speed + piercing

angel1

Experimenterende gebruiker
zijn er nog mensen die een tongpiercing hebben en speed gebruiken? daar wou ik graag wat over weten.sinds ik gebruik bijt ik ook flinke krassen in mijn piercings, heb er plastieke bolletjes in ( hard plastiek). maar er staan echt inkervingen in rondom de bolletjes van het bijten. ik ben van mezelf al een tandenknarser maar nu moet die piercing ook nog eens zo stuk gebeten worden en ben deze week een stuk glazuur kwijtgeraakt van een tand die al eens ooit is gerepareerd.weet niet zeker of het daardoor is maar lijkt me wel.zijn er nog mensen die zoiets hebben en eventueel het hebben kunne oplossen.

caatje

Badass junkie
Je denkt dat het het niet komt van de speed, ik denk van wel. Lijkt me logisch als je normaal ook knarst dat het met gebruik erger wordt. Sommige van mijn tics verdubbelen zich ook als ik gebruikt heb.

angel1

Experimenterende gebruiker
caatje zei:
Je denkt dat het het niet komt van de speed, ik denk van wel. Lijkt me logisch als je normaal ook knarst dat het met gebruik erger wordt. Sommige van mijn tics verdubbelen zich ook als ik gebruikt heb.

met dat ik denk dat het niet door speed komt bedoel ik dit: door speed ga ik erger knarsen inderdaad. maar dat het glazuur eraf is, is denk ik niet omdat het aangetast was maar echt door dat gebijt op die piercing

caatje

Badass junkie
ohw sorry dat had ik verkeerd gelezen. Ja idd iets wat gerepareerd is zal sneller weer kapot gaan als een tand dat nog nooit wat heeft mankeert

Bovenaan