HHC of THC-P

bbqtoecrisp

Experimenterende gebruiker
Hey hallo!

Wat is efficiënter om (voor een gewoonlijke high) te roken? 95% HHC vape of één 10% THC-P vape, Ik kan er niet veel over vinden maar ben toch super benieuwd!

Thanksss!🙏

Neo-Shulginist

Badass junkie
Goedkoper, en makkelijk te bestellen:)
Okee interessant! Haha ik ben zelf wel fan van wiet, maar weet helaas niet zoveel van nieuwe synthetische cannabinoïden. Dus ik reageer ook deels hier zodat ik notificaties krijg van reacties hier.

Schrijf je ook een tripreport van je bevindingen als je het hebt uitgeprobeerd?

bbqtoecrisp

Okee interessant! Haha ik ben zelf wel fan van wiet, maar weet helaas niet zoveel van nieuwe synthetische cannabinoïden. Dus ik reageer ook deels hier zodat ik notificaties krijg van reacties hier.

Haha snap ik, ik ben ook niet vies van een wietje.

Ik kijk nu naar een

THC-A + D9 + THC-P​

disposable.
doe er sowieso wel is iets van laten weten zodra ik dat probeer. maar zie over de HHC veel gemengde meningen.Er zijn mensen die beweren dat het helemaal niet werkt.

bbqtoecrisp

Ik heb inmiddels een thc-a + thc-p + d9 vape gehaald, het is een disposable.
hit lekker, -punt disposables zijn duur te verkrijgen in nederland voor hoe verre ik kon zien. maar werkt zeker wel, een paar goede hits en je bent lekker stoned, ik moest er wel erg van hoesten. het is wel ietsjes anders dan wiet qua body high en mental high is wel ietsjes nuchter-achtig, en er is een kleine hangover.

Piet Zahut

Bewuste gebruiker
Ik heb ook een HHC vape getest, ik heb hem nog steeds.

Je word er een klein beetje waus van, mijn hartslag ging wat omhoog (gevoelsmatig) , enorm droge mond en ik voelde me wat kalmer. (Ik vond het best een fijne high)

3 á 4 trekjes en gevoel blijft 6 uurtjes aan houden (heb geen thc tolerantie)

De hoestbui die je hier boven schrijft heb ik niet ervaren.

Ik ben al een lange tijd op zoek naar wiet wat me euforisch, waus en wat energiek maakt voor een feestje. Nog niet echt iets kunnen vinden wat bij me past.

Bovenaan