Ice Chrystal meth spuiten roken?

Jasonn2938

Newbie
Ik gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen..

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen..
Nou de nadelen zijn enorm: kans op een beroerte, hartinfarct of longembolie, infecties van de bloedbaan, bloedvergiftiging, abcessen, ingestortte aderen, SOA's (als je samen met anderen gebruikt). Je lichaam gaat echt kapot aan IV injecteren van meth..

Neo-Shulginist

Badass junkie
Vraag maar aan @LucidLucy wat zijn ervaringen zijn met injecteren van drugs. Dat heeft hij uitgebreid beschreven in dit topic:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
De risks don't outweigh the rewards als je het mij vraagt. Meth is een van de weinige middelen die ik nooit gebruikt heb.

Gewone amfetamine injecteren vond ik eigenlijk niet zo boeiend.

Maar over het algemeen is het het niet waard. Enkel de high van 3-mmc is wel insane als je injecteert. Flakka ook wel. Maar het maakte mijn lichaam zo kapot...

Neo-Shulginist

Badass junkie
Overigens is roken van stimulerende middelen zoals meth ook echt heel schadelijk. Je kunt daar COPD of longkanker van krijgen. Nog even naast de gezondheidsrisico's van meth zelf.

Een veel minder schadelijke manier van inname is om het te snuiven. Dan duurt het misschien 3 minuten langer voordat je effect merkt. Maar dat scheelt dan wel weer de zware longaandoeningen.

Casrus

DF-koning

@Jasonn2938, zou als ik al twee maanden NEP rookte niet aan spuiten beginnen. In plaats daarvan zou ik boofen, bij veel drugs lijkt dat er vrij veel op, zonder de extra gezondheidsrisico's die spuiten met zich mee brengt.

Ben zelf trouwens een aantal keren met methamfetamine geïnjecteerd.

Dat voelde als base roken, overigens ook een afrader.

Nou de nadelen zijn enorm: kans op een beroerte, hartinfarct of longembolie, infecties van de bloedbaan, bloedvergiftiging, abcessen, ingestortte aderen, SOA's (als je samen met anderen gebruikt). Je lichaam gaat echt kapot aan IV injecteren van meth..

Vooral die SOA's!

De risks don't outweigh the rewards als je het mij vraagt. Meth is een van de weinige middelen die ik nooit gebruikt heb.

Gewone amfetamine injecteren vond ik eigenlijk niet zo boeiend.

Maar over het algemeen is het het niet waard. Enkel de high van 3-mmc is wel insane als je injecteert. Flakka ook wel. Maar het maakte mijn lichaam zo kapot...

3-mmc IV voor de chemseks was mooi.
Maar boofen is bijna net zo goed.

Drugs injecteren is het begin van het eind :(

Hangt ervan af hoe vaak.

Niets je gaat dood.
IV is de laatste route ,de topic starter zal nooit zijn eerste high meer ervaren.
Het zoeken naar die high kost hem zijn leven geloof me maar ,ik heb the game ook gespeeld maar dan met bruin en sos 4x per dag IV.
Ik kan het navertellen ,hij straks niet.

🫂

Overigens is roken van stimulerende middelen zoals meth ook echt heel schadelijk. Je kunt daar COPD of longkanker van krijgen. Nog even naast de gezondheidsrisico's van meth zelf.

Dat vroeg ik me dus ook af.

Een veel minder schadelijke manier van inname is om het te snuiven. Dan duurt het misschien 3 minuten langer voordat je effect merkt. Maar dat scheelt dan wel weer de zware longaandoeningen.

Is boofen niet nog beter?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
3-mmc IV voor de chemseks was mooi.
Maar boofen is bijna net zo goed.

Niet helemaal mee eens, maar laat ik niemand op ideeën brengen. IV 3m vond ik wel echt bizar.
Uiteindelijk vond ik de combi van 2/3 van de dosis oraal + na 20/25 minuten de overige 1/3 pluggen het beste werken zonder de risico's van injecteren.

Pluggen is inderdaad de next best thing. Ik deed het met bijna alle middelen. Ook met speed. Kan me voorstellen dat dit met meth ook prima werkt.
Met de juiste plugtechniek komt de rush al opzetten voor je je broek opgehesen hebt.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Is het niet zo dat als je een stimulant gebooft hebt , dat je scheten daarna stinken als een kippenslachterij op zaterdag?

Valt wel mee hoor. Bier scheten zijn veel erger. Maar toen ik nog dagelijks Alfa's en daarbij ook andere zooi plugde, kon ik het op een gegeven moment nauwelijks meer binnen houden vlak na pluggen. Het werd in elk geval wel een beetje aangetast door het vele pluggen en de corrosieve aard van a-pihp/a-PHP.

SoulAssassins

Badass junkie
Niet helemaal mee eens, maar laat ik niemand op ideeën brengen. IV 3m vond ik wel echt bizar.
Uiteindelijk vond ik de combi van 2/3 van de dosis oraal + na 20/25 minuten de overige 1/3 pluggen het beste werken zonder de risico's van injecteren.

Pluggen is inderdaad de next best thing. Ik deed het met bijna alle middelen. Ook met speed. Kan me voorstellen dat dit met meth ook prima werkt.
Met de juiste plugtechniek komt de rush al opzetten voor je je broek opgehesen hebt.
Pluggen is voor mij ook een vorm van IV ,vanwege de razendsnelle onset en het doet ook echt wat een IV doet en dat is direct in de bloedbaan met pluggen..

Hippie Langwaus

DF-koning
Spelen met de naald lijk me geen win-win maar een begin...
In sommige gevallen ben ik blij met mijn fobie voor naalden in mijn lichaam. Ja, echt extreme angstgevoelens, fobie.

Als je een maand methamfetamine rookt. En ik verwacht dan dagelijks/nachtelijks/fuckit/comaslaap-gebruik, moet je serieus overwegen of de afgelopen maanden het je waard zijn om je leven over een drempel te duwen, waarvan je weet dat het je kapot maakt.

SoulAssassins

Badass junkie
In sommige gevallen ben ik blij met mijn fobie voor naalden in mijn lichaam. Ja, echt extreme angstgevoelens, fobie.

Als je een maand methamfetamine rookt. En ik verwacht dan dagelijks/nachtelijks/fuckit/comaslaap-gebruik, moet je serieus overwegen of de afgelopen maanden het je waard zijn om je leven over een drempel te duwen, waarvan je weet dat het je kapot maakt.
Meth is zo slopend dat bruin het niet eens kan bijhouden ,en dat is toch de koning van de drugs.

SoulAssassins

Badass junkie
Pluggen is alleen met het spuitgedeelte en niet met de naald?

Ik bedoelde dat er met pluggen t.o.v. injecteren een win-win is omdat de roes vergelijkbaar is en de risico's veel lager.
De spuit alleen al is evil ,laat staan de naald die er op kan ,natuurlijk zijn er voordelen maar uiteindelijk met het zelfde eindresultaat en dan doel ik op hopeloze verslaving.
Die roes veranderd en verdwijnt ,je plugt dan alleen om beter te worden net als horse met de naald.
Ik werd niet meer stoned ,ik werd beter en kon gaan lopen voor de volgende hit om niet ziek te worden.

SoulAssassins

Badass junkie
Ik vraag niemand om te stoppen of ik veroordeel ze ook niet ,de gebruiker is al veroordeeld dat is al erg genoeg.
Ik vertel alleen de feiten en die zijn keihard ,sommige moeten nu eenmaal 3 meter diep vallen en daar blijven liggen dat is ook een feit.
Sommige gaan nadenken en kijken of het leven nog wat mooiers te bieden heb dan spuiten en naalden en snuiven.

Bovenaan