Jasonn2938
Newbie
Ik gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen..
Nou de nadelen zijn enorm: kans op een beroerte, hartinfarct of longembolie, infecties van de bloedbaan, bloedvergiftiging, abcessen, ingestortte aderen, SOA's (als je samen met anderen gebruikt). Je lichaam gaat echt kapot aan IV injecteren van meth..Ik gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen..
drugsforum.nl
Drugs injecteren is het begin van het eindIk gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen..
Niets je gaat dood.Welke voordelen buiten het effect?
Overigens is roken van stimulerende middelen zoals meth ook echt heel schadelijk. Je kunt daar COPD of longkanker van krijgen. Nog even naast de gezondheidsrisico's van meth zelf.Ik gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen..
Ik gebruik (rook) nu al ongeveer 2 maanden ice alleen heb het nog nooit gespoten is dat aan te raden voor een betere high of is het het zelfde? Ben een beetje de voor en nadelen aan het afwegen..
Nou de nadelen zijn enorm: kans op een beroerte, hartinfarct of longembolie, infecties van de bloedbaan, bloedvergiftiging, abcessen, ingestortte aderen, SOA's (als je samen met anderen gebruikt). Je lichaam gaat echt kapot aan IV injecteren van meth..
De risks don't outweigh the rewards als je het mij vraagt. Meth is een van de weinige middelen die ik nooit gebruikt heb.
Gewone amfetamine injecteren vond ik eigenlijk niet zo boeiend.
Maar over het algemeen is het het niet waard. Enkel de high van 3-mmc is wel insane als je injecteert. Flakka ook wel. Maar het maakte mijn lichaam zo kapot...
Drugs injecteren is het begin van het eind![]()
Niets je gaat dood.
IV is de laatste route ,de topic starter zal nooit zijn eerste high meer ervaren.
Het zoeken naar die high kost hem zijn leven geloof me maar ,ik heb the game ook gespeeld maar dan met bruin en sos 4x per dag IV.
Ik kan het navertellen ,hij straks niet.
Overigens is roken van stimulerende middelen zoals meth ook echt heel schadelijk. Je kunt daar COPD of longkanker van krijgen. Nog even naast de gezondheidsrisico's van meth zelf.
Een veel minder schadelijke manier van inname is om het te snuiven. Dan duurt het misschien 3 minuten langer voordat je effect merkt. Maar dat scheelt dan wel weer de zware longaandoeningen.
3-mmc IV voor de chemseks was mooi.
Maar boofen is bijna net zo goed.
Is het niet zo dat als je een stimulant gebooft hebt , dat je scheten daarna stinken als een kippenslachterij op zaterdag?
Pluggen is voor mij ook een vorm van IV ,vanwege de razendsnelle onset en het doet ook echt wat een IV doet en dat is direct in de bloedbaan met pluggen..Niet helemaal mee eens, maar laat ik niemand op ideeën brengen. IV 3m vond ik wel echt bizar.
Uiteindelijk vond ik de combi van 2/3 van de dosis oraal + na 20/25 minuten de overige 1/3 pluggen het beste werken zonder de risico's van injecteren.
Pluggen is inderdaad de next best thing. Ik deed het met bijna alle middelen. Ook met speed. Kan me voorstellen dat dit met meth ook prima werkt.
Met de juiste plugtechniek komt de rush al opzetten voor je je broek opgehesen hebt.
Wel met minder bijkomende gezondheidsrisico's dus wat dat betreft een win-winPluggen is voor mij ook een vorm van IV ,vanwege de razendsnelle onset en het doet ook echt wat een IV doet en dat is direct in de bloedbaan met pluggen..
Spelen met de naald lijk me geen win-win maar een begin...Wel met minder bijkomende gezondheidsrisico's dus wat dat betreft een win-win
In sommige gevallen ben ik blij met mijn fobie voor naalden in mijn lichaam. Ja, echt extreme angstgevoelens, fobie.Spelen met de naald lijk me geen win-win maar een begin...
Meth is zo slopend dat bruin het niet eens kan bijhouden ,en dat is toch de koning van de drugs.In sommige gevallen ben ik blij met mijn fobie voor naalden in mijn lichaam. Ja, echt extreme angstgevoelens, fobie.
Als je een maand methamfetamine rookt. En ik verwacht dan dagelijks/nachtelijks/fuckit/comaslaap-gebruik, moet je serieus overwegen of de afgelopen maanden het je waard zijn om je leven over een drempel te duwen, waarvan je weet dat het je kapot maakt.
Pluggen is alleen met het spuitgedeelte en niet met de naald?Spelen met de naald lijk me geen win-win maar een begin...
De spuit alleen al is evil ,laat staan de naald die er op kan ,natuurlijk zijn er voordelen maar uiteindelijk met het zelfde eindresultaat en dan doel ik op hopeloze verslaving.Pluggen is alleen met het spuitgedeelte en niet met de naald?
Ik bedoelde dat er met pluggen t.o.v. injecteren een win-win is omdat de roes vergelijkbaar is en de risico's veel lager.