Stratumseind Eindhoven

Flameon

Badass junkie
Stratumseind .... een lange straat die vol staat met allemaal kroegjes.
Wat is daar nu een goeie kroeg om te bezoeken? Waar is het altijd gezellig?
Tell me de geheimen en tips van stratum :wink:

Immo

Badass junkie
Gezellige straat, ben er maar een paar keer geweest dus kan je helaas geen tips geven.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ken het alleen van verhalen van Theo Maassen en van een vriendin, kgeloof dat ik er nog niet dood gevonden zou willen worden, en dat als ik er gevonden word waarschijnlijk dood ben.... :beer:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ben zelf helemaal niet zo te spreken over stratum. Maar je kan de bakkerij eens proberen, mits ze klaar zijn met verbouwingen. De tijdelijke ruimte erlangs die ze nu gebruiken vind ik maar niks.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Bakkerij is idd altijd gezellig, ik had wel gedacht dat die verbouwingen intussen klaar zouden zijn, iemand die t recent gecheckt heeft?

Verder is t zwaar kut :P

TeKNoZem

Wijs gebruiker
BlackRobBlunt zei:
Bakkerij is idd altijd gezellig, ik had wel gedacht dat die verbouwingen intussen klaar zouden zijn, iemand die t recent gecheckt heeft?

Verder is t zwaar kut :P

Mja laatste keer dat ik er geweest was, was met de succesvolle DF meeting. Toen hebben we daar nog even in dat tijdelijke gedeelte gezeten. Geen idee of de verbouwingen al klaar zijn, ik weet overigens ook niet hoe lang ze al bezig waren. =p

Wacky

Badass junkie
Die ken ik alleen van de somerse terrasjes.

Mijn advies: De irisch pub, als je van de markt naar stratumseind loopt kom je er langs. :)

knolselderij

Wijs gebruiker
vrienden van mij zitten daar op kamers, t beste is gewoon om op donderdag gewoon hier en daar naar binnen te kopen. donderdag's is alles nog cheap ook nog

kaasbaas

Badass junkie
Ligt er een beetje waar je van houd. De Irish is een leuke pub zoals al verteld is. Ik ga altijd naar De Altstadt, lekker rock en wat oude metal, een pool tafeltje en altijd wel iemand te vinden die ik ken . De Altstad zit eigenlijk aan het einde van de straat aan de linker kant. Tegenover een friet tentje, als het goed is moet je een heel klein pleintje kunnen zien met een standbeeld.

Overigens als je een shop zoekt kies ik persoonlijk voor de grasshopper in eindhoven. http://maps.google.nl/maps?hl=nl&source ... 56,,0,5.86

Zit streetview bij...of wat het ook is, je kunt het in ieder geval in "3D" zien. Als ik het zou moeten uitleggen:

Als je voor de kerk staat en je kijkt richting de ingang ga je via de rechtste kant langs de kerk, uiteindelijk steek je over. Als je uiteindelijk de mogelijkheid hebt om rechts af te slaan in een gangetje blijf je recht door gaan en kijk je naar rechts. Je zult de grasshopper nu tegen moeten komen.

Petard

Experimenterende gebruiker
Jep altstad is the place to be voor mij ook, maar ligt er maar aan of die muziek je ligt of niet :wink:

Lapzwans

Belezen gebruiker
Altstadt is idd wel relax, en ik vind de upstairs kwa muziek ook wel gaan (is wel een coffeeshop) maar de wiet etc. niet.

Dynamo is ook wel relax en als je coffeeshops in Eindhoven wil vinden raad ik je zeker www.thekaart.nl aan, kan je links op eindhoven en dan op coffeeshops klikken en je hebt zo pijltjes op een kaart waar ze zijn. Er is ook een site (weet zo niet meer welke, kan je ff googlen op webcam eindhoven of iets) waar je een camera op het dak boven stratumseind kan besturen voor een paar minuten, die kan je recht op de bakkerij richten en inzoomen etc.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vroeger kwam ik nog wel eens in de Bakkerij omdat je daar mag (mocht?) blowen. Maarja, die tijd ligt nu achter ons, I've moved on to bigger and better things : )

Dubz

Bewuste gebruiker
Als je ooit op stratum bent en je wil een meisje neuken, loop dan even de blue parrot binnen.

Bestel een drankje en betaal met een briefje van 50. Komen ze met hordes tegelijk op je af :grin:

Flameon

Badass junkie
Binnenkort maar eens een weekendje eindhoven boeken ..... klinkt opzich wel gezellig wat ik hier zo lees en hoor. Dan natuurlijk niet alleen op stratum

Wacky

Badass junkie
vooral de laatste zin boven je zeker ? :wink:
(hmm, wat zou het resultaat van een briefje van 200 dan wel niet zijn :P )

cropp

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Ben zelf helemaal niet zo te spreken over stratum. Maar je kan de bakkerij eens proberen, mits ze klaar zijn met verbouwingen. De tijdelijke ruimte erlangs die ze nu gebruiken vind ik maar niks.

die tafels in een deuk zijn kut, aan de bar is het relax en je kunt er lekker tekeningen maken op de wc :beer: ...

bakkerij is naar mijn idee het meest relaxte op stratum, vol met vage mensen en je mag er blowen met je biertje in je hand :beer:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Gisteren nog even langs geweest, de verbouwing bij de bakkerij is nog niet klaar en volgens de mensen daar zou het nog wel een maandje of wat duren... jammer.

Bovenaan