Speed Proberen

Formshift

Belezen gebruiker
ha mensen,

Ik ben benieuwd... wat zijn de effecten van Speed?
Niet de algemene werkingen zoals minder slaap, minder honger en alles...

Het gaat mij om de effecten zoals tintelingen in je lichaam (mdma) en dergelijke.

Een gozer vertelde mij dat je van coke ging zweven enzo... is ZOIETS ook zo bij speed?

Kan iemand mij vertellen wat je precies voelt als je een lijn op heb?
Want voor alleen de werking: Minder slaap en Minder Honger etc. doe ik het niet.

Thx.

nothingtodo

Experimenterende gebruiker
Bij speed blijf je gewoon helder in je hoofd.
je word er niet wazig van je blijft eigelijk je zelf zoals je nuchter bent.
je kan stuk makkelijker denken,je voelt je zelfzekerder,happy,je wilt gewoon blijven praten,goesting in dingen te doen en je word bijna niet moe je blijft maar energie hebben.
het lijkt misschien een saai middel als je weet dat je er helder bij blijft maar is het echt niet is niet voor niks zeer verslavend.
als je het doet ga dan naar vrienden en zet daar wat muziek op.
je blijft gewoon praten en voelt je heel gelukkig als je praat.
plan dan ook wat te doen voor die dag ofzo want dat doet dan echt goed.
wel opletten dat je niet te veel neemt want je voelt speed eigelijk niet dus je kan makkelijk teveel nemen.
als je een man bent en je hebt het net gedaan en je denkt dat je niks voelt gewoon naar het toilet gaan dan kom je er wel achter als het werkt :mrgreen: .
een deel vrienden van mij en ik zelf vinden speed better als xtc.
in het begin zul je wel denken huh is dit alles dit stelt niks voor maar achter een uur zul je wel anders denken :mrgreen: .
rillingen kun je de eerste keren ook wel krijgen in je lichaam dat komt dat alles kei gespannen is maar is heel anders als met xtc.

J0rrit

Badass junkie
van xtc had k ook n beetje dat k me heel licht voelde. Hoezo denk je na een uur anders? komt het omdat je na een uur nog steeds helder bent of dat het na een uur pas egt werkt?en kun je nie scheiten of pisse o.i.v speed?

Formshift

Belezen gebruiker
Lijkt me alsnog best intressant... :P

2 sleutelpuntjes, in elk neusgat 1... is dat genoeg voor de eerste keer?

En je merkt toch wel aan je kaken dat het werkt of niet?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
nja de 1e keren speed merk j t beste ook t fijnste je hebt zo goed als geen negatieve efecten iets te relex als j t mij vraagt mjah.. gwn steeds n beetj nemen tot je je lekker voeld en voral n iet bij pakken als t uitwerkt.. das tlullige met speed.. j blijft pakken en dat is fout mja

veel plezier :)

cunt

Wijs gebruiker
en zorg ervoor dat je volgende dag niets te doen hebt, want je gaat niet kunnen slapen.

nothingtodo

vind het ook raar dat sommige heel goed en vast kunnen slapen na speed.
ik kan dan wel slapen maar heel slecht je valt gewoon heel moeilijk in slaap en word dan terug deel keer wakker.
en als je slaapt lijkt het gewoon dat je half slaapt :confused: .
heb volgende dag nergens last van alleen beetje koppijn.
komt waarschijnlijk dat ik toch nog redelijk eet ook al is het moeilijk.
tot nu toe nog maar 1e keer helemaal verrot geweest na speed ik had toen ook niks gegeten en maar blijven geven en blijven bij nemen.

nothingtodo

DarkScope zei:
van xtc had k ook n beetje dat k me heel licht voelde. Hoezo denk je na een uur anders? komt het omdat je na een uur nog steeds helder bent of dat het na een uur pas egt werkt?en kun je nie scheiten of pisse o.i.v speed?

gewoon dat je helder blijft in je hoofd.
dan lijkt het als je het nog nooit gedaan hebt niet veel voor te stellen.
het werkt wel maar je voelt een deel ervan nog niet.
als je met iets bezig bent of begint te praten begin je het effect meer te kennen en begint het fijner te worden.
naar wc gaan gaat wel alleen alles is gespannen waardoor een deel meer moeiten moet doen.
en je merkt wel dat iets veel kleiner is geworden. :wave:

Bovenaan