speed en school

flash kieke

Wijs gebruiker
ik wil eens voor dat school begint een lijntje speed snuiven :P maar heeft iemand hier al ervaring mee? en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven?? :confused:

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
haha heb er geen ervaring mee maar lijkt me wel lachen :mrgreen: .
ik denk niet dat ze het zouden zien hoor, en anders hebben ze toch geen bewijs, als ze je er over aanspreken gewoon zeggen dat je energie teveel hebt ofzo :P

Bal0n

Badass junkie
Ligt eraan hoeveel je snuift. Maar probeer er ajb geen gewoonte van te maken, speed kan redelijk destructief zijn als je het op deze manier gebruikt :(.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
tis wel goed voor de concentratie maar het is te makkelijk je kunt je later niet meer concentreren zonder en dan kom je al gauw aan verslaving sneller dan je denkt

aantal keer gedaan, kon erg hard werken, maar komt ook omdat ik een vorm van adhd heb, waar stimulerende middelen me juist kalmeren en georganiseerd maken, tegenwoordig neem ik weleens een dubbele dosis van mn ritalin als ik hard moet werken, niet echt verstandig zo leer ik nooit echt concentratie aan, maarja, ik wil goed prestreren op school dat is heel belangrijk voor mij, tis een beetje te makkelijk om zon stofje daarvoor te nemen

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
haha, als je er gevoelig voor bent en je bent het niet gewend kan speed soms ENORM opvallen, als je de school ernstig neemt mee oppassen dus...

Mac...

Badass junkie
Heb het regelmatig gedaan als mijn weekend iets te lang duurde, had dan zelfs mijn bullit bij me. Valt niet echt op, zolang je maar niet met je kaken begint te knagen

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Heb het regelmatig gedaan als mijn weekend iets te lang duurde, had dan zelfs mijn bullit bij me. Valt niet echt op, zolang je maar niet met je kaken begint te knagen
Krijg je geen grote kijkers ervan dan?

Chimera

Bewuste gebruiker
fneawognfkgln zei:
tis wel goed voor de concentratie maar het is te makkelijk je kunt je later niet meer concentreren zonder en dan kom je al gauw aan verslaving sneller dan je denkt

Jups...

Ik vind het bijna een normale bezigheid om voor het werken en wat erin te pompen, nu is dat niet veel oid. Maar ja, echt handig qua lichaam is het niet, maar het werkt wel fijner. Een keer echt teveel gehad voor het werk, deed ineens 1,5 keer meer werk dan normaal.. Tja.. De werkgever zal je niet horen klagen :wink:

maar ja.. het is wat anders dan sgool he.. Als ik met muziek bezig ben werk ik wel intenser & geconcentreerder.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Trip Unit zei:
Mac... zei:

ja, iemand die een beetje op de hoogte is van pepmiddelen ziet direct dat iemand amfetamines binnen heeft, geloof me...
Je moet ook de leraars van tegenwoordig niet onderschatten. Ik heb zelf namelijk ook nog les gegeven :mrgreen:

roaren*

Bewuste gebruiker
heb es een lijn gesnoven voort school en ook regelmatig tijdens de schooluren :rolleyes: nuja kben al wat meer gewend dan 1 lijn dus goed kon je het niet zien, maar ja mijn leerkrachten zijn ook gewoon oliedom, men vrienden zagen et wel toen ek uit het wc kwam en lekker strak men neus optrok :P , bij mij was het gewoon, als er iets niet lukte in de les, dat ek echt een mega uitleg deed hoe en waarom ik iets niet snapte, dus meer babbelen ..
probeer het gewoon es.. maar klein beginnen, en als je van jezelf weet dat je ogen wijd zullen openstaan, jah dan maar niet proberen .. en verwijde pupillen zou je normaal niet hebben, bij mij is dat toch zo, in klaarlichte dag heb ek nooit grote pupillen, wel hele kleine pupillen maarja valt niet zo op

flash kieke

Wijs gebruiker
maar ik ga het wel op ne woensdag doen,das bij ons in belgie ne halve dag?kwe ni in nederland .maar ja.ik ga ook eerst een mini lijntje doen ze,om te zien oe het is dus,maar eerst speed hebben :mrgreen:

Moon

Bewuste gebruiker
Ik heb ook wel een paar keer een paar lijntjes genomen voor ik ging werken. Na een zwaar weekend kon ik dat wel gebruiken. Niemand die er wat van gemerkt heeft.

Mac...

Badass junkie
Fat Freddy's cat zei:
Trip Unit zei:
Mac... zei:

ja, iemand die een beetje op de hoogte is van pepmiddelen ziet direct dat iemand amfetamines binnen heeft, geloof me...
Je moet ook de leraars van tegenwoordig niet onderschatten. Ik heb zelf namelijk ook nog les gegeven :mrgreen:

Jaja, tuurlijk ziet iemand die minstens in het zelfde zchuitje heeft gezeten het ook, mja boeien...

flash kieke

Wijs gebruiker
ik heb het dus gedaan: een klein lijntje smorgens en een klein lijntje smiddags in de wc's

ik voelde het effect wel niet zo goed(speed was ook wel al 2 weken oud)maar voor dat ik het besefte was ik een strever in de klas :mrgreen:

normaal gezien zit in de praktijk schrijnwerkerij met dingens te gooien naar elkaar en veel te praten , maar toen was ik hard aant werken :P

hopelijk heb ik goeie punten die dag gekregen voor praktijk :mrgreen:

:wave:

Obsessed

Belezen gebruiker
m.a.w. het was slechte speed :grin: Van die speed die hij voor het shcool heeft gesnoven , had ik voor mijn eerste keer een lijntje van gedaan, en voelde amper iets dus.

Jeller

Badass junkie
Een vriend van mij heeft ooit een pil in de les gepakt en die deed vanalles verkeerd zei hij.. Achter school dacht hij ook dat hij goed werk verricht had terwijl hij eigenlijk heel veel verkeerd had gedaan

Deranged

Badass junkie
Weet niet waar ik dit anders moet posten maar vandaag heb ik het dan toch gedaan. Ik heb een dag gewerkt op de speed. Was er altijd al nieuwsgierig naar en deed het als eenmalig experiment. Ben blij dat ik het gedaan heb, het beviel namelijk voor geen meter. Als ik onder invloed ben van speed heb ik alles behalve zin om te werken, word er ook niet sneller van ofzo. Wilde eigenlijk het liefst zo snel mogelijk naar huis. Nee het was helemaal niks. Ben blij dat ik dat nu weet. Gebruik nog steeds elk weekend maar meer zal het gewoon nooit worden.

cunt

Wijs gebruiker
ik heb het vorige week een paar dagen gedaan sochtends voor school .. en moest maandag avond werken. had daarvoor een paar lijnen gedaan .. werkte wel heel snel maar werd echt paranoia .. dacht dat iedereen het over mijn ogen had en dat ik strak stond enzo .. terwijl niemand het achteraf doorhad volgens mij .. kwam donderdag op m'n werk en niemand deed raar tegen me ofzo.

heb het ook een paar keer voor school gedaan. gewoon een klein beetje om wat actiever en wakkerder te worden. dat beviel niet slecht maar om nou te zeggen dat ik er echt beter door ging luisteren en sneller ging werken ..

Wortel

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
ik wil eens voor dat school begint een lijntje speed snuiven :P maar heeft iemand hier al ervaring mee? en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven?? :confused:
Je had toch ook al pillen op school geslikt :confused:
Ik zou dat dus echt niet doen he:
A. Straks word je gepakt.
B. Vind je het niet erg als de hele school het weet? Ik heb liever dat niemand het weet. Behalve mijn vrienden van buite sgool waarmee ik begaai.

cunt

Wijs gebruiker
je ziet het niet als je niet zoveel doet (bij mij niet in ieder geval)
dus zullen leraren en klasgenoten niets merken ..
en als je er gaar uitziet zeg je gewoon dat je moe of ziekjes bent ofzo ..
kan je natuurlijk niet zeggen als je een hele strakke kop hebt!

Mac...

Badass junkie
Maar wat eigenlijk het allerbelangrijkste is. Zou loop je wel snel kans op verslaving oid. Zou je dat wel deon überhaupt door de week gebruiken??

flash kieke

Wijs gebruiker
slipperman zei:
flash kieke zei:
Je had toch ook al pillen op school geslikt :confused:
Ik zou dat dus echt niet doen he:
A. Straks word je gepakt.
B. Vind je het niet erg als de hele school het weet? Ik heb liever dat niemand het weet. Behalve mijn vrienden van buite sgool waarmee ik begaai.

wie heeft er gezegt dat heel de school het wist dak pep op had?? :confused:

DrumnBass

Newbie
Speed en School is de beste combi ook, Sinds ik met mijn nieuwe opleiding ben begonnen heb ik pas 3 dagen niet gebruikt als ik les had ofzo.. Als je bijv. een kut opdr. krijgt vind je het in een keer leuk en de dag gaat sneller en is veel leuker. Je hoeft niet super veel te gebruiken. De ene dag als het heeel saai is gebruik ik ook meer dan een andere dag ofzo.

dennis87

Newbie
ik zit nu nog op school, heb 2 jaar gelede voor het eerst gesnove, was me toen goed bevalle dus deed ik het elk weekend, ben der toen 20 kg mee afgevalle (woog 90 kg toen) een 9tal maande begon de miserie, kvoelde me gewoon voortaan zo slecht, dat ik elke dag begon te snuive, en ik voelde me der goed bij, in het school snoof ik soms ook een lijntje as de leerkracht op het bord aant schrijve was, ma ik besefte meer en meer da ik gewoon moes stoppe, kvoelde me gewoon depressief en ni goe in men vel as ik ni gesnove had smorges as men wekker afliep! mja :) to the point :tongueout: as ge gesnove hebt voort school ga het gewoon bangelek goe, ge kunt beter volge in de klas, ge weet de antwoorde op alles, en tijdens de exames => :grin: bangelek goeie punte :tongueout:

Jeller

Badass junkie
trouwens flash kieke.. die avatar van jou waar ze de zebrapadlijnen opsnuiven is dat geen goa cd hoes? of toch alleszins een cd-hoes he?

Midnite

Newbie
Ik neem het alleen voor mn examens & mondelinge presentaties .. en ik zeg u .. ik lul iedereen onder tafel .. ik kan een tafelpoot intressant maken met een lijntje pep :tongueout:

Gisteren nog maar een half uur aan het lullen geweest over een domme boom die voor mn kot stond .. En guess what ? mn vriende vonden het hilarisch :grin:

nothingtodo

Experimenterende gebruiker
zo hard gaat dat niet opvallen.
heb het al eens gedaan en xtc ook eens op school om tijd sneller om te krijgen.
had toen die dag nog een kleine toets waar ik niks voor had geleert.
moogt het toen 10 min nakijken :grin:
kon echt heel goed concentreren en sneller leren.
alleen ik dacht dat ik alles heel goed kende ook al had ik dit echt heel snel geleert.
tijdens toets toch een deel vergete wat ik dacht dat ik kende maar toch heel goede punten :openmouth: .
alleen lulkicks wel irritant tijdens school moet je daar heletijd inhouden.
en door al die irritanten mensen daar kun je wel eens rap agressief worden :( .
en heletijd dorst en naar toilet is ook hennig irritant.

Flashing Moments

Belezen gebruiker
ik werkte eerder op een callcenter waar ik 500 x hetzelfde gesprek moest naluisteren (en checken op fouten).. verder moest ik getalletjes invoeren (ook erg slaapverwekkend)
je kan je misschien wel voorstellen dat je daarbij inslaap valt als je niet al te wakker bent :P
toen nam ik wel es een lijntje pep om niet inslaap te vallen..
int begin werkt t prima.. maar na een tijdje (=na ong 2mnd) kreeg ik er alleen koppijn van, en werd ik er steeds verrotter van (maar ja ik was ook elk weekend 2dagen wakker, anders had ik t nogwel veel langer volgehouden :P)
t isdus geen echte oplossing.. alleen in sommoge gevallen kan t je wel ff helpen :grin:

Bovenaan