speed om te studeren

gregory94

Experimenterende gebruiker
hallo ,

Ik en een vriend hebben ons samen 1 g Pasta gekocht. We hadden gehoord dat je er namelijk goed van kan studeren ( met beperkt gebruik). Toch wou ik hier nog even vragen of het effectief ook zo is , dat je er beter van kan studeren?

Heeft iemand hier ervaringen mee?
wat is dan ongeveer de juiste hoeveelheid? ( voor een niet speed gebruiker , dit zou de eerste keer speed zijn.)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb daar geen ervaring mee, wel met MDMA en ik daardoor tijdens de 'trip' alles wist, maar bij de test zelf er niet veel van bakte helaas :(

gregory94

Experimenterende gebruiker
25tolife zei:
Heb daar geen ervaring mee, wel met MDMA en ik daardoor tijdens de 'trip' alles wist, maar bij de test zelf er niet veel van bakte helaas :(

grappig dat je dat zegt :grin: ik herrinner me nog uit het middelbaar dat mijn leerkracht natuurkunde exact hetzelfde heeft gehad als jij

NU, ik heb de speed getest om te studeren ; Niet veel ... 1 lijn verdeeld in 3 , verspreid over de dag. Het werkt wel ... maar rilatine toch beter om te studeren ( denk ik ) ... Ik onthoude precies wel alles beter , en sneller

Het is een beetje een twijfelgeval

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Speed werkt averechts bij het leren, Ritaline ook deels. Je bent meer gefocust op het leren waardoor het sneller gaat. Echter put Speed je lichaamsenergie uit waardoor je vermoeider bent achteraf dan leren zonder speed. Een goede rust is over het algemeen effectiever om dingen goed te onthouden dan oppeppende middelen.

redmuscle

Newbie
Mijn ervaring hiermee is dat het voor mijn gevoel wel positieve effecten heeft wanneer je het, zoals je zelf al aangaf, in beperkte hoeveelheid gebruikt.

Het zorgt voor een goede concentratie, maar ik weet niet of het ook effecten heeft op bijvoorbeeld het onthouden van dingen.

Zelf heb ik het nooit gebruikt met als hoofddoel om te studeren, maar ik heb wel vaker dan eens gestudeerd i.c.m. pep en dat beviel me toen prima.

Bovenaan