Skippy zei:Dat is moeilijk te zeggen toch, door de pil zitten ook andere stoffen verwerkt
van dat eten onder speed is bij mij ook wel zo.Skippy zei:Met pillen kan ik helemaal de weg kwijt zijn , misschien ken je dat, strak door je hele lichaam , vergeten waar je het over heb , onzin praten...
Met speed heb ik mezelf meer onder controle , van speed krijg ik honger, de dag na gebruik eet ik ontzettend veel, bij pillen niet kan dan niks anders eten dan fruit (tip: als je niks wegkrijgt eet dan fruit, is lekker en makkelijk weg te krijgen) ...
Tijdens gebruik van speed kan ik makkelijk eten, bij pillen kan ik niet aan eten denken...
Van speed ben ik de volgende dag geen wrak..
Wel een nadeel van speed is dat ik er erg van afval, en krijg er hoofdpijn van...

Jelle Snel zei:juist en daar ben ik er dus 1 van..als ik heb gebruikt dan hoef ik niets te eten. Doe ik natuurlijk wel maar dan zuivel en fruit dingen...TOP![]()

en als je fruit eet, dat is gezond voor je lichaam, terwijl je iets anders ongezond aan het doen zijt.Skippy zei:yep, dat is het beste medicijn voor als je niks wegkrijgt, veel fruit![]()
:Pdaar krijg ik buikpijn van als ik da dan te veel drink.Safire zei:Ik vind het het lekkerste om heel veel (als in liters) verse jus d'orange te drinken![]()
wausie91 zei:ik heb nu 1 keer speed gesnoven en ik vond dit toch echt zoveel chiller dan speed pilletjes
Colaiuta zei:wausie91 zei:ik heb nu 1 keer speed gesnoven en ik vond dit toch echt zoveel chiller dan speed pilletjes
je gaat toch niet zeggen dat je het lekker vind?![]()
zommes zei:Ik vind het effect van oraal innemen van speed lekkerder en beter.
Waarom? Meer euforie en minder strak, geen verstopte neus, geen risico op witte kaaien die eruit komen en je hebt dat allemaal met minder speed dan als je het door je neus haalt.
En ik vind ook dat de werking langer aanhoud (lees minder goed kunnen slapen na het gebruik, dan wanneer ik het snuif)
PharmaPhreeK zei:veiligste manier is oraal
Deranged zei:Daar kan je ook SOA's van krijgen hoor.
meth666 zei:Bij speed is het jezelf dwingen te eten heel belangerijk. Er zijn zat mensen die niks eten en na een nachtje wakker blijven helemaal gesloopt zijn. Als je jezelf het eten maar eenmaal heb aangeleerd verschuiven je grenzen een stuk. Ik heb nog wel eens regelmatig dat ik 2 a 3 nachten oversla. Ik blijf gewoon veel eten, vooral s'nachts ook veel, en het gaat prima

zommes zei:Ik vind het effect van oraal innemen van speed lekkerder en beter.
Waarom? Meer euforie en minder strak, geen verstopte neus, geen risico op witte kaaien die eruit komen en je hebt dat allemaal met minder speed dan als je het door je neus haalt.