nou ben ik een maand geleden begonnen met 2 diazepam 10mg per dag om dat de oxa's 10mg niet sterk genoeg waren voor me.
inmiddels een maand later moetje kijken:
Maandag 21 September:
1x(Paracetamol/Cofeinne 500/50mg) - sochtens
1x(Refusal-250mg) sochtens
1x(DIA-10mg) sochtens
4x(DIA-10mg) smiddags
2x(OXA-50mg) savonds
en ik voel me op dit moment niet eens zo verlost van mijn angsten / spanningen en onrust.
als toen ik net begon met de benzo's
Laat het dus ook duidelijk zijn dat ik ze niet recreatief gebruik!.
nja gelukkig morgen afspraak met mijn psychiater om te kijken voor een detox en een landurige opnamen, om al deze pammen op een gegeven moment te kunnen vervangen door de nieuwe types anti depresiva waar veel goede berichten over zijn en waar geen lichamelijk tolerantie de kop op steekt, en je dus zeg maar gewoon kan kuren om een beetje normaal te functioneren in deze maatschaapij
groetjes marcel
inmiddels een maand later moetje kijken:
Maandag 21 September:
1x(Paracetamol/Cofeinne 500/50mg) - sochtens
1x(Refusal-250mg) sochtens
1x(DIA-10mg) sochtens
4x(DIA-10mg) smiddags
2x(OXA-50mg) savonds
en ik voel me op dit moment niet eens zo verlost van mijn angsten / spanningen en onrust.
als toen ik net begon met de benzo's
Laat het dus ook duidelijk zijn dat ik ze niet recreatief gebruik!.
nja gelukkig morgen afspraak met mijn psychiater om te kijken voor een detox en een landurige opnamen, om al deze pammen op een gegeven moment te kunnen vervangen door de nieuwe types anti depresiva waar veel goede berichten over zijn en waar geen lichamelijk tolerantie de kop op steekt, en je dus zeg maar gewoon kan kuren om een beetje normaal te functioneren in deze maatschaapij
groetjes marcel