mss waren de zegels niet goed gewaard dan, volgende keer gewoon iets meer nemen of sneller bijdoseren, pas wel op sommige zegels zijn al heel straf vanaf een halve, zeker voor een beginner, maar dit klinkt als een lichte tot medium trip, de dingen die je opnoemt zijn wel al herkenbaar, maar pas als je iets of wat overweldigd wordt, dan kan je spreken van een volwaardige trip. Maar misschien was dit een goede introductie, mijn eerste trips waren ook meer van deze soort. Veel lachen, lichte visuals, veel dansen, maar wel perfecte controle.
Als het stevige trips zijn dan begint het bij mij al goed merkbaar te zijn na 20-30 minuten, naar een uur zit ik er in een na 3 uur zit ik op de piek, die houdt ongeveer een uur aan en dan begint het zachtjes af te bouwen.. na 6-9 uur is de trip meestal gedaan, maar het blijft nog een paar uur nawerken tot ik geslapen heb, soms heb ik niet kunnen slapen en dan voel ik mij pas normaal na de eerstvolgende slaap, slaaptekort houdt de trippy gedachten een beetje in stand, de visuals enzo niet natuurlijk.
LSD is over het algemeen heel leuk, maar kan zoals je weet ook goed verkeerd uitpakken, hoge dosis en slechte setting zijn hier cruciaal natuurlijk