Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
op aanraden van DarkScope en omdat niemand anders het deed:
wat vinden jullie het ergste?
+ beetje uitleg he
ik heb nog nooit speed genomen dus kan er neit over meepraten maar mdma day after kan soms heeeeeel erg kut zijn
verschilt bij mij altijd
speed is zeker wel erger volgens mij voor een onervaren iemand...
ik voel(de) me teminste altijd zeer vuil en had nooit geen zin om iets te doen,de dag na speed!!!
Nja ik persoonlijk heb niet zo een ontzettende last van een pep come-down, zijn vooral mijn vrienden die last hebben van mijn speed come-down..
Maar van de schijven kan ik echt behoorlijk rot zijn en met speed voel ik me nog wel redelijk normaal..
speed heb ik nog nooit gepakt , maar de dip van xtc is bij mij altijd heel heftig, zowel fysiek als emotioneel
de emotionele dip van xtc duurt bij mij meerdere dagen...
Mijn broertje was vroeger altijd een week down na het gebruik van pep, terwijl hij nooit erg last had van een pillenkater, tegenwoordig ligt dat bij hem ook wel een beetje anders.
xtc, tegenwoordig niet meer zo erg maar een paar jaartjes geleden gebruiken we veel en vaak en had ik echte downdagen en een paar keer gehad dat ik m bed niet uitdurfde om dat ik alles in t negatief zag zodra ik mn hoofd optilde. Veel verdrietig en chagerijnig.
Nu ik met mate gebruik (1x p/m ong. en dan max.3 pillen) gaat het wel. ben wel wat emotioneel bij zielig items op tv of omgeving maar voor de rest eigenlijks niks onoverkomelijks
nooit speed gedaan, maar vindt de xtc dip niet zo erg.. kheb al ergere katers van bier gehad.. ik zie wel altijd dat ik geneog eet en drink, zodat ik fysiek wel wat sterker sta de volgende dag.. maar tkan ook liggen mdat ik niet veel slik
moet ook oppassen met te veel koffie want dan heb ik weer een terugslag, meestal merk ik het met speed idd de dag erna ook wel voel me vaak toch wel erg brak
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.