Speed en het versnijden hiervan

Psychotica Soberlie

Experimenterende gebruiker
oke, ik ben naa onderzoek tot de ontdekking gekomen dat paracetamol, eigelijk gewoon speed is,
zonder het meest giftige bestandsdeel ...

maarja

niemand gelooft mij hier blijkbaar in , dus wat vinden jullie??

daarbij heb ik ook zowiets van als je speed vernsijdt,
het beste waarmee je dus kan versnijden in paracetamol,
maarja mensen rondom mij pakken blijkbaar liever ritalin ofzo, of andderre pillen...

maarjaa duidelijkwat ik ervan denk ,, wat denken jullie?!?!

Psychotica Soberlie

ik mag blijkbaar volgens de regels niet uitleggen waarom paracetamol beter is om te versnijden,..
maar gezien de opbouw van de stof. zijn het eigelijk dezelfde bestandsdelen....

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Psychotica Soberlie
Ik heb nu een paar reacties van je gelezen en je scheikundige kennis laat nogal te wensen over.

ik mag blijkbaar volgens de regels niet uitleggen waarom paracetamol beter is om te versnijden,..
Geen idee waarom jij dit denkt, maar goed. Ik zal wel even uitleggen waarom je stelling niet klopt:

Een stofje hoeft maar met een detail te verschillen met een ander stofje en kan een totaal ander pakket aan eigenschappen hebben die totaal verschillend zijn aan dat andere stofje die moleculair vrijwel identiek is op een kleinigheid na. En aan de andere kant kunnen twee moleculair totaal verschillende stoffen qua eigenschappen enorm op elkaar lijken.

En daarmee kan je stelling dan ook meteen de prullebak in, en wellicht dit topic ook. Je moet naar de eigenschappen kijken van stoffen en niet naar de moleculaire structuur als je de werking wil vergelijken.

daarbij heb ik ook zowiets van als je speed vernsijdt,
het beste waarmee je dus kan versnijden in paracetamol
Het beste versnij je je speed niet, tenzij je dealer bent die je klanten wil besodemieteren. Ben jij er wellicht zo een?

Laatst bewerkt:

Psychotica Soberlie

@Psychotica Soberlie
Ik heb nu een paar reacties van je gelezen en je scheikundige kennis laat nogal te wensen over.

Geen idee waarom jij dit denkt, maar goed. Ik zal wel even uitleggen waarom je stelling niet klopt:

Een stofje hoeft maar met een detail te verschillen met een ander stofje en kan een totaal ander pakket aan eigenschappen hebben die totaal verschillend zijn aan dat andere stofje die moleculair vrijwel identiek is op een kleinigheid na. En aan de andere kant kunnen twee moleculair totaal verschillende stoffen qua eigenschappen enorm op elkaar lijken.

En daarmee kan je stelling dan ook meteen de prullebak in, en wellicht dit topic ook. Je moet naar de eigenschappen kijken van stoffen en niet naar de moleculaire structuur als je de werking wil vergelijken.

Het beste versnij je je speed niet, tenzij je dealer bent die je klanten wil besodemieteren. Ben jij er wellicht zo een?
whaha
Nee ik niet,
ik heb een goede inkoopsprijs, dus de normale verkoopprijs is al meer dan genoeg winst./.

oke, en,waar verschilt paracetamol met speed zozzeer dan?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De een is en pijnstiller en de ander een stimulant, en daarmee is de werking dus totaal verschillend.

Had ik het toch goed, je bent dus een dealer. Tja, je hebt het nogal veel over versnijden en welke stof het beste is, en dat zijn dealerbelangen. Een gebruiker is juist het tegenovergestelde, die wil juist de versnijdingen uit zijn speed hebben en daar heb ik je nog niet over gehoord. Dus vandaar mijn vermoeden.

Psychotica Soberlie

wat je zegt klopt wel ja
maar
de werking van de stof (op de mens)en de molleculaire samenstelling zijn 2 heel verschillende dingen
en ik heb het hier over de 2 de...

en de werking, eh .. volgens mij (weet ik wel zeker) werkt paracetamol zowat hetzelfde als speed....
behalve dat paracetamol veel minder sterk is.
en de vergiftegingsverschijnsellen , veel minder zijn met paracetamol, dan met speed.

paracetamol , bevat di - stikstof-atomen en speed mono- stikstof-atomen
dus grof gezegt, per 1 korrel paracetamol, passen er 2 korrels amphetamine in.
en paracetamol is eigelijk gewoon speed, behalve dat het kwikzout niet bij de synthese van paracetamol is gebruikt.
maar bij ampetamine wel....

laat ook maar,,

Waarom zo afkeurende kritiek, wees blij dat ik in ieder geval met iets nuttigs probeer bezig te zijn.
en mischien heb ik het wel niet goed(anouhwel ik dat betwijfel)
ik wordt er een beetje boos van dat je vindt dat dit topic nou weggegooidt moet worden
terwijl je zelf gewoon tekortkomt aan informatie...
wat je zegt is niet verkeerd. maar wat ik zeg kan mischien ook wel kloppen weetje..
maarja , ik zie jou reactie maar als een bijdehante reactie, terwijl er nog van allerlei kanten mogelijkheden zijn , waar jij geen rekening mee gehouden hebt....

Psychotica Soberlie

Een gebruiker is juist het tegenovergestelde, die wil juist de versnijdingen uit zijn speed hebben en daar heb ik je nog niet over gehoord. Dus vandaar mijn vermoeden.

ik zit zelf meer met het idee, dat je paracetamol kan gebruiken als je speed wil maken .
en dat scheelt een hoop moeilijk gezoek naar een aantal dingen

oh, en speed is niet pijnstillend?
en paracetamol, is niet stimulant? terwijl zodra de pijn weg is , kun je toch weer her-stimuleerd verder gaan?

Laatst bewerkt:

Psychotica Soberlie

mischien bedoel ik wel wat door de lage inkoopsprijs, ipv de normale verkoopsprijs.
ik winst heb omdat ik het niet zo duur hoef in te kopen...
en ik heb nogsteeds niet gezegt dat ik het spul verkoop....

maar ehm , wat probeer je nou te suggereren?
jij spoort hier mensen aan om mij lastig te gaan vallen , zodra hun speed nodig hebbe...
waarom is het wie speeddealer is en wie niet, uberhaupt aan bod gekomen?
waar zit jij met je hoofd?....
nieuwe dealer nodig ofzo ? ;P

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Psychotica Soberlie
Ik kan er niks aan doen dat jej je niet goed formuleert.

Inkoopprijs, verkoopprijs en winst...... Ja, dan kom ik bij dealen uit. Als je gewoon duidelijk zegt wat je bedoelt dan krijg je geen misverstanden he. Daar hoef je mij niet op aan te vallen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
niemand gelooft mij hier blijkbaar in , dus wat vinden jullie??
Het stikstof atoom zit op een compleet andere positie, de beta ketone groep op de beta positie, een hydrooxy groep op de 4 positie. Het enige dat de twee samen met nog een miljoen+ andere moleculen gemeen hebben is een benzeen ring. Ik denk dat je poep in je ogen hebt als je denkt dat het soortgelijke molecuulstructuren zijn en je hebt er vrij duidelijk niet zoveel verstand van hoe molecuulstructuren zich naar de praktijk vertalen.

Ik zou ook even paracetamol vergiftiging bekijken op de paracetamol Wiki aangezien dat een relevant aspect wordt zodra je Amfetamine er mee gaat versnijden.

Bij voorbaat verdient ieder die Amfetamine versnijdt het met z'n bek op de stoeprand gezet te worden gezien hoe goedkoop Amfetamine zonder versnijden al is.

Je klinkt eerlijk gezegd een beetje alsof je last hebt van een stimulant psychose, misschien moet je even rustig aan doen.

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Tja weet je ethanol is alcohol, maar haal dr een koolstof en twee h-tjes vanaf en je hebt het dodelijke methanol. Mijn scheikundige kennis is niet heel hoog, maar ik weet wel 100% zeker dat @acht.zes groot gelijk heeft.
Paracetemol is C8H9NO2 terwijl speed C9H13N is. Lijkt in geen geval op elkaar dus (net als de werking tjonge wat een toeval!).
En zelfs daar houd het niet op. Je moet rekening houden met isomeren en of deze rechtsdraaiend of linksdraaiend zijn etc. Maar ik zou zeggen mix het lekker met paracetemol, het is beter dan rattengif of zoiets.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
en je hebt het dodelijke methanol
Methanol was dacht ik Ethanol met een extra methylgroep.
Paracetemol is C8H9NO2 terwijl Amfetamine C9H13N is.
Al had het dezelfde atomen dan nog maakt de positie van deze atomen het verschil tussen dacht en nacht. Het N / stikstof atoom in de molcuulstructuur op een andere positie op de koolstofketen verandert in dit geval al de werking volledig.

Als je een Diazepinering aan de Benzeenring plakt is het ineens een benzodiazepine, en ook daar zit de Amfetamine basisstructuur dus al in. Als je aan de staart op de alpha positie bepaalde dingen plakt is het ineens een dissociatief of opioide. Toevoegingen op de 4 positie van amfetamine structuren staan er ook bekend om dat deze een sterke binding aangaan met de serotonine receptoren wat bij paracetamol overduidelijk eveneens niet het geval is.

De Ketone groep die bij cathiones (zoals 4-MMC/Mephedrone) op de Beta positie zit zit bij paracetamol op de alpha positie waar normaal gesproken de methylgroep zit. De basisstructuur oogt wat gelijkend aan die van amfetamine met de benzeenring en de koolstofketen staart er aan maar ze zijn toch echt fundamenteel sterk verschillend.

Adrenaline toont qua molecuulstructuur meer gelijkenissen naar zowel Amfetamine als naar Paracetamol en zelfs dit heeft een compleet andere psychoactieve werking vergeleken met beide middelen. Het is simpelweg te kort door de bocht, het komt geen eens in de buurt.
Maar ik zou zeggen mix het lekker met paracetemol, het is beter dan rattengif of zoiets.
Als je paracetamol voorbij de 3 gram doseert wat vrij snel gaat wanneer versneden met amfetamine is het dus niet beter dan rattengif. Een paracetamol vergiftiging wordt ook wel omschreven als een van de meest pijnlijke manieren om te overlijden. Paracetamol wordt vrij regelmatig onderschat en paracetamol vergiftiging komt dan ook vaker voor dan de meeste mensen denken.

Als je Amfetamine versnijdt ben je gewoon een gierige idioot maar als iemand er dan toch al aan gaat beginnen kun je beter inositol of druivensuiker of iets dergelijks gebruiken. Je verdient er nog geen euro per gram aan, je levert een minderwaardig product en er hoeft maar één persoon de Amfetamine te laten testen en je staat bekend als dat persoon.

Het is geen eens om morele redenen dat het versnijden van Amfetamine de moeite niet waard is.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Even een algemene mededeling: Discussies zijn prima maar speculatie over het combineren van drugs omdat je het leuk vind om uit te zoeken kan gevaarlijk zijn omdat iemand het zomaar hier kan lezen en bedenken het uit te proberen. Houd zulke projectjes beter voor jezelf voortaan. :wink:

Bovenaan