structuur van mijn keta

kraak

Newbie
Na jarenlang heel veel drugs proberen, heb ik sinds een half jaar de stap naat keta ook maar es genomen..
Het goedje wat ik een paar maanden geleden kocht is poeierig.. wat ik nu koop is meer kristallerig...

hoe komt dat
wat is beter?
anyone?

tnx

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ketamine ziet er heel mooi uit, allemaal kleine glinsterende, glazige, splintertjes lijkt het wel. Glasscherfachtig. Het kan zijn dat de keta die zo poederig was meer vergruisd was. Als je het met een pasje goed fijnplet, dan wordt het poeder...

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Precies, je weet pas of het beter is als je het getest hebt he :wink: maar ik denk dat de kans redelijk is dat dit iets beter is, misschien was dat poeder al wat vermengd? Zou kunnen, hoeft niet...

Fractal

Belezen gebruiker
Pletten onder iets hards op iets hards, bv met een glas op een bord ofzo. Gaat heel eenvoudig.
De ket die ik had leek op suikerkristalletjes.

kraak

Newbie
ja dat is het.. maar doordat het zo erm.. grote? kristallen zijn vallen ze me neus weer uit :)

op me kop snuiven zie ik niet zitten

effe pletten dus?

Fractal

Belezen gebruiker
Yup, zeker. Hoe fijner, hoe gemakkelijker opgenomen door je neus. Grote kristallen snuiven is verspilling van tijd, verspilling van drugs en kapothelpen van je neusslijmvlies :)

kraak

Newbie
ja dat neusslijmvlies heheh laten we het daar niet over hebben :)

tnx voor de reacties mensen..

ff verder snuffelen hierzow :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Daarbij is het een stuk moeilijker om te doseren als je het niet plet, je jaagt met die kristallen al snel teveel je neus in...

kraak

Newbie
tis wel geinige shizzle.. mocht wel wat langer duren allemaal...
dat pletten gaat prima trouwens :)

Bovenaan