Effecten ketamine?

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik ben nu sinds kort pas bekend met ketamine maar ik merk dat ik dit een interessant stofje vind. Het is mijn eerste dissociatieve-middel wat ik gebruikt heb. Ik heb al vaker gehoord en gelezen dat wanneer je ketamine op hoge dosis neemt, dat je dan ook echt ervan kan gaan trippen. Echter kan ik nergens een beschrijving vinden van hoe deze trip effecten dan zouden zijn en wat mensen ervaren. Wat ik tot nu toe heb ervaren is dat het op lage dosering vooral wat zweveriger en draaieriger wordt. Wanneer ik dan af en toe wat bij snuif met kleine puntjes, dan word ik steeds meer dromerig en lijkt het echt steeds meer dat ik zweef en tegelijkertijd in mijn matras zak en er 1 mee wordt zal maar zeggen. Ik durf nog niet echt hoger te gaan met doseren omdat ik dus totaal niet weet wat ik kan verwachten. Moet ik hetzelfde verwachten qua visuals als 2cb, truffels en lsd? Of is trippen op ketamine toch echt andere koek?

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Hoihoi, heb vanalles gehad en heb de grens getrokken bij bijvoorbeeld ghb.
Maar ketamine erg vaak gedaan omdat het toch een leuke draai heeft aan bijvoorbeeld een afterparty.

Ketamine vind ik en zullen veel met me eens zijn, het heftigste middel wat je kan nemen.(op de grens van mij)
En dan klinkt het raar dat het ook erg onschuldig aanvoeld… het is na een uurtje voorbij en je bent normaal.
Maar als je teveel neemt kun je je niet beseffen hoe heftig het eigenlijk is.
Je wilt het navertellen maar zodra je bij woorden komt is de herinnering weggevaagd. Heel irritant..
Pas er mee op, doseer het goed dan kan het erg leuk zijn. Maar het gaat al snel verkeerd door de potentie.

En jou vraag dat t te vergelijken is met lsd/truffels..
Ketamine is van verre te vergelijken, het is een drugs opzichzelf.
Andere koek dus

CokeyBob

Experimenterende gebruiker
Ketamine... ik zeg er telkens na gebruik wel iets anders over qua zogezegde 'logica' en 'wat het zou doen concreet met je mind'... maar uiteindelijk blijf ik tegen iedereen vooral zeggen: Je kan het echt niet uitleggen aan iemand die het (nog) niet kent. Zelfs amper aan uzelf als je nuchter bent.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je er nog geen duidelijke uitleg hebt over gekregen.

Het is gewoon zo'n moeilijke complexe ervaring die heel moeilijk is terug boven te brengen, laat staan op dezelfde manier te vatten wanneer er niet meer in zit. Hoe vaak ik ook maar ket snuif... het blijft gewoon mega vaag.

Ik kan wel zeggen dat de lage dosis effecten die jij net beschreef heel anders zijn dan de echt hoge dosisen... ikzelf heb al in een waanzinnige k-hole gezeten ooit... en dat was dan weer nog eens gepaard met ervaringen en visuals enal die nog zo veel intenser waren dan ik op eender welke andere ket snuif sessie heb ervaren. Dus er zit een heel brede range van ervaringen binnenin die drug vind ik... zowel heel afhankelijk van dosis en tolerantie maar ook van omgeving, uw huidige fysieke en mentale staat, enzovoort...

Bovenaan