Speed on the next level --

DjTrips

Bewuste gebruiker
Hoi !
Dj Trips komt nog eens op het Forum, ik heb onlangs zo in men bed even zitten denken, ( aangezien ik toch niet kon slapen ) om iets anders met men pep te proberen, mijn neus is nogal een bangelijke toestand van pijn en irritatie, om maar te zwijgen van de Tik nerveax van 'snffff' , anyway, wat ik wou vragen is of er iemand ooit al geprobeerd heeft op Speed of Dex te shotten met een naald of te roken, zoals je bij coke zou doen,

ik zou graag weten hoe je het effect dan ervaard als je het zo probeerd en wat de bijkomende risico's enzo zijn =D

ik reken op positieve feedback, TY in advance =D ( je mag me ook altijd PM'n ofzo =D ty )

ps : srr dat ik niet vaak meer op het forum zit de laatste maanden maar veel zaken laten me het gewoon niet meer toe ^^

Samz

Experimenterende gebruiker
Ja, doe gewoon een bommetje.
Volgens mij kun je speed niet shotten hoor.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Roken kan niet.

Shotten kan wel maar dan zorg je best dat je speed zo puur mogelijk is. Sommige rotzooi wil je echt niet in je aderen.

Volgens mij staat ergens in een ander topic uitgebreid beschreven hoe je best speed shot.

DjTrips

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
Roken kan niet.

Shotten kan wel maar dan zorg je best dat je speed zo puur mogelijk is. Sommige rotzooi wil je echt niet in je aderen.

Volgens mij staat ergens in een ander topic uitgebreid beschreven hoe je best speed shot.

thx voor de replie, en bommetje ? @de andere lol ik ben al héél tijdje aan de pep xD bommetjes vind ik maar nix ( + is naart schijnt slecht op lange termijn, aléja slecht :tongueout: )

EDIT = ik heb wat rondgezocht en al wat ik vind zijn wat mensen erover denken of niet, wat ik eigenlijk wou weten is hoe je dat allemaal voorbereid, welke naald best, hoe je de speed klaarmaakt, hoe je de zooi er uit haalt enz...

flipkonijn

Bewuste gebruiker
bommetje is mss slecht voor je (denk jij althans)

denk je dat die rotzooi in je anderen niet slecht is! :rolleyes:

azgaza

Badass junkie
Delirium zei:
Ga op zoek naar methamfetamine, dat kun je roken :)

Moet je er toch wel bij zeggen dat het ruim 2 keer zo sterk is als gewone speed en ruim 2 keer zo lang doorwerkt, en dat de kans op problemen ermee dus ook wat groter is.

Samz

Experimenterende gebruiker
Om nog even weer op het shotten terug te komen, waarvan ik nu weet dat het dus wél kan..
Het lijkt me niet echt vertrouwd, want er zit vaak nogal veel rommel door speed.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
je kan het natuurlijk ook nog altijd in je kont steken. Maar dan liggen er volgens mij na een tijd stukken darm in het toilet.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hitler nam ook dagelijks een shot amfetamine, heb ik wel eens gelezen. Hij werd er niet bepaald zachtaardiger van...

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik denk ook wel dat wanneer je begint te spuiten de stap kleiner is om andere dingen in die spuit te steken..
Blijft een riskant domein volgens mij.

Bovenaan