is zo bij bijna alle drugs!!,wiet ook dan!!??,nee is blaat volgens mij,als je er een beetje op let...(goed poetsen enz)boy zei:Speed onttrekt speeksel uit de mond --> Je tanden zijn minder goed beschermd.
Is geen onzin. En Frisko dit is een Nederlands forum dus probeer er op te letten en praat aub ABN (zover dit mogelijk is).Frisko zei:is zo bij bijna alle drugs!!,wiet ook dan!!,nee is schele zever volgens mij,als je der een beetje op let...(goed poetsen enz)boy zei:Speed onttrekt speeksel uit de mond --> Je tanden zijn minder goed beschermd.
na een tijd gaat het knarsentanden ook(bijna) over hoor!!,bij mij althans!!!
mdma zelfde verhaal...
post editted mr modslipperman zei:Is geen onzin. En Frisko dit is een Nederlands forum dus probeer er op te letten en praat aub ABN (zover dit mogelijk is).Frisko zei:is zo bij bijna alle drugs!!,wiet ook dan!!,nee is schele zever volgens mij,als je der een beetje op let...(goed poetsen enz)boy zei:Speed onttrekt speeksel uit de mond --> Je tanden zijn minder goed beschermd.
mdma zelfde verhaal...

Frisko zei:post editted mr modslipperman zei:Is geen onzin. En Frisko dit is een Nederlands forum dus probeer er op te letten en praat aub ABN (zover dit mogelijk is).Frisko zei:is zo bij bijna alle drugs!!,wiet ook dan!!,nee is schele zever volgens mij,als je der een beetje op let...(goed poetsen enz)boy zei:Speed onttrekt speeksel uit de mond --> Je tanden zijn minder goed beschermd.
mdma zelfde verhaal...![]()
Lana zei:Het klopt wel wat hier allemaal staat.
Maar ik stel de goede verzorging van jezelf voorop. Als je zorgt dat je voldoende vitaminen binnenkrijgt en ze netjes op tijd poetst, dan het allemaal wel meevallen.
Ik ken geen enkele langdurige speedgebruiker die tanden mist en ik ken er nogal wat.
De junks die ik ken die tanden missen, zijn spuiters en bij de meeste van die personen, zijn de tanden eruit geslagen. Dus dat komt dan nog niet door de drugs.
lak zei:Lana zei:Het klopt wel wat hier allemaal staat.
Maar ik stel de goede verzorging van jezelf voorop. Als je zorgt dat je voldoende vitaminen binnenkrijgt en ze netjes op tijd poetst, dan het allemaal wel meevallen.
Ik ken geen enkele langdurige speedgebruiker die tanden mist en ik ken er nogal wat.
De junks die ik ken die tanden missen, zijn spuiters en bij de meeste van die personen, zijn de tanden eruit geslagen. Dus dat komt dan nog niet door de drugs.
En daar zit nou net het probleem he. Jammer genoeg zijn er veeeel te weinig 'verantwoordelijke' gebruikers... Op 't moment dat je in de war bent, is wel het laatste vaak waar je aan denkt je tandjes poetsen of je vitaminetjes nemen...
en als je geen tandeborste of tandpasta bij je hebt kan je altijd ffuh je mond spoelen met mond water om eventuele troep uit je mond te krijgen
mishien wel ffuh een vage smaak als je daarna weer frisdrank drinkt ofzo maar het is wel even goed voor je gebit![]()
gewoon een klein beetje mondwater in bijv een leeg flugel flesje die je hebt omgespoeld
Gelukkig doe ik dat zelf dan weer wél.
Gala zei:Speed breekt 't glazuur wat op je tanden zit af.
Dus nooit een lijn nemen en dan je tanden gaan poetsen
want dan poets je al je glazuur er af!