Speed spuiten

MrWitte

Newbie
Hallo, ik zit er al een poosje over te denken om SPEED te gaan spuiten.

Hoe moet ik het PRECIES doen???

Wie kan mij helpen????

MrWitte

Newbie
Wat voor speed heb ik nodig dan?

Waarom ik wil gaan spuiten, omdat ik nu sinds mn 14e speed gebruik, ben er nu 25 en heb dit altijd nog gewild maar nog nooit van gekomen.

MrWitte

Newbie
Gesproken wel, maar nog nooit doorgezet. Kreeg net bericht dat he vanmiddag/avond gaat gebeuren.

Super, Wish me al the rush i can get!!!!!

MrWitte

Newbie
Dat komt wel goed, ik kan wel tegen een stootje wat hoeveelheden drug inname.
javascript:emoticon(':openmouth:')
Surprisedjavascript:emoticon(':rolleyes:')
Rollijavascript:emoticon(':stoned:')
stonedng Eyes

Telefoon

Wijs gebruiker
haha je vergeet dat het nu Meteen allemaal werkt he :wink:

ik zou lief met 300mg beginnen mss minder en dan kan je nog altijd bij pakken dmv snuiven spuiten slikken whotever

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik ken wel iemand die zijn leven heeft verspoten op de speed.

Moet je nu vloeibare ampulen hebben ?

Hoe werkt het nu?

Stonie

MrWitte

Newbie
Heeft er iemand nog tips voor het spuiten, behalve dan dat het niet verstandig is enzo. dat weet ik al eventjes.

Frisko

Badass junkie
MrWitte zei:
Heeft er iemand nog tips voor het spuiten, behalve dan dat het niet verstandig is enzo. dat weet ik al eventjes.
goeie speed lost volledig op in water,alles wat niet oplost is rommel...
voor te spuiten kan je best pure pasta speed nemen maar die vinden is een andere kwestie :wink:

Frisko

Badass junkie
MrWitte zei:
Waarom ik wil gaan spuiten, omdat ik nu sinds mn 14e speed gebruik, ben er nu 25 en heb dit altijd nog gewild maar nog nooit van gekomen.
je zou zeggen dat op je 25ste je al verstand hebt maar dat durf ik hier niet te zeggen :beer:

MrWitte

Newbie
Het is toch mn eige keuze, dat ten eerste.
Ik vraag jullie gewoon om een tip(behalve het niet doen)

en dan word ik nog een beetje afgeschilderd als een idioot!!

Mooi volk zijn jullie!!!!!!!!!!

Kijk eerst ff naar je zelf en dan pas een mening over iemand anders hebben, wil je.

Jullie kennen mij niet eens, ik jullie ook niet. Hoor je mij negatief over jullie?? Nee dacht het niet.

MrWitte

Newbie
Ik ben volkomen rustig, ik hou er alleen niet van als mensen mij veroordelen zonder dat ze mij kennen.

De shot is uitgesteld, helaas. We waren 1 van de belangrijkste dingen vergeten: DE NAALD.

Als ik ze nou online bestel: WELKE MOET IK DAN HEBBEN?? EN bij wie online??

Die dijk zit lekker te wezen achter in mn neus....

Funky Monkey

Badass junkie
Het ligt eraan of je speed in de spieren of in de ader moet spuiten... ik denk in de aderen dus een dunne... je kan ze ook halen bij de apotheker.

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Het ligt eraan of je speed in de spieren of in de ader moet spuiten... ik denk in de aderen dus een dunne... je kan ze ook halen bij de apotheker.

jah leuk

apotheker : kan ik u helpen

mrwitte : mag ik een naald

apotheker : waarvoor ?

mrwitte : om speed te spuiten :tongueout:

MrWitte

Newbie
Je spuit in je ader, dat spreekt voor zich.

Ik kan ze hier wel bij onze plaatselijke apotheek halen, alleen ik woon in een klein dorpje waar nog al veel geouwehoert word. En daar zit ik net niet op te wachten!!

Online bestellen is dan wel een uitkomst.

Weet iemand een goede site???

MrWitte

Newbie
Dat bedoel ik precies Dutch- Lycan.

Daar zit ik nou niet op te wachten..

Daar kunnen jullie je ook wel in vinden!!

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm misschien wat voor je, wij hebben een kat, als een kat medicijnen nodig heeft dan moeten we die inspuiten... Misschien dat je op die manier medicijnen kan krijgen (bij de dierenarts)

Moet je gewoon zeggen dat je je naald kwijt bent, kan best :P

Nou ja ik wens je iig heel erg veel plezier =)

Funky Monkey

Badass junkie
0,6mm in je aderen? Ik vind het best hoor maar dat is vrij dik volgens mij :beer:
En ik zou niet spuiten als je niet weet hoe het moet :wink: anders word hetnogal bloederig :P

Edit zei:
Hmm mijn fout, ff in de war. 0,6mm kan wel inderdaad (ik dacht aan 6mm :beer:

MrWitte

Newbie
Ik ben namelijk gaan zoeken op andere forums en kwam op de bodynetforum, voor iedereen die veel krachttraining doet met anabolen en dergelijke .

Dus nu moet het helemaal goed komen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Als dank voor alle input, positief of negatief ... doe je wel een spuitreport maken ?

Groet

Stonie

MrWitte

Newbie
Hey allemaal,

Ja ik zal een report bijhouden en dan op de forum zetten.

Kan ik hier ook filmpjes kwijt??

Ik wil er een filmpje van maken!!!!

Komt allemaal goed!!!!!!

shit, ik heb nu nieuwe pep en die is verdomd lekker.

MrWitte

Newbie
In principe is alle drugs lekker!! Als je het voor me legt, ik ge(mis)bruik het wel. Heb er geen moeite mee. hahahaha

MrWitte

Newbie
Je moet toch nog je kick van je middel beleven, Als ik snuif of bommetjes eet dan moet ik gemiddeld 2 gram snuiven om een lekkere Rush te hebben.

Spuiten is voor mij een "goede" oplossing, want je hoeveelheid is veel minder..

richie87

Belezen gebruiker
MrWitte zei:
Je moet toch nog je kick van je middel beleven, Als ik snuif of bommetjes eet dan moet ik gemiddeld 2 gram snuiven om een lekkere Rush te hebben.

Spuiten is voor mij een "goede" oplossing, want je hoeveelheid is veel minder..

jongen als het jou een kick geeft speed te spuiten moet je dat zeker doen natuurlijk..gebruik speed af en toe liever voor een gezelllig nachtje doorhalen met wat vrienden...heb daar niet perse 2 gram of een spuit in men arm voor nodig...hou het graag een beetje leuk...zou me echt fucking laag voelen als ik dat nodig zou hebben voor de kick...ieder zen eigen zou ik zeggen.... :rolleyes:

MrWitte

Newbie
Welkom in de wondere wereld die verslavingen heet.

Ik durf toe te geven dat ik weer verslaafd ben. Alleen ben ik er nu zelf bij. Ik kies er als het waar voor. Niet dat ik kies voor een verslaving, maar ik kies om te gebruiken.

Klinkt miss allemaal een beetje wazig en eigenlijk maakt het ook niet uit. Het is mn keuze.

^_^

Bewuste gebruiker
Bij verslaving kies je in feite helaas niet meer je moet. Als je nou week stopt en je spuit dan 100mg om de rush te testen is het wel een keuze.

Bovenaan