goeie speed lost volledig op in water,alles wat niet oplost is rommel...MrWitte zei:Heeft er iemand nog tips voor het spuiten, behalve dan dat het niet verstandig is enzo. dat weet ik al eventjes.
lysergine25 zei:Ik ken wel iemand die zijn leven heeft verspoten op de speed.

daar komt ge nog wel van terug...MrWitte zei:Dus dan hebben we nog ff te gaan....![]()
![]()
je zou zeggen dat op je 25ste je al verstand hebt maar dat durf ik hier niet te zeggenMrWitte zei:Waarom ik wil gaan spuiten, omdat ik nu sinds mn 14e speed gebruik, ben er nu 25 en heb dit altijd nog gewild maar nog nooit van gekomen.

^ Zegt hij terwijl hij wijzelijk ze mond houdFrisko zei:je zou zeggen dat op je 25ste je al verstand hebt maar dat durf ik hier niet te zeggenMrWitte zei:Waarom ik wil gaan spuiten, omdat ik nu sinds mn 14e speed gebruik, ben er nu 25 en heb dit altijd nog gewild maar nog nooit van gekomen.![]()
Nick de Neger zei:Het ligt eraan of je speed in de spieren of in de ader moet spuiten... ik denk in de aderen dus een dunne... je kan ze ook halen bij de apotheker.

Edit zei:Hmm mijn fout, ff in de war. 0,6mm kan wel inderdaad (ik dacht aan 6mm![]()
MrWitte zei:Je moet toch nog je kick van je middel beleven, Als ik snuif of bommetjes eet dan moet ik gemiddeld 2 gram snuiven om een lekkere Rush te hebben.
Spuiten is voor mij een "goede" oplossing, want je hoeveelheid is veel minder..