@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen met je manier van praten tegen andere mensen ik bedoel wie denk je wel niet wie je bent om zo tegen anderen te praten.
hij wou ten 1e alleen maar weten hoe het komt dat hij zich zo voelde
en als er dan een of ander persoon komt en zo doet schiet ie er nog niks mee op...
ok hij is fout bezig kwa gebruik en dat mag je ook rustig zeggen maar doe het dan op een
NORMALE manier...
en dat je hem niet kan uitstaan is jou probleem wees dan een normaal en goed denkend mens en reageer er dan niet of normaal op, waarschijnlijk wil hij gewoon kwijt dat wat hij allemaal heeft meegemaakt dat is volkomen normaal...
je gaat toch ook niet alle trip reports afzeiken omdat
jij vind dat het fout gebeurt, of ben je soms op ruzie uit met bepaalde mensen... je maakt zo immers geen vrienden...
en van wat ik zo merk als jij uit je slof schiet pak je mensen direct op alle punten die jij fout vind "ga eens wat meer aandacht besteden aan je Nederlandse lessen.." dat slaat toch helemaal nergens om... ik wil alleen zeggen kijk verder dan je neus lang is want
ten1e: het is een belg
ten2e: er bestaat zoiets als een leerprobleem
ten3e: taal is niet belangerijk, zolang je elkaar maar begrijpt...
"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."
waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
en ik ga toch ook niet iedereen bewust maken van jou taalgebruik daar val ik ook niemand mee lastig... ik probeer het gewoon te negeren... en wat is er mis met jou dat jij dat niet kan ?
het lijkt me als er iets mis is daarmee dat jij ook niet helemaal in orde bent

dus kijk eerst naar jezelf en dan pas naar anderen
hierbij eindig ik mijn verhaal
@flash: probeer gewoon is wat minder te nemen