SUPER DRINGENDE VRAAG!!!

Een heeeeeele dringende vraag,

ik heb net met een vriendin een half zegeltje LSD genomen,
MAAR we weten niet hoelang het duurt voor we iets kunnen gaan voelen?
verder alles tot in de puntjes geregeld en gelezen
maar hoe lang na het zegeltje gaan we wat voelen?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat verschilt per mens. Meestal rond de 30-90 minuten. Maar ga er niet over zitten stressen laat het gewoon lekker over je heen komen. Geen tripsitter of ervaring verder?

Fijne trip gewenst in ieder geval.

We hebben babybitters beneden zitten!
wel ervaring met andere drugs maar lsd is de eerste keer

het is nu een uur geleden, maar voelen alletwee nog niks?
en hoe begint het? wat voel je, of zie je eerst dingen?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Babybitters? Misschien dat je babysitters bedoelt, maar ik weet niet wat die er mee te maken kunnen hebben. :confused:

Naar wat ik weet is een trip heel persoonlijk en kun je van alles ervaren. En het slaat vanzelf wel in, maak je daar niet ongerust over. Jammer dat 25tolife (andere moderator) er niet is, die heeft al complete (post) zegelverzamelboeken bij elkaar gelikt, ik zelf nog nooit dus kan je ook niet echt van dienst zijn, behalve dan wat ik er over gelezen heb. Laat in ieder geval weten hoe het verlopen is.

tripsitters! is wat ik bedoelde, sorry

maar we voelen nog niks!
maar we hebben het zegeltje ook niet zo gek lang in onze mond gehad .. we hebben er nog 1 en willen die nog doormidden knippen en dan gewoon op laten lossen onder onze tong en dan inslikken..?
want we voelen echt niks

ja dat hele artikel had ik al gelezen, een beetje extra bevestiging kan geen kwaad?
we voelen nog steeeeds niet zo gek veel
wel heel giechelig maar om nou echt te zeggen trippen.. neuhh
misschien hadden we de lsd te lang laten liggen?
1,5 maand

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
ja dat hele artikel had ik al gelezen, een beetje extra bevestiging kan geen kwaad?

Nee, dat is ook wel zo. Ik kreeg het idee dat je het niet zo goed wist.

Verdere vragen zijn voor de experts...

Prettige nacht!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
kikkirikki zei:
we voelen nog steeeeds niet zo gek veel
wel heel giechelig maar om nou echt te zeggen trippen.. neuhh
misschien hadden we de lsd te lang laten liggen?
1,5 maand

Goed bewaard? En wist je de test uitslagen? Er gaan ook hele zwakke rond volgens mij an circa 30-50mics. Dat is de treshold (drempel van dat de werking intreed) dan zou je inderdaad ongeveer zulke effecten hebben als je nou omschrijft. Als het ook een vrij korte trip is zou het haast wel moeten dat het of zwakke zegels zijn of niet juist bewaard.
Na circa 90 minuten zou je toch echt op de piek zitten, en raad aan een niet al te volle maaginhoud te hebben. Dan werkt het sneller op volle sterkte :)

Als het 100%zeker is dat het goede,geteste zijn zou je er nog 1 kunnen nemen, echter is het niet zo dat dat standaard je trip 'harder' maakt. Vaak word het verlengd als je een te grote tussenpauze hebt tussen het nemen van de tripjes. Weet je dat voor in de toekomst vast
Zou je anders aanraden mocht je genoeg hebben kan je er nog 1 nemen houd er rekening mee dat het kan zijn dat het alleen maar verlengd nu.
Zou de volgende keer 2-3 van die nemen. (Zijn het dansende beertjes ofzo? Wilde gok)

Sorry las dit nu pas helaas.
Hopelijk heb je toch nog iets hieraan! En wiet kan het ook wat versterken ed.

Hoor graag van je hoe het ging/was uiteindelijk als dat kan. Anders met die zwakke kan/mag je er zo 3 eten (let wel op dat ze getest zijn zodat je rond de 75-100mics kan nemen) Dat is een mooie start dosis.
Peace!

Bedankt voor de uitgebreide info!

Ik weet niet hoe of waar je aan ziet welk merk label zegel het is?

ja het is moeilijk uit te leggen wat we voelen..

We voelen ons zeer zeker niet als normaal.. maar als dit DE lsd trip is? als we gewoon op ons gemak ergens naar kijken ja dan vervormd er wel een hoop.

het is moeilijk moeilijk te zeggen!

we zijn moe genoeg om te slapen, maar vinden het net boeiend genoeg om wakker te blijven.

het is wel maf en anders. maar niet joepie en wauw!

we hebben rond 8 uur een halve zegel genomen. en om half 11 nog een halve.

zo snel als het weer komt, gaat het ook weer weg, en dan komt het weer..

misschien morgen in alle nuchterheid weet ik het te beschrijven!!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Je zou het kunnen zijn aan het figuurtje op de zegels, soms zie je slechts een klein deel van het geheel. Klinkt als een kleine dosis in mijn oren. En net wat te lang gewacht achteraf, maar goed beslist! Liever te weinig dan teveel, al helemaal de eerste keren :)
Anders circa 2 weken ertussen houden om de tolerantie op 0 te houden als je dat wilt. Mocht je nog een poging doen. Het gevoel is ook lastig uit te drukken vaak vooral de eerste keren!
We voelen ons zeer zeker niet als normaal.. maar als dit DE lsd trip is? als we gewoon op ons gemak ergens naar kijken ja dan vervormd er wel een hoop.
Klinkt als een lichte trip, vooral visueel en niet zozeer mentaal.

Ben benieuwd naar hoe je ernaar terug kijkt nuchter!

Zo eenmaal uitgetript ga ik proberen te omschrijven hoe of wat.

We begonnen om 8 uur met een half velletje (paars met sterrentjes en een maantje?)
Na 1,5 uur voelde we ons wel een beetje anders maar visueel was er nog niks aan het veranderen ofzo.
Na 2 uur besloten we nog een halve te nemen.

Er begon er wel wat te draaien en te kolken maar heel erg was het ook niet. Toen we een filmpje aanzette konden we echt niet meer naar gezichten kijken. Alsof het een soort van klei was waar in gekneden was. Het was wel leuk en grappig maar niet extreem. Verder leken wolken ook onwijs te vervormen en patronen bewogen ook wel wat.
Na 7 uur na het eerste velletje wilde we gaan slapen.

Maar er was gewoon geen rust in ons hoofd een soort van collage van beelden patronen en filmpjes dwars door elkaar heen, van allemaal dingen die NIKS met elkaar te maken hadden, ook heel de tijd een soort van geflikker van fel licht ofzo. Ook continu hoorde we onzelf denken het was bizar. gewoon geen seconde rust. we hebben toen nog tot half 7 in de ochtend TV gekeken omdat dat gewoon rustiger was als onze ogen dicht te doen.

Wel was het heel moeilijk om verhalen te volgen op tv en gezichten normaal te zien.

Als we in de spiegel keken zagen we onzelf wel maar het leek alsof we vanuit de ogen van iemand anders keken ofzo. was ook bizar.
En soms alsof (voor de photoshop/illustrator kenners) er met de plucker tool gespeeld was..

Ik zou heel graag nog een keer lsd willen proberen maar dan het volle effect.

want ik heb nu het idee dat het niet alles was.

goeie ervaring dat wel! een soort van voorproefje gehad

Liesette

Bewuste gebruiker
wat is een velletje ?

in mijn boek is een vel 100 en een blotter een complete vel van 500 zegels en 1 losse trip is 1 zegel.

:mrgreen:

Jeller

Badass junkie
mss waren de zegels niet goed gewaard dan, volgende keer gewoon iets meer nemen of sneller bijdoseren, pas wel op sommige zegels zijn al heel straf vanaf een halve, zeker voor een beginner, maar dit klinkt als een lichte tot medium trip, de dingen die je opnoemt zijn wel al herkenbaar, maar pas als je iets of wat overweldigd wordt, dan kan je spreken van een volwaardige trip. Maar misschien was dit een goede introductie, mijn eerste trips waren ook meer van deze soort. Veel lachen, lichte visuals, veel dansen, maar wel perfecte controle.

Als het stevige trips zijn dan begint het bij mij al goed merkbaar te zijn na 20-30 minuten, naar een uur zit ik er in een na 3 uur zit ik op de piek, die houdt ongeveer een uur aan en dan begint het zachtjes af te bouwen.. na 6-9 uur is de trip meestal gedaan, maar het blijft nog een paar uur nawerken tot ik geslapen heb, soms heb ik niet kunnen slapen en dan voel ik mij pas normaal na de eerstvolgende slaap, slaaptekort houdt de trippy gedachten een beetje in stand, de visuals enzo niet natuurlijk.

LSD is over het algemeen heel leuk, maar kan zoals je weet ook goed verkeerd uitpakken, hoge dosis en slechte setting zijn hier cruciaal natuurlijk

Bovenaan