speeds spuiten??

pepgirl

Experimenterende gebruiker
poeh..... geen denken aan.......als je daaraan begint ben je ver heen vindt ik........ .T is ook gevaarlijk, want je spuit t rechtstreeks in je ader/bloedbaan. dan moet je wel heel zeker weten dat er geen rotzooi inzit en dat je goed spuit...en met schone spullen ivm ziektes enzo.... Als je speed spuit werkt t gewoon direct en is heftiger omdat je alles direct in je bloed spuit Ik zou t gewoon bij slikken of snuiven houden als ik jou was en anders zou ik er eerst ff goed wat info of ervaringen over opzoeken op internet bv bij www.alcoholinfoteam.nl selecteer amfetamine met zoekwoord spuiten of lees dit bv. eens: lhttp://www.xs4all.nl/~rcassuto/hepcdagboek.htm

geen spuiten aan mijn lijf

Ik zou het zelf NOOIT doen, ben bang voor naalden...nee daar moet ik echt nix van hebben :openmouth: .
maar ik ken iemand die dat doet, en die gene staat heel erg dicht bij mij vandaar
:stoned: Geef mij maar lekker een hasj jointje :stoned:

xxxjes :wave:

Ik heb het vroeger wel gedaan toen ik nog serieus verslaafd ben geweest, het geeft een heel ander gevoel dan als je het opsnuift, niet een energiestoot eigenlijk en je hebt al snel meer nodig omdat het sneller uitgewerkt was vond ik toen, maar vind dat de stap groter is van speed spuiten naar coke spuiten, en dan ben je toch al heel wat verder vind ik, toen ik heel erg in de shit ben geraakt door het spuiten ben ik ook gaan inzien waar ik mee bezig was, eigenlijk best op tijd want ik persoonlijk dat spuiten toch één van de laatste dingen is in een verslaving ....

Nooit mee beginnen zou ik zeggen ! Ik zou het ook nooit meer doen, heb 7 keer in afkickcentra gezeten in mijn leven en dat is wel genoeg !

Bovenaan