Trip report van vrijdagavond 2 februari 2007
SPACECAKE
We ( mijn vriendengroep) zaten al een aantal maanden te wachten op een leeg huis, zodat we een keer spacecake konden bakken. We hadden dit weekend eindelijk mazzel, we konden een cake bakken bij mevrouw X ( privacy). We wilden 2 week geleden ook al een keer bakken, wiet ed al geregeld, alleen toen kwamen we tot de conclusie dat we geen huis hadden om in te bakken

( wiet maar grotendeels opgerookt

)
We hadden nog zo'n 3 gram over, dus haalden we nog 8 gram bij ( tis geen top kwaliteit ) De voorpret was erg leuk, iedereen een taart in zn msn naam ed. Ik moest samen met een vriend de boter + cake maken, omdat wij de afgelopen weken héél veel op het internet gezocht hadden, tig filmpjes hadden bekeken. We kregen op vrijdag avond rond 7 uur een telefoontje dat we moesten komen, mevrouw X was thuis, haar ouders weg. Ik ging er heen met een rugzak vol spullen:cakevorm,meel,roomboter en thai sweet chili chips 2 x (was in de bonus :P )
Bij vriendin X even gewacht op vriend Y, toen hij er ook was zijn we begonnen: een pan water op het vuur, en maar wachten tot het water warm was, toen de boter in de pan gegooid, laten smelten, en toen het belangrijkste ingrediënt er bij: wiet

We hebben de boter ongeveer een half uur laten trekken, boter gezeefd, boter in de vriezer gezet, heel even tv gekeken.
Na ongeveer een kwartier was de boter al hard, tijd om de cake te maken dus. Een andere vriendin, laten we haar vriendin A noemen

, kan goed cakes bakken, dus heeft ze mét wietboter een cake gebakken.
Om ongeveer 9 uur, was de cake klaar, heel kort even laten afkoelen....
ETENSTIJD

Allemaal een stukje gehad, er gingen ongeveer 20 plakken uit de cake.
Terug naar de tv, we hebben ongeveer een uur tv gekeken. Toen kwamen we tot de conclusie, hij werkt nog niet.....
Iedereen was zo geduldig om te wachten, alleen ik hield het om half 11 niet meer, toen heb ik mijn 2e plak opgegeten.
Rond 11 uur begonnen sommigen al iets te merken, ik nog steeds niks, hoppa half plakje er bij.....
Het werd steeds gezelliger, de eerste lachkicks kwamen ook al, maar niet bij mij, half plak er bij. Inmiddels heb ik 3 op.
Om 12 uur had de THC ook de weg naar mijn hoofd gevonden, heel hard gelachen, véél lachkicks om helemaal niets
Ik ging het hardst met vriendin B, lagen we helemaal dubbel omdat iemand een grappige opmerking maakte, 5 minuten verder, even de tranen van de wangen vegen, kijken we elkaar aan, gingen we weer
Ik wilde dat alles zo bleef, plakje erbij.....
De hele groep had inmiddels lachkicks, het was zeer gezellig op dat moment
Rond half 1 heb ik het 5e plakje opgegeten.
Vanaf 1 uur ging ik te hard, ik begon toen met suiker eten en water drinken, wat overigens voor mn gevoel niet veel hielp. Iedereen had de hele tijd lachkicks.
er stonden 2 banken tegen overelkaar, en 2 jongens gingen een dragon ball Z gevecht nadoen
Wat bij iedereen een gigantische lachbui opwekte, ook bij mij.
Maar vanaf dat moment, begon ik in mn eentje harder te gaan, veel harder dan de rest. Ik voelde allemaal warme golven door mn lichaam gaan. Gesprekken kreeg ik niet meer mee, soms een flard in slowmotion. M'n bloeddruk werd ook heel laag, want iedere keer als ik opstond werd het zwart voor mn ogen. Ik ben zo nog een uur blijven zitten, toen heeft een vriend me naar huis gebracht, waar ik eerst nog m'n bed op moest maken....
Uiteindelijk lag ik om half 3 in bed, ik heb toen geslapen tot 12 uur, toen werd ik door mn moeder uit mn nest gegooid. Eerst even wat gegeten, toen even gedoucht, en weer op bed tot 5 uur....
Ik was zó moe, ik wilde slapen, maar tsja mn ouders. Dus ik maar koffie drinken. Om half 11 ben ik naar bed gegaan, en vandaag weer tot 12 uur geslapen, nu ben ik weer enigzins toonbaar. Gister was ik namelijk lijkbleek...
Mn ouders vroegen of ik gedronken had, ik ontkende dit ( ik had ook niet gedronken)
Toen vroegen ze naar sigaretten, ook ontkend, toen vroegen ze naar wiet.... Ik heb het ontkend, mn pa gelooft wel dat ik "gewoon" moe was, maar mn moeder weet ik niet zeker.
Achteraf gezien was het een zeer geslaagde avond, maar de volgende keer eet ik wat minder