speed?

monkey89

Newbie
ik heb een paar keer xtc geslikt waar speed door verwerkt zat... is dat vergelijkbaar met wat je voelt als je een lijntje speed snuift?

Skippy

Wijs gebruiker
pillen, al ben ik daar goed ziek van geweest...

speed heeft wel veel meer voordelen vind ik

Skippy

Wijs gebruiker
Met pillen kan ik helemaal de weg kwijt zijn , misschien ken je dat, strak door je hele lichaam , vergeten waar je het over heb , onzin praten...

Met speed heb ik mezelf meer onder controle , van speed krijg ik honger, de dag na gebruik eet ik ontzettend veel, bij pillen niet kan dan niks anders eten dan fruit (tip: als je niks wegkrijgt eet dan fruit, is lekker en makkelijk weg te krijgen) ...
Tijdens gebruik van speed kan ik makkelijk eten, bij pillen kan ik niet aan eten denken...

Van speed ben ik de volgende dag geen wrak..
Wel een nadeel van speed is dat ik er erg van afval, en krijg er hoofdpijn van...

Skippy

Wijs gebruiker
en nog wat, maar dat verschilt ook maar per persoon, bij pillen kan ik af en toe niet roken/blowen, word ik misselijk van..
Bij speed blijf ik roken totdat ik helemaal doorgerookt ben :grin:

monkey89

Newbie
okee okee
die van dat fruit ga ik cker onthouden! :mrgreen:
en ik heb er geen problemen mee hoor om jointje of peukie te roke as ik strak sta maar denk dat dat gwoon per persoon versgilt majaa bedankt voor de info ga cker een dese dag een lijntje speed nemen :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Skippy zei:
Met pillen kan ik helemaal de weg kwijt zijn , misschien ken je dat, strak door je hele lichaam , vergeten waar je het over heb , onzin praten...

Met speed heb ik mezelf meer onder controle , van speed krijg ik honger, de dag na gebruik eet ik ontzettend veel, bij pillen niet kan dan niks anders eten dan fruit (tip: als je niks wegkrijgt eet dan fruit, is lekker en makkelijk weg te krijgen) ...
Tijdens gebruik van speed kan ik makkelijk eten, bij pillen kan ik niet aan eten denken...

Van speed ben ik de volgende dag geen wrak..
Wel een nadeel van speed is dat ik er erg van afval, en krijg er hoofdpijn van...
van dat eten onder speed is bij mij ook wel zo.
maar de meeste krijgen als ze speed hebben gepakt geen hap door hun keel uit, zelfs de dag erna niet

Jelle Snel

Belezen gebruiker
juist en daar ben ik er dus 1 van..als ik heb gebruikt dan hoef ik niets te eten. Doe ik natuurlijk wel maar dan zuivel en fruit dingen...TOP :mrgreen:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Mijn ervaring is dat je het wel een beetje kunt vergelijken, maar bij speed was ik nog energieker dan bij pillen waar speed in zit.. Wat Skippy zegt over het eten is bij mij exact andersom.. Als ik speed gebruik kan ik de dag er na echt geen hap door mn keel krijgen en voel ik me echt 2 dagen half dood.. Bij xtc heb ik dat ook wel een beetje, maar véél minder.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Skippy zei:
yep, dat is het beste medicijn voor als je niks wegkrijgt, veel fruit :wink:
en als je fruit eet, dat is gezond voor je lichaam, terwijl je iets anders ongezond aan het doen zijt.
dat beperkt de schade nog wa
:smoke: :smoke: :P

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind het het lekkerste om heel veel (als in liters) verse jus d'orange te drinken :hearteyes:

meth666

Belezen gebruiker
Bij speed is het jezelf dwingen te eten heel belangerijk. Er zijn zat mensen die niks eten en na een nachtje wakker blijven helemaal gesloopt zijn. Als je jezelf het eten maar eenmaal heb aangeleerd verschuiven je grenzen een stuk. Ik heb nog wel eens regelmatig dat ik 2 a 3 nachten oversla. Ik blijf gewoon veel eten, vooral s'nachts ook veel, en het gaat prima

wausie91

Bewuste gebruiker
Colaiuta zei:
wausie91 zei:
ik heb nu 1 keer speed gesnoven en ik vond dit toch echt zoveel chiller dan speed pilletjes

je gaat toch niet zeggen dat je het lekker vind? :wink:

voor je neus niet het brand behoorlijk vergeleken bij coke
maar het effect is lekker en vond ik zoiezo beter dan die pilletjes
maar voorlopig laat ik het nog bij mdma waar ik ook al mee aan het minderen ben en ga ik gewoon weer wat meer blowen en drinken en af en toe coke ik gha het weer wat rustiger aan doen ik ben tenslotte nog maar 15 en moet dus gewoon minderen want mijn drugsgebruik van een tijdje geleden was belachelijk voor mijn leeftijd
bijna elk weekend xtc tot dat een goede vriend mij liet weten dat ie er echt mee zat toen heb ik het nog even gedaan mar daarna ben ik toch aardig gaan minderen de laatse keer was ik van 1 pilletje waar ik er eerst minstens 3 van nodig had om echt vaag te worden helemaal de weg kwijt

zommes

Badass junkie
Ik vind het effect van oraal innemen van speed lekkerder en beter.

Waarom? Meer euforie en minder strak, geen verstopte neus, geen risico op witte kaaien die eruit komen en je hebt dat allemaal met minder speed dan als je het door je neus haalt.

5-HT

Newbie
zommes zei:

Waarom? Meer euforie en minder strak, geen verstopte neus, geen risico op witte kaaien die eruit komen en je hebt dat allemaal met minder speed dan als je het door je neus haalt.

Ja zo ervaar ik dat ook, alleen maat van me krijg je dan zo snel maag zweren :kots: En ik vind ook dat de werking langer aanhoud (lees minder goed kunnen slapen na het gebruik, dan wanneer ik het snuif)

Leg is uit wat kaaien zijn? :mrgreen:

wausie91

Bewuste gebruiker
het kan ook zo zijn dat ik me niet oz chill ging voeloen door alle bindmiddelen die in de pil zaten misschien werkt een bommetje dan beter maar dat heb ik nog nooit geprobeerd en voorlopig laat ik pep weer even voor wat het is

wausie91

Bewuste gebruiker
PharmaPhreeK zei:
veiligste manier is oraal

??? ja o ik dach van niet (zeg niet dat je ongelijk hebt hoor :wink:
maar iemand die ik ken stond toch echt bloed te kotsen na een pep bommetje maar aande andere kant snuiven is heel dicht bij je hersens dus dat dat minder veilig is kan ik ook ergens wel weer inkomen

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
hmm lijkt me niet verstandig.. maar ehm als je het gewoon met water mengt en niet op een lege maag slikt zal het geen schade aan je maag veroorzaken

Moet er wel bij zeggen dat als je onwijze hoeveelheden gebruikt je natuurlijk wel ellende kan aanrichten maar dat spreekt voor zich

hardcoreslave

Experimenterende gebruiker
meth666 zei:
Bij speed is het jezelf dwingen te eten heel belangerijk. Er zijn zat mensen die niks eten en na een nachtje wakker blijven helemaal gesloopt zijn. Als je jezelf het eten maar eenmaal heb aangeleerd verschuiven je grenzen een stuk. Ik heb nog wel eens regelmatig dat ik 2 a 3 nachten oversla. Ik blijf gewoon veel eten, vooral s'nachts ook veel, en het gaat prima

ik heb mezelf ook aangeleerd om gewoon te blijven eten als ik speed gebruik, dan ben je een stuk minder gesloopt idd.

overigens heb ik liever speed dan xtc
bij speed ben ik helderder zeg maar dan bij xtc.
bij xtc ben ik gelijk zo helemaal de kwijt zodat ik niet soms niet eens door heb wat er gebeurt.
en van xtc wordt ik altijd misselijk en moet ik overgeven.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
dat aanleren is inderdaad gewoon belangrijk...alsk gewoon overdag gebruik dan eet ik wel gewoon maar kom ik net terug van een houseparty dan kan ik alleen zuivel en dat soort drankjes naar binnen krijgen....en natuurlijk een vitaminepil! :wink:
:mrgreen:

tofke

Experimenterende gebruiker
Ik het nog altijd best om gewoon een grote kom cornflakes met ijskoude, volle melk binnen te werken alvorens bommetjes beginnen te slikken.. en als je dan toch nog last van je maag krijgt.. Docraniti helpt dan best wel!

Marlon

Belezen gebruiker
Eten en speed :confused:. Ik snap niet hoe je dat kan aanleren... Ik dwing mezelf soms echt om iets te eten na speed, maar dat moet ik er echt in douwen en soms moet ik echt bijna kotsen, zo misselijk :openmouth:. Ik heb ook helemaal geen honger. Ik denk wel altijd veel en dan zorg ik ervoor dat ik ook afentoe iets drink van sapjes of gewoon limonade, wil nou ook weer niet knock out gaan :grin:.

Brandon

Bewuste gebruiker
haha eten onder gebruiken dat is inderdaad iets waar je aan moet wennen. Maar was bijvoorbeeld op q-base wel erg blij dat ze fruit verkochten dat is lekker, grappig (probeer maar eens een appel te eten zo strak als een kanarie :P klinkt echt te vet dat knarsen :grin:) en helpt zeker tegen de kater die je de volgende dag gaat krijgen.
Verder drink ik altijd water, water, water en nog eens water :wink:. Vind ik dan zo lekker drink dan zo een liter of 6/7 op een avond naast het de gebruikelijke drankjes bier/cola :grin:.

berbe

Bewuste gebruiker
zommes zei:

wat jij zegt klopt niet echt
alles wat je oraal ineemt gaat door je lever en dan pas in je bloedbaan
je lever breekt stoffen af die niet zo in je lijf thuishoren/voorkomen

bij snatsen heb je dit niet

maar nou weetk wel gelijk dat je ervare bommetjes gebruiker bent
door men topic weet je dat ik al een tijd dagelijks gebruik (enkel snuive)
maar nu ga ik snel super slecht uitzien
(snuiven komt harder aan voor je lichaam)
is dit bij bommetjes ook of zou ik er dan niet meer zo snel slecht van gaan uitzien pm me eve a u b

Bovenaan