Je hebt nooit genoeg sokken bij je, trek een schoon paar aan en je bent een nieuw mens

Koop niet van de african stage dealers, een goede pil is een kartonnig hoopje ritalin achtig iets als je geluk hebt. Voor drugs ga ik altijd naar de standplaats voor busjes, gewoon zo'n lelijke zwarte oude mercedes bus met wat gek dreadlock tuig derin en het komt allemaal wel goed.
Als je in de problemen komt met security (omdat je b.v. net zoals ik dronken graag in dingen klimt of op plekken probeert te komen waar je niet mag komen) zeg dan tegen ze de magische spreuk "Szeretlek" ze zullen je uitlaggen ofzo maar zeer zeker niet tot moes stampen. Heeft serieus tot twee keer toe me echt goed uit de problemen geholpen ghehe ^^
Drink Arany aszok, is chiller bier dan Dreher. maarja smaken verschillen. Dreher is alleen duurder en veel mensen kiezen daardoor toch maar voor dreher ghehe xD
Pas op met sommige security, je hebt aan de ene kant de chille brede goedzak maar er lopen ook hier en daar wat oude huurlingen rond, die trouwens nog wel eens te betrappen zijn op snachts gewoon coke nemen van kuiltje op hun hand.
Zet je tent niet te dicht bij een dixy want als het gaat broeien meurt het enorm naar dat wazige geparfumeerde spul dat in die dingen zit. Ik moet barfen van die geur ghehe.
Ook niet te dicht bij het loop pad want binnen twee dagen heb je een moes tuintje van plastic bekertjes enzo.
Maak vrienden met je buren, echt buurt preventie scheelt een hoop. Zo voorkomen dat de tent van mijn franse buren leeg was gehaald. Die dieven spelen gewoon dronken feestgangers die hun tent denken te hebben gevonden... maar als je ej buren van gezicht kent kan je er makkelijker op reageren.. niets in je tent laten is ook wel een goede. Ben twee jaar terug van camera en telefoon afgeholpen door zo'n basterd. Ben nog steeds heel erg blij dat tie gewoon braaf via de rits binnen is gekomen en niet zoals bij vrienden van mij besloot een extra deur in het zeil te snijden.
Ga trouwens ook niet te dicht bij de mokka chuka staan. nu is 24/7 dnb geen probleem natuurlijk maar je resoneert gewoon weg je tent uit ghehe.
Ga absoluut trouwens waterpijp smoken als je langs die tent komt. Super chill.
Naja meer kan ik zo snel niet bedenken haha