flash kieke
Wijs gebruiker
ik wil eens voor dat school begint een lijntje speed snuiven :P maar heeft iemand hier al ervaring mee? en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven?? 
.Krijg je geen grote kijkers ervan dan?Mac... zei:Heb het regelmatig gedaan als mijn weekend iets te lang duurde, had dan zelfs mijn bullit bij me. Valt niet echt op, zolang je maar niet met je kaken begint te knagen
Lijkt me moeilijk te verbergen als je onder invloed bent.(jij bent vroeg Mac :P)Mac... zei:Na verloop van tijd is dat wel weer over. Je slaaptekort compenseert je grote ogen.
fneawognfkgln zei:tis wel goed voor de concentratie maar het is te makkelijk je kunt je later niet meer concentreren zonder en dan kom je al gauw aan verslaving sneller dan je denkt
Trip Unit zei:Krijg je geen grote kijkers ervan dan?Mac... zei:Heb het regelmatig gedaan als mijn weekend iets te lang duurde, had dan zelfs mijn bullit bij me. Valt niet echt op, zolang je maar niet met je kaken begint te knagen

nuja kben al wat meer gewend dan 1 lijn dus goed kon je het niet zien, maar ja mijn leerkrachten zijn ook gewoon oliedom, men vrienden zagen et wel toen ek uit het wc kwam en lekker strak men neus optrok :P , bij mij was het gewoon, als er iets niet lukte in de les, dat ek echt een mega uitleg deed hoe en waarom ik iets niet snapte, dus meer babbelen ..
Fat Freddy's cat zei:Trip Unit zei:Krijg je geen grote kijkers ervan dan?Mac... zei:Heb het regelmatig gedaan als mijn weekend iets te lang duurde, had dan zelfs mijn bullit bij me. Valt niet echt op, zolang je maar niet met je kaken begint te knagen
ja, iemand die een beetje op de hoogte is van pepmiddelen ziet direct dat iemand amfetamines binnen heeft, geloof me...
Je moet ook de leraars van tegenwoordig niet onderschatten. Ik heb zelf namelijk ook nog les gegeven![]()

Je had toch ook al pillen op school gesliktflash kieke zei:ik wil eens voor dat school begint een lijntje speed snuiven :P maar heeft iemand hier al ervaring mee? en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven??![]()
slipperman zei:Je had toch ook al pillen op school gesliktflash kieke zei:ik wil eens voor dat school begint een lijntje speed snuiven :P maar heeft iemand hier al ervaring mee? en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven??![]()
Ik zou dat dus echt niet doen he:
A. Straks word je gepakt.
B. Vind je het niet erg als de hele school het weet? Ik heb liever dat niemand het weet. Behalve mijn vrienden van buite sgool waarmee ik begaai.
Jeller zei:trouwens flash kieke.. die avatar van jou waar ze de zebrapadlijnen opsnuiven is dat geen goa cd hoes? of toch alleszins een cd-hoes he?