGuy

Badass junkie
Inspirerend report... 🤣

Nee, maar alle gekkigheid op 'n stokkie. Hou je effe haaks. Dan maar een kater morgen!

Weet je in elk geval wat je niet moet doen voortaan!

Bovenaan