Spierpijn na lsd?

Razar

Belezen gebruiker
Hallo, enkele weken geleden gingen een aantal vrienden van mij voor het eerst lsd gebruiken. Maar 2 uur na inname voelden ze nog altijd niets en hebben dan maar wat weed en alcohol geconsumeerd erna. De volgende dagen hadden ze wel enorm last van spierpijn over hun hele lichaam, vooral de benen. Enig idee hoe dat zou kunnen komen?

Razar

Belezen gebruiker
aangezien de lsd ook niet werkte zal het wel geen echte lsd geweest zijn. ik bedoel eigelijk, welke stof zou het kunnen geweest zijn dat als lsd verkocht werd ?

matthijs

Badass junkie
Hij had dus geen trip...
Maar misschien had je wle genoeg om extra energie te krijgen van de lsd en dat je gewoon de hele tijd de spieren van je benen hebt lopen aanspannen.

Dree

Newbie
Razar zei:
Hallo, enkele weken geleden gingen een aantal vrienden van mij voor het eerst lsd gebruiken. Maar 2 uur na inname voelden ze nog altijd niets en hebben dan maar wat weed en alcohol geconsumeerd erna. De volgende dagen hadden ze wel enorm last van spierpijn over hun hele lichaam, vooral de benen. Enig idee hoe dat zou kunnen komen?

Hebben ze nog wel een trip hiervan beleefd, of waren het dummies?

A

Anonymous

Gast
Bal0n zei:
Geen enkele waar je zomaar aan komt.

Je kan een hele reeks aan 2c-.. en 5-MeO-.. (oftewel research chemicals) bestellen op een site, welke dat is zeg ik niet dan wordt het hier een markt.

Die kunnen veel op de effecten van lsd lijken, die onervaren en ervaren gebruikers niet kunnen onderscheiden.

Bal0n

Badass junkie
En die passen op een blotter? :wink:

Like I said, er zijn er wel die erop passen (de DOx compounds, 5-MeO-AMT, en vast nog wat meer) maar die vindt je echt niet zomaar :wink:.

A

Anonymous

Gast
Sommigen passen zeker op een blotter, ik heb AMT een keer geprobeert en stond de hele nacht te trippen van een kristal zo groot als een hagelslag korreltje.

spacekonijn

Badass junkie
heb echt GIGANTISCH veel spierpijn , en heb eergister lsd gebruikt..

maar ook gevoetald veel gedanst en heel veel gelopen.. dus denk dat het daardoor komt :)

A

Anonymous

Gast
:openmouth: Meen je dat nou? ik heb het 2 weken geleden besteld omdat het me wel beviel. binnen een maand heb ik 500 mg van dat spul.

Kut! maarja weer iets nieuws.

De effecten van wat ik genomen heb lijkt veel op AMT, ff research doen dan.

A

Anonymous

Gast
Uhm nee, mn maat gaf me dat kristalletje en zei: Dit is wel voldoende, toen barstte ik in lachen uit, maar hij zei dat het wel goed zou zitten.

Ik wil nou wel weten wat ie me gegeven heb(ik vertrouwde hem blind).

Ellesdee

Badass junkie
Tijdens mn trip krijg ik soms wel last van een soort van steken in mn achterhoofd..
heb ook wel eens gehad dat t leek alsof er een laagje pijn om mn gezicht heen zat :confused:

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:
En die passen op een blotter? :wink:

Like I said, er zijn er wel die erop passen (de DOx compounds, 5-MeO-AMT, en vast nog wat meer) maar die vindt je echt niet zomaar :wink:.
mss was het fetanyl?

Jeller

Badass junkie
kneem mijn eerste post terug..

nu zlef getript te hebben heb ik ook al zo gespannen spieren gehad
komt gewoon omdat ik al trippend wel 2x zo veel beweeg als normaal, sneller stappen en zo
langer dansen enzovoort

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
ik had de maandag na mijn trip zaternacht tot zondag avond ook heel erg spierpijn in mijn rug en bovenbenen. maar dat kan ook komen omdat ik de hele nacht buiten ben geweest en de halve nacht op een stoepje heb gezeten ..

matthijs

Badass junkie
Heb ik nou zo'n extreme lat van mijn spieren na LSD of heeft iedereen het?
Ik heb zaterdag 100 ug genomen en heb nog steeds last van de spieren in mijn knieholtes. Heeft iemand een tip om dit ietsjes te verminderen?

Jeller

Badass junkie
geen last van.. rechtstreeks van de acid zal het niet komen hoor, doet lichamelijk toch niets verkeerd

Static Search

Belezen gebruiker
Anoniem zei:
Uhm nee, mn maat gaf me dat kristalletje en zei: Dit is wel voldoende, toen barstte ik in lachen uit, maar hij zei dat het wel goed zou zitten.

Ik wil nou wel weten wat ie me gegeven heb(ik vertrouwde hem blind).

beschrijf het gevoel eens..kan ik mss confirmeren of het echt amt was..

Ellesdee

Badass junkie
matthijs zei:
Heb ik nou zo'n extreme lat van mijn spieren na LSD of heeft iedereen het?
Ik heb zaterdag 100 ug genomen en heb nog steeds last van de spieren in mijn knieholtes. Heeft iemand een tip om dit ietsjes te verminderen?

ik had ook last van mn benen...
mn dijbenen voornamelijk...

Bovenaan