Speed en neuropathie en iphone

Roosje1970

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

ik ben een ervaren speedgebruiker sinds een jaar of twee. In tegenstelling tot wat velen berichten wordt bij mij de werking nooit minder.
Ik ben sinds kort gediagnosticeerd met een lichte vorm van neuropathie en de klachten begonnen bij mijn voeten en sinds een halfjaar ook bij mijn handen ( vooral vingertoppen). Ik heb normaal gesproken al vreemde sensaties bij het typen of scrollen op mijn iphone maar de laatste tijd zijn die gevoelens tijdens een speedsessie behoorl heftig.
de sensaties bestaan uit extreem zweten, heel warme vingertoppen, tintelingen maar ook een soort van doof gevoel (alsof de vingertoppen wat ten zijn. Soms ervaa ik zelfs fysieke pijn in een vinger die het scherm aanraakt.
ik gebruik uiteraard vaak een stylo bij het typen maar dat levert ook steeds minder vaak verlichting op.

Heeft iemand hier ervaring mee? Met of zonder gediagnosticeerde neuropathie?

Met vriendelijke groet,

Roosje

Laatst bewerkt:

Sniffle88

Bewuste gebruiker
Heb juist altijd ijskoude voeten en handen. Zeker net na de speed inname.
Tintelingen en het continu los moeten knakken van mn polsen. Maar eigenlijk op mn telefoon volgens mij nooit iets geks gevoeld wel dat ik m aan het eind van de avond niet meer vast kan houden door pijn vanuit mn polsen en vingers. Maar dit is bij mij denk ik doordat ik het carpaal tunnel syndroom kado kreeg bij mn 2e zwangerschap. De ijskoude voeten en vingers zijn wel echt door de speed evenals af en toe zweten.

Bovenaan