slipperman schreef:
crazy jack schreef:
in ritalin zit idd amfetemine,speed dus.ik heb ooit wel eens 2 van die pillen op van 10 mg of zoiets,en ik werdt er nog bijna strakker van dan als met speed.ik bleef door die 2 pillen ook 2 dagen strak,dus t werkt wel.ik heb dus geen adhd,anders werdt ik er niet strak van....
Kerel ga lekker in de zandbak sterke verhalen vertellen.
kerel,zeg liever meneer tegen mij,en welkom terug jongen!!!!speel jij nog in zandbakken joh?dan hoef je mij nog niet uit te nodigen in je zandbak!vandaar al die zandkastelen die je bouwt(letterlijk en figuurlijk).geloof t dan niet,jongen.ik hoef die troep van een ritalin nooit meer,met die 2 pillen van(?)mg,ben ik 2 dagen strak geweest.ik heb dan ook geen adhd,maar ben zeer relax van me zelf.misschien kan jij beter tegen ritalin,ligt er hoe druk je bent.misschien wordt jij er rustig van,zo ja,zou ik toch naar de dokter gaan of je zelf geen adhd heb.de ene kan beter snuiven,ik kan beter blowen en drinken.niemand uit mijn omgeving drinkt mij er uit en blowt mij er uit,niet om te bluffen(en niet om trots op te zijn).alleen met amfetemine wordt ik snel waus,met 1 gram kan ik 2 dagen dag en nacht doorgaan,maar ik heb t niet zo op amfetemine,geef mij maar wiet,veel lekkerder en gezonder.vroeger snoof ik veel,maar ik heb t voor gezien,ik vindt er niet zo veel meer aan,aan heel dat drugsgebeuren.dat heb je als je wat ouder wordt,dan is de loll er van af,en heb je minder nodig om goed waus te worden(als je t niet te veel doet.....)
ik ben er ook weer,mensen( )