spugen

Mr.jiho

Wijs gebruiker
als ik een joint rook dan spuug/spuw (niet kotsen) of hoe jullie het ook noemen ik veel meer dan gewoonlijk, het is alsof er een grotere water/slijm productie in m'n mond is dan gewoonlijk.
heeft er iemand ervaring mee of een uitleg?
groeten

Mac...

Badass junkie
hmm, krijg juist ram een droge klamme bek. Daar ga ik dan ook wel van spugen, maar meer om die rotzooi eruit te krijgen

Abstruse

Newbie
Mja, ik krijg ook een droge bek. Maar als ik dan cola of andere suikerdranken drink dan krijg k irritant slijm in mn keel en ook een vettige smaak (ook bij andere drugs :) )
Oplossing, drink es water bij uw joint ipv cola :wink:

BacingsPen

Badass junkie
ik nam ook altijd water mee toen iok nog blowde...

Raar is wel dat ik altijd een lopende neus kreeg nadat ik geblowd had:confused:

Iemand daar een verklaring voor?

heidrun

Belezen gebruiker
geen idee

ik krijg ook altijd een droge bek. ik drink altijd aanmaak limonade, maar chocomel of yokidrink is ook heel lekker met een joint vind ik

Mac...

Badass junkie
Ja limonade lijkt me nog de beste remedie. Water is ook maar zo smaakloos en als je hebt geblowd, komen smaken altijd veel beter tot hun recht

Mr.jiho

Wijs gebruiker
mja ik krijg ook wel een droge bek maar ik bedoel meer op het moment dat je je jointje aan het roken bent....

BacingsPen

Badass junkie
Mja ik denk dat er dan meer vocht naar de mond/neus wordt afgegeven ofzo... Of juist niet op een gegeven moment lol

Emo

Bewuste gebruiker
op het moment dat k de joint rook dan heb k liters water in me bek
na 5 min heb k me toh altijd een droge bek :P

Jeller

Badass junkie
ja de laatste tijd ook veel last van, mijn mond smaakt raar en soms hangt er teer aan je kippen , mega vuil mss doordat mijn lippen scheuren van de kou :( kutwinter

Bovenaan