Te kort na elkaar?

ParanoidAndroid

Experimenterende gebruiker
Ik heb afgelopen donderdagavond 2 aardige likkies kristal op.. 3 uur redelijk gespaced (waarvan ong. 1,5 uur met dat 'love' gevoel)...

Nu heb ik nog een beetje over, ongeveer evenveel als dat ik toen nam.. Aangezien ik morgen vrij ben, vroeg ik me af of het te kort na elkaar zou zijn als ik de rest vanavond zou nemen? Ik heb namelijk liever dat het snel op is, dan kan ik er ook niet meer van snoepen... :wink:

SperSIZEboon

Badass junkie
ParanoidAndroid zei:
Ik heb afgelopen donderdagavond 2 aardige likkies kristal op.. 3 uur redelijk gespaced (waarvan ong. 1,5 uur met dat 'love' gevoel)...

Nu heb ik nog een beetje over, ongeveer evenveel als dat ik toen nam.. Aangezien ik morgen vrij ben, vroeg ik me af of het te kort na elkaar zou zijn als ik de rest vanavond zou nemen? Ik heb namelijk liever dat het snel op is, dan kan ik er ook niet meer van snoepen... :wink:

je zult er misschien iets minder van merken

ParanoidAndroid

'T hoeft dus niet zo te zijn dat ik alleen wausheid (kaakklem, ogen etc.) voel en niet dat typische XTC-gevoel? :P

J0rrit

Badass junkie
Jawel miss iets minder, pak gewoon alles wat je over hebt in 1 keer danb ga je sowieso wel goed.

ParanoidAndroid

We zullen het zien!

Voor de nachtbrakers hier; ben van plan rond 23:00 toe te slaan :P En dan dus maar afwachten...

TrippyShit

Badass junkie
Als je normaal genoeg tijd ertussen laat kan 1x smokkelen geen kwaad.. precies zelfde gevoel.. is mijn ervaring.

ParanoidAndroid

Ongeduldig aan t wachten op de eerste effecten :flushed: Heb t idee dat ik al wat voel, maar dat zal de spanning wel zijn :P

@ 0:26 : Jackpot! :hearteyes:

@ 0:31 : pupillen hebben een spanwijdte bereikt van 4,5 meter :xtc:

kiekert

Bewuste gebruiker
Tripze :)

Vind t alleen niet slim van je om het twee dagen achter elkaar te gebruiken, hoe verleidelijk ook :)

ParanoidAndroid

Nog altijd wakker.. ongeveer 30 min. geleden een joint gerookt, maar voel daar vrijwel niks van :grin:

Flinke pupillen nog steeds, maar toch even proberen te slapen zo :P

Marten!

Bewuste gebruiker
Niks van gevoeld?
Als ik tijdens aan het eind van de avond een joint rook komt het xtcgevoel juist een beetje terug :hearteyes:

ParanoidAndroid

Nee ik voelde er weinig van.. Rond half 7 toch in slaap weten te vallen :grin:

Wat ik wel had waren lichte hallucinaties toen ik in bed lag, ik deed m'n ogen dicht en mn gedachten kwamen echt op de gekste dingen.. Soort van dromen terwijl ik nog niet sliep :P Was wel vet, met paddo's heb ik een soortgelijk effect gehad ooit..

Ik moet zeggen dat ik MDMA en paddo's qua trip op de 1 of andere manier een beetje op elkaar vind lijken, maar daar zullen velen het er vast niet mee eens zijn :P

Bovenaan