stoppen , Ephedrine

hoi, k'zit sinds 5 maanden bijna dagelijks aan de pep, (gedurende die 5 maanden toch anderhalve maand zonder gedaan)
zou ephedrine een goed vervangingsmiddel zijn om voorlopig toch niet te moe te zijn? ik werk elke dag dus..., heb de laatste 3 maanden ongeveer 75 gr gesnoven geloof ik, niet altijd goede kwaliteit, maar de 10 gr dex was wel heel goed..

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
so_hostile zei:
hoi, k'zit sinds 5 maanden bijna dagelijks aan de pep, (gedurende die 5 maanden toch anderhalve maand zonder gedaan)
zou ephedrine een goed vervangingsmiddel zijn om voorlopig toch niet te moe te zijn? ik werk elke dag dus..., heb de laatste 3 maanden ongeveer 75 gr gesnoven geloof ik, niet altijd goede kwaliteit, maar de 10 gr dex was wel heel goed..
nederlands?
ephedrine is ook slecht voor de gezondheid..., k'raad je aan eens langs te gaan bij een dokter..

Carlitos

Badass junkie
Ibra werk jij al zonder speed / of hoelang ben je gestopt :openmouth: ?

@ topicstarter beter zoek je een vervanging ja,bv. goed slapen en eten en wat conditie op bouwen oid :openmouth:

Funky Monkey

Badass junkie
Ephedrine is fucking slecht voor je lichaam... eigenlijk nog slechter dan pep... ik werk ook full time en heb 3 maanden aan de pep gezeten. Gewoon stoppen en en een beetje zelf disipline kweeken om omtijd naar bed te gaan en weer op te staan. En verder natuurlijk goed eten en als het mogelijk is op de fiets ofzo naar het werk te gaan. :mrgreen:

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Japi-10 zei:
Ibra werk jij al zonder speed / of hoelang ben je gestopt :openmouth: ?

@ topicstarter beter zoek je een vervanging ja,bv. goed slapen en eten en wat conditie op bouwen oid :openmouth:
ben er nu sinds 20 november mee gestopt, en zaterdag terug wat genomen voor een galabal...en vandaag terug wat... heb nog 1-2 gr over of zo, heb het toch 11 dagen zonder gedaaneh..
ben ook gestopt met blowen,speed weet ik eenmaal op, dat ik er mee kan stoppen, gedurende 11 dag niet echt depri gevoeld, , k'ben tijdens m'n gebruik ook goed blijven eten en vitaminekes blijven nemen..

berbe

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
Ephedrine is fucking slecht voor je lichaam... eigenlijk nog slechter dan pep...

:rolleyes:

ja dat betwijfel ik ook
maar ontopic
epedra zou wel kunne werke maar dan ga je super veel moet neme
heb zelf eens een hele pot yellow subs strongest energizer under the sun
leeg gemaakt met werke gaan (nachtdienst)
was denk ik zo een 6 maande na mijn speed verslaving van 2 jaar
en sommige nachte kwam ik aan 30 van die caps:confused:
vond zelfs dat de tollerantie sneller omhoog ging als pep dus
slape kon ik er wel op als ik 4 uur niets meer bijgenome had

Endymion

Experimenterende gebruiker
berbe zei:
Flugeltje zei:
Ephedrine is fucking slecht voor je lichaam... eigenlijk nog slechter dan pep...

:rolleyes:

ja dat betwijfel ik ook
maar ontopic
epedra zou wel kunne werke maar dan ga je super veel moet neme
heb zelf eens een hele pot yellow subs strongest energizer under the sun
leeg gemaakt met werke gaan (nachtdienst)
was denk ik zo een 6 maande na mijn speed verslaving van 2 jaar
en sommige nachte kwam ik aan 30 van die caps:confused:
vond zelfs dat de tollerantie sneller omhoog ging als pep dus
slape kon ik er wel op als ik 4 uur niets meer bijgenome had

En door idioten als jij is het verboden geworden omdat er op die manier ongelukken gebeuren.

Taat

Bewuste gebruiker
Heb ooit een nacht zonder pep (gezopen, en veel) maar uit wanhoop ritalin gepakt en gesnoven..
4 pillen gepakt..
10 minuten daarna 2 pillen gesnoven
5-20 minuten daarna lag ik in dromenland..
Niks tolerantie gewoon slappe kut rommel, net als al die andere ''pep-vervangers''

Droopy

ephedrine is rommel, net of je een overdosis koffie op hebt, en je gaat er nogal van uit je bek stinken :rolleyes:

joint20

Jup wat droopy zegt, ephedrine heeft haast de psysche stimulans van speed, je voelt je alleen lichaamelijk opgefokt, en je hart gaat tekeer, net alsof je een sloot koffie hebt gedronken.

Bovenaan