SniffingDancer
Newbie
Ik ben nieuw op dit forum en ben een "zeer" ervaren drugs gebruiker waar ik niet perse trots op ben. Maar niet echt verslaafd aan 1 middel. Wel vindt ik Ketamine heel leuk en laat ik de ketamine ook wel eens laten testen bij de Jellinek. Het was altijd iets van 86% wat normaal is voor Keta. Maar nu hamvraag.... Er zijn zoals de meeste mensen weten 2 soorten keta lings draaiend en rechtsdraaiend. Nou schijnt dit ongeloofelijk ingewikkeld te zijn om in een laboratorium te scheiden. En bij de Jellinek lachen ze me vriendelijk uit en zeggen na dat kan omdat dit process veel te duur zou zijn. Maarrrr bij mijn dealer heb ik sugar en staaf keta, en geloof me de effecten zijn heel anders. Ik ben een zeer (mischien iets te) ervaren keta gebruiker.
Ik heb de sugar en staaf keta laten testen bij de Jellinek, allbei rond de 85%. Allebei totaal andere effecten, dus waarschijnlijk het verschil tussen links draaiend en rechtsdraaiend. Dan is het toch hillarisch dat de instanties als Jelliniek en de overheid niet denken dat criminele drugs fabricanten dat proces om links draaiend en rechtsdraaiend te scheiden niet kunnen uitvoeren. Of is zit er dan toch nog een ander middel bij? Iemand anders hier een toelichting over?
Ik heb de sugar en staaf keta laten testen bij de Jellinek, allbei rond de 85%. Allebei totaal andere effecten, dus waarschijnlijk het verschil tussen links draaiend en rechtsdraaiend. Dan is het toch hillarisch dat de instanties als Jelliniek en de overheid niet denken dat criminele drugs fabricanten dat proces om links draaiend en rechtsdraaiend te scheiden niet kunnen uitvoeren. Of is zit er dan toch nog een ander middel bij? Iemand anders hier een toelichting over?