SPIETKOP?

Flaffie

Wijs gebruiker
irritant dit!

Wie is die gast?
Wat doet ie verkeerd?
Was tie een vriend van jullie?

wtf niet zo wazig plz

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik ken het verhaal. Of half. Whatever. Post het of pleur op.
(Ik ben alvast benieuwd hoe lang het gaat duren voor de eerste zegt: "Kijk dan niet in dit topic")

Djo

Badass junkie
Serenity zei:
Ach... Dit willen jullie helemaal niet weten joh....

Anders vraag het in een pb, als jullie het zo graag willen horen! Maar geloof me, het voegt echt niks toe hoor en zo direct gaat hij nog langs zijn 'schitterende' zweet schoenen lopen om al deze aandacht! Ik heb helaas 7 intensieve maanden meegemaakt met hem! :(

nutsss

Wijs gebruiker
WTF!!!

PB mij maar eens over wat je gehoord hebt, ik heb er zo onderhand TABAK van. Deranged, wij moeten het eens bijleggen, misschien samen met Djo een gezellig avondje??

Ik beken uiteraard schuld voor alle voorkomende aanklachten.

:smoke:

angie123

Bewuste gebruiker
HAHAHAHAHAHAHA :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Na een hele tijd afwezig te zijn geweest, dacht ik "kom ik ga weer eens kijken"!! Jammer dat het forum een tijd lang zo saai is geweest en dat ik nooit meer oude bekende zag.

Maar het ziet er naar uit dat het toch weer gezellie gaat worden hier. Het is weer zoals vanouds een heerlijke "goede pillen, slechte lijnen" en "de kale en de snuivende" soap aan het worden. Keep up the good news ladies and ehhhhh figuren !!!! En have the gutts to go Nutsss :grin:

Groetjes aan alle DF dames,
Angie :hearteyes:

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Ik krijg gewoon de neiging om die Nutss dude echt een berichtje te sturen om het te vragen, ik kan mij nog net bedwingen XD

Plimu

Bewuste gebruiker
het rukt mij dat mensen hier over iets praten maar niet willen vertellen wat er gebeurt is, ga dan met ze alle in een msn gesprek zitten ofzo, mja het zal wel

Flaffie

Wijs gebruiker
Tja, ik vind de mensen ook een beetje te interessant doen.
Beter sluiten ze dan het topic als ze er niks over willen vertellen.
Dit leidt natuurlijk nergens toe

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Flaffie zei:
Tja, ik vind de mensen ook een beetje te interessant doen.
Daar is het ze natuurlijk ook om te doen, zo veel moeite is het nu ook weer niet om dat verhaal neer te zetten. En gezien de manier waarop ze over hem praten is het ze sowieso niet te doen om zijn privacy.

caatje

Badass junkie
Het gaat niet om Nutsss zijn privacy maar omdat van andere. Idd sluit het topic dan is de discussie ook klaar.

Djo

Badass junkie
Joh, het is de moeite niet waard dit topic eigenlijk. Er zijn gewoon een hoop vervelende dingen gebeurd met deze persoon in kwestie en recentelijk gebeurde dingen. Maar het zijn geen dingen die we niet willen vertellen, maar het is zoveel om op te schrijven en het is echt niet directe privacyschending. Maar leuk is het allemaal niet. Ik weet niet wie er is begonnen met nieuwsgierig te wezen, want daar word nu een heus drama van gemaakt!
:rockband:

Bovenaan