Suizende oren

xpressurself

Bewuste gebruiker
Hey allemaal!
Ik had een vraagje, ik heb afgelopen zaterag aardig wat speed gebruikt en nu heb ik sinds gister last van een piep en drukkend gevoel in me oren. Ook blijft me hart als een bezetene gaan(eerst nooit zo erg gehad).
Kennen mensen dit probleem? zo ja ik hoor het GRAAG!!

Taat

Bewuste gebruiker
Dat van je hart ken ik wel ja
Maar suizende oren? ben je niet gewoon naar X-qlusive showtek geweest? geluid ging daar lekker :grin:

Frisko

Badass junkie
Lake zei:
Yup vanochtend deed mn hart ook even enthousiast van de pep.. maarrrr dit duurde niet langer dan een uurtje of 2..
haha dat ken ik maar al te goed dude! :grin:
ren maar eens een trap op als je niet veel geslapen hebt na overdag speed te nemen!!of gewoon iets doen wat moeite kost al!!
heart rate 180 ofzo :wave: :stoned:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
mja speed kun je wel even gebruiken smorgens voor het school :P
als je echt te moe bent. maar voor de rest gebruik ik het alleen maar gwn in het weekend hoor

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
heb er vnd last van gehad suizende oren. mja kan ook wel aan de wind gelegen hebben. maar was wel zeer vervelend, ook al duurde het maar 2 min.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Misschien te hard en te veel gesnoven? Gaan mijn oren ook wel eens raar van doen een dag later. Niet in de vorm van suizen, maar wel dat ik dan mijn eigen stem heel hard in mijn hoofd hoor als ik praat...

3970

Wijs gebruiker
Mijn oren suizen bijna altijd als ik een bommetje op heb, ook van Dex...maar dat merk ik pas als ik in bed lig. Hoort erbij voor mij, denk ik :flushed:

Hemi

xpressurself

Bewuste gebruiker
heb inderdaad aardige hoeveelheden weggewerkt, waarschijnlijk heeft het iets met je buis van eustachius te maken.. raakt 'ie verstopt ofzo :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
xpressurself zei:
heb inderdaad aardige hoeveelheden weggewerkt, waarschijnlijk heeft het iets met je buis van eustachius te maken.. raakt 'ie verstopt ofzo :P

Zoiets denk ik ook wel eens ja, je oren staan ook in verbinding met je neus....

MarSNEL

Experimenterende gebruiker
Ik heb sinds ik ben gaan gebruiken (niet alleen op pep dus), ook een fluittoon in mijn oren. Dit is ook nooit meer weggegaan. Ik kan het niet verklaren, maar ik maak me er ook geen zorgen over.

xpressurself

Bewuste gebruiker
ja vreemd is dat, misschien toch als je vaak naar feestjes gaat terwijl je drugs gebruikt dat dat invloed heeft.

Bovenaan