Strakke kaken

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoihoi!

Ik gebruik nu al een tijdje niet meer zo veel drugs als vroeger, af en toe eens een paddotripje of lsd en heel soms mdma. Maar nu heb ik al vanaf dat ik drugs gebruik, vooral sinds xtc en speed gebruik last van een kaak die krak zegt. Nu was dat vroeger niet zo erg, alleen tijdens het spacen. Maar ik heb het nu 24/7, zelfs nu ik geen pepmiddelen meer gebruikt. Als ik mijn mond open wil doen moet ik altijd mijn kaak ietsjes naar links doen wil ik hem open krijgen (inclusief krak). Soms tijdens het eten of random momenten dan lijtk het alsof alles blokkeert en krijg ik m'n kaak gewoon helemaal niet meer open en moet ik maar wachten tot ik er weer beweging in krijg.

Iemand die dit herkent en weet wat ik er eventueel aan kan doen? Het begint me zo stilaan de keel (kaak) uit te hangen. :grin:

Groetjes
Een verward steenbokje :wink:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Overkomt bij ook soms en ik gebruik geen speed of xtc dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Hier ook een steenbok btw :wave:

dfssdfde

Badass junkie
Ahah, we hebben het antwoord, gewoon in de verkeerde maand geboren!

Maar serieus, ik heb er ook soms last van, het kraken, niet het blokkeren, en het gaat vanzelf weg en komt dan es terug. Meer dan 3 dagen aan een stuk heb ik er nooit last van. Ik heb nog maar een keer of 5 xtc gedaan dus daar zal het wel niet aan liggen :)

Kmind

Belezen gebruiker
Nja ik heb het al sinds maart, bij mij zal het wel door de snelle en/of mdma snoepjes komen :grin:

Riel

Bewuste gebruiker
ik heb ook een periode gehad waarin mijn kaak blokkeerde. heel vervelend, maar is na een tijdje gewoon over gegaan.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mja, het is niet een paar daagjes, of alleen tijdens gebruik. Hetr is al-tijd, el-ke dag, 24/7... ben trouwens geen steenbokje, vond het wel grappig klinken. :wink:

Ellesdee: heeft dat bij jou geholpen of iemand die je kent?

Ellesdee

Badass junkie
vode zei:
Mja, het is niet een paar daagjes, of alleen tijdens gebruik. Hetr is al-tijd, el-ke dag, 24/7... ben trouwens geen steenbokje, vond het wel grappig klinken. :wink:

Ellesdee: heeft dat bij jou geholpen of iemand die je kent?
3970 zei:
Ik slik ook altijd Magnesium als ik een nachtje doorhaal op speed, werkt spierontspannend.
Flameon zei:
Ze zien het misschien niet aan je als je niet teveel gebruikt en inderdaad wat magnesium neemt tegen de klappende kaken. Maar hopelijk gedraag je je niet anders (love feelings, music feelings etc)

schijnt idd best goed te helpen

982

Bewuste gebruiker
Ik heb precies hetzelfde gehad, ik kan je ook wel ff vertellen wat het waarschijnlijk is (ik kon soms mn kaken niet verder dan 2 cm van elkaar afkrijgen, heel lastig met zoenen en eten, dan zat het gewoon op los, ik had ook 24/7 last van krakende kaken, en soms hoorde je het echt losklappen.
Ik ben dus toen naar t ziekenhuis geweest.

Artrose scheen ik te hebben: slijtage aan het kraakbeen, doordat mn kaak losschoot schoten er steeds stukjes kraakbeen af, dit moest gewoon opnieuw bijslijten zeiden ze, heb er ca 1,5 jaar mee rondgelopen. Nu heb ik er geen last meer van alleen kan mn kaken altijd nog dat geluid laten maken.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hmmm; okay. Thanks voor de info! Ik ga eerst eens magnesium proberen, en als dat niet helpt, tja naar het ziekenhuis dan. :)

Dankjewel!

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
vode zei:
Hmmm; okay. Thanks voor de info! Ik ga eerst eens magnesium proberen, en als dat niet helpt, tja naar het ziekenhuis dan. :)

Dankjewel!
Ik heb er ook last van zou je dan kunnen vragen waar het aan ligt?

Joes

Experimenterende gebruiker
haha te grappig dit (ja eigenlijk niet natuurlijk :wink:
ik heb dus ook al enkele jaren last van een knak kaak, hij klappert niet of zit niet vast maar wel met kauwen, soms zoenen en als ik begin te praten knakt ie... ik had een keer van space cake z'n erge lachkick dat mijn kaak uit de kom schoot,, of in ieder geval zo voelde het toen. Hij zat toen op 'slot'. Aan dat insident heb ik mijn knak kaak over gehouden.

ik heb verder geen oplossingen voor je, de tandarts zegt bij mij dat ik mee moet leren leven. Een operatie kan maar dit doen ze alleen als je er pijn of ernstige hinder door ondervind.

*knak*

Serenity

Badass junkie
Welhallodaar zei:
Telkens als ik opsta als ik ongeveer 5min gezeten heb dan kraken mijn knieën. maar ik ben echt niet oud ofzo

Het schijnt te zijn dat je dan juist geboren bent met botten die zich in die 9 maanden in je moeders buik té ver hebben ontwikkeld. En toen je geboren werd waren je botten al dus 50 jaar oud, waardoor je nu dus knakkende knieen hebt.

:rolleyes:

Bovenaan