Laats waren ik en 3 andere vrienden van mij schijven gaan gooien. Op een gegeven moment zitten we ergens joints te roken en t lijkt alsof 1 vriend in slaap is gevallen. Vervolgens lijkt ie vol out te gaan en zn ogen hingen bijna helemaal dicht. We praatten tegen em, hij keek ons aan maar zei nix, hij was egt helemaal van de wereld. Op een gegeven moment wordt ie wakker en begint ie vol te trippen.Hij zag overal bessenstruiken en bomen met kerstverlichting die er natuurlijk niet waren. Hij zag alles normaal behalve de dingen die hij hallucineerde, hij maakte bijv. van een lantaarnpaal een boom, en nog meer van dat soort dingen. Hij zei zelf dat t leek alsof ie een tripmiddel had gehad zoals LSD, want hij had niet het " xtc " gevoel maar voelde zich juist heel rustig alsof ie bruin gehad had. Half uurtje later was de trip weg en sloeg de xtc vol in.
Wij denken zelf dat er iets anders in gezeten heeft, bovendien hadden 2 andere vrienden precies dezelfde gegooid, en ik had er 4 van gegooid, en tripte helemaal niets...
Weet iemand wat er mss ingezeten heeft of was het toch gwn xtc?
PS: Hij ging wel zowat out op t moment dat er iets kuts gebeurde waardoor zn vriendin zich kut voelde en hij ook heel erg..
Wij denken zelf dat er iets anders in gezeten heeft, bovendien hadden 2 andere vrienden precies dezelfde gegooid, en ik had er 4 van gegooid, en tripte helemaal niets...
Weet iemand wat er mss ingezeten heeft of was het toch gwn xtc?
PS: Hij ging wel zowat out op t moment dat er iets kuts gebeurde waardoor zn vriendin zich kut voelde en hij ook heel erg..
, lukt elke keer (mits genoeg mdma natuurlijk)...