r@r@
Wijs gebruiker
Hallo allemaal,
Dit topic is voor iedereen die met dit middel te maken krijgt of te maken heeft gehad.
Allereerst verwijs ik weer naar de volgende link:
http://www.vad.be/media/37445/dossier_b ... _cover.pdf
Hierin staat alles over:
- de werking van Buprenorfine
- Het verschil tussen Subutex en zuivere Buprenorfine
(Subutex heeft een beetje Naltrexon erbij, die echter geen werking heeft als je het netjes sublinguaal= onder de tong neemt. Het werkt echter wel als acute en mogelijk zeer gevaarlijke afkick als je het intraveneus zou gebruiken. Daarom zit het erin, zodat het niet geshot kan worden).
- Met andere woorden: als je Subutex sublinguaal neemt, net als de Bupe hebben beide dezelfde werking
- Dosis overstappen van heroïne of Meet op Bupe/ Suboxone
- Voor beide schema's met onderhoudsdoseringen
- Voor beide afkickschema's
De eerste anderhalve dag is gewoon kut; je lichaam moet eraan wennen, wat als matige afkick voelt.
Ik post dit alvast, later zal ik alles aanvullen (ga nu met de kinderen naar de speeltuin
).
Hier kan iedereen dus zijn ervaringen met Buprenorfine/Suboxone kwijt.
Groetjes!
Dit topic is voor iedereen die met dit middel te maken krijgt of te maken heeft gehad.
Allereerst verwijs ik weer naar de volgende link:
http://www.vad.be/media/37445/dossier_b ... _cover.pdf
Hierin staat alles over:
- de werking van Buprenorfine
- Het verschil tussen Subutex en zuivere Buprenorfine
(Subutex heeft een beetje Naltrexon erbij, die echter geen werking heeft als je het netjes sublinguaal= onder de tong neemt. Het werkt echter wel als acute en mogelijk zeer gevaarlijke afkick als je het intraveneus zou gebruiken. Daarom zit het erin, zodat het niet geshot kan worden).
- Met andere woorden: als je Subutex sublinguaal neemt, net als de Bupe hebben beide dezelfde werking
- Dosis overstappen van heroïne of Meet op Bupe/ Suboxone
- Voor beide schema's met onderhoudsdoseringen
- Voor beide afkickschema's
De eerste anderhalve dag is gewoon kut; je lichaam moet eraan wennen, wat als matige afkick voelt.
Ik post dit alvast, later zal ik alles aanvullen (ga nu met de kinderen naar de speeltuin
Hier kan iedereen dus zijn ervaringen met Buprenorfine/Suboxone kwijt.
Groetjes!