(Super sterke thc liquid)

Hey medeforumers

ik heb een paar dagen geleden thc Liquid gekocht, ik heb hier redelijk wat ervaring mee heb verschillende soorten getest van verschillende dealers maar deze was toch even een uitschieter, na een paar trekjes op 20watt kan ik mezelf niks meer realiseren, gewoon super sterk spul dus, alleen ik vind de effecten van deze Liquid een een stuk anders dan andere liquids, soms geraak je in een soort cirkel waar je niet uit kunt en gewoon ff niks meer weet van wat er gebeurd is, ik blow bijna dagelijks en kan dit effect nooit berijken met gewone wiet dus ik twijfel of dit echt thc is, nu is mijn vraag of er nog mensen zijn die wat ervaring met dit spul hebben en me misschien kunnen zeggen wat voor spul er echt in die liquids zit gestopt,

hopelijk iemand die me kan verder helpen 🙏🤟🏼

XMR

Wijs gebruiker
Als het ineens veel sterker is dan thc vapes die je eerder gehad hebt, is het waarschijnlijk geen thc. Ik gok dat je waarschijnlijk syntetische cannabinoïden in je "thc" liquid hebt zitten.

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Als het ineens veel sterker is dan thc vapes die je eerder gehad hebt, is het waarschijnlijk geen thc. Ik gok dat je waarschijnlijk syntetische cannabinoïden in je "thc" liquid hebt zitten.
Bedankt voor de waarschuwing. Was aan het overwegen om een vape te kopen sinds wiet hier dubbel zo duur is als Nederland, moet je nog mazzel hebben als je niet wordt opgelicht.
Helemaal vergeten dat vaporizers hetzelfde effect hebben, en die mogen hier wel gewoon verkocht worden. Nu nog even twijfelen tussen de dynavap en arizer solo II.

Bovenaan