speed/xtc dip/comedown/day after

Wat vind je het ergste?

• xtc/mdma dip/comedown/day after

Stemmen: 1 25,0%
  • speed dip/comedown/day after

Stemmen: 2 50,0%
  • geen één van de 2

Stemmen: 1 25,0%
  • heb nog geen xtc/speed gebruikt

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    4

Mr.jiho

Wijs gebruiker
op aanraden van DarkScope en omdat niemand anders het deed:
wat vinden jullie het ergste?
+ beetje uitleg he
ik heb nog nooit speed genomen dus kan er neit over meepraten maar mdma day after kan soms heeeeeel erg kut zijn :(
verschilt bij mij altijd

Frisko

Badass junkie
speed is zeker wel erger volgens mij voor een onervaren iemand...
ik voel(de) me teminste altijd zeer vuil en had nooit geen zin om iets te doen,de dag na speed!!! :)

Mac...

Badass junkie
Nja ik persoonlijk heb niet zo een ontzettende last van een pep come-down, zijn vooral mijn vrienden die last hebben van mijn speed come-down..
Maar van de schijven kan ik echt behoorlijk rot zijn en met speed voel ik me nog wel redelijk normaal..

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
speed heb ik nog nooit gepakt , maar de dip van xtc is bij mij altijd heel heftig, zowel fysiek als emotioneel :(
de emotionele dip van xtc duurt bij mij meerdere dagen...

Mac...

Badass junkie
Mijn broertje was vroeger altijd een week down na het gebruik van pep, terwijl hij nooit erg last had van een pillenkater, tegenwoordig ligt dat bij hem ook wel een beetje anders.

caatje

Badass junkie
xtc, tegenwoordig niet meer zo erg maar een paar jaartjes geleden gebruiken we veel en vaak en had ik echte downdagen en een paar keer gehad dat ik m bed niet uitdurfde om dat ik alles in t negatief zag zodra ik mn hoofd optilde. Veel verdrietig en chagerijnig.

Nu ik met mate gebruik (1x p/m ong. en dan max.3 pillen) gaat het wel. ben wel wat emotioneel bij zielig items op tv of omgeving maar voor de rest eigenlijks niks onoverkomelijks

Jeller

Badass junkie
nooit speed gedaan, maar vindt de xtc dip niet zo erg.. kheb al ergere katers van bier gehad.. ik zie wel altijd dat ik geneog eet en drink, zodat ik fysiek wel wat sterker sta de volgende dag.. maar tkan ook liggen mdat ik niet veel slik

arnil

Experimenterende gebruiker
speed ? afkick ?
niet erger dan een kater me dunkt..

xtc & mdma gaven mij toch altijd de zwaarste afkick.

JewCookie

Wijs gebruiker
nja bij speed word ik één dag later in een active roes nog wakker.. dus de eerste dag erna is niks ergs aan........

maar dan komt de 2de dag.... :openmouth:

en ja die vind ik iig een stuk minder aangenaam dan die van xtc..

moet ook oppassen met te veel koffie want dan heb ik weer een terugslag, meestal merk ik het met speed idd de dag erna ook wel voel me vaak toch wel erg brak

Mac...

Badass junkie
Nja het enige wat ik heb is dus dat ik mss sneller geïrriteerd raak dan anders, verder echt niks.

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Zeker pep..

Je slaapt slecht je eet slecht last van je maag om over de andere bijverschijnselen nog maar niet te praten..

Nee pep is duidelijk verrotter

Bovenaan