Space cake te heavy?

LadyLike

Experimenterende gebruiker
We hebben muffins gemaakt van Jellybean wiet. 5 gram eerst 3 uur in de oven en daarna als poeder door het beslag. 5 muffins van gemaakt en de eerste keer beiden 1/3 muffin (=0,33 gram). Het duurde lang voor we het voelde maar eenmaal ingekickt was het alsof er een dikke deken over ons heen kwam en lagen we voor Pampus op de bank. Weinig verbinding met elkaar en ook moeilijk om een gesprek te voeren. Weinig gedachten, alsof ik de 1000 gedachten die normaal tegelijk door mijn hoofd gaan, alleen stuk voor stuk kon horen. De ontspanning was wel okay, maar ik ben vooral oppeppers gewend waarmee ik mijn 1000 gedachten bewust een voor een kan horen maar de rest niet weg is. Dat was nu wel het geval.
Gisteren minder genomen: beiden 1/4 muffin (0,25 gram). Maar, effect was hetzelfde. Moeten we nog minder nemen om meer High te worden ipv stoned? Stoned zijn ben ik niet naar op zoek, dus mogelijk is wiet dus niet onze drug of choice, maar mogelijk moeten we gewoon nog minder nemen of een andere mix?
We zijn nieuw in de cannabis, groot fan van LSD, MDMA en verschillende RC.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb best veel spacecake gegeten en ja, als hij goed gelukt is dan word je er inderdaad extreem stoned van. De tijd lijkt wel op een slakkenpas te gaan en ik krijg dan geen woord uit mn mond.

Volgens mij is het vrij normaal dat je op hoge dosis wiet het overzicht kwijt raakt van je gedachtestroom. Ik noem het altijd dromerig worden gezien het een beetje lijkt op wakker dromen.

Waarschijnlijk ben je ook high naast stoned. Je zou kunnen proberen om inplaats van je focus op je gedachten te leggen deze op je longen of lichaam te leggen. Focus op je adem en hoe het voelt als bij het inademen de lucht in je longen stroom. Bij mij komt er dan altijd wel een sterke euforie naar boven.

Het kan dan wel behoorlijk wacky worden.

Tis maar net wat je leuk vind.
Ik heb altijd wel dolle herinneringen.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb ook wel wiet gecombineerd met cocaine, ketamine, truffels, xtc, 3mmc en lsd

Ik ben niet op ieder van deze combies helemaal los gegaan op de wiet. Maar ik kan wel zeggen dat stimulanten eigenlijk het effect van wiet voor een groot deel domineren en het dus het lijkt of de wiet amper wat doet. En dat psychedelics zeer goede synergy hebben met wiet en dat je dan helemaal van de kaart raakt.

Het is niet aan te raden om die reden om psychedelics er bij te nemen. De meest intens euforische ervaring die ik gehad heb in mijn leven was op ketamine met wiet en ik was het helemaal kwijt. Op het ene moment dacht ik dat het universum me strafte omdat ik te hard ging en op het andere moment dacht ik dat ik dood ging als ik niet meteen een glas water zou drinken.

Dus kijk uit.

Dirkdirk

DF-koning
Veel mensen vergeten vaak dat cannabis best wel hele sterke effecten kan hebben, wat bij het roken nooit zoveel opvalt, en vooral als mensen hun tolerantie hoog hebben opgeschroefd door dagelijks te blowen. Maar laat mij het je nou gewoon vertellen met zeker zo'n 8 jaar blow-ervaring (al zo'n 4 jaar niet meer) als je een keer een paar maanden stopt en je rookt een goede stevige joint dan begrijp je wat ik bedoel. En spacecake is nog veel sterker en onvoorspelbaarder. Hoe lager de tolerantie en hoe sterker de cake of joint hoe meer ook zware dissociatieve effecten optreden wat door veel mensen niet wordt gewaardeerd.
alsof er een dikke deken over ons heen kwam en lagen we voor Pampus op de bank. Weinig verbinding met elkaar en ook moeilijk om een gesprek te voeren. Weinig gedachten, alsof ik de 1000 gedachten die normaal tegelijk door mijn hoofd gaan, alleen stuk voor stuk kon horen.
Niet heel vreemd als je weinig tolerantie hebt en er blijkbaar gevoelig voor bent.

Rivalrie

Badass junkie
0.33gram eten is echt heeeel veel als beginner :tongueout: zelfs na 2 maanden elke dag wiet gebruiken zou ik daar KO van gaan...

PaddoKweker

Belezen gebruiker
Ik bak alles op 0,25 gr per portie
Op deze manier kan je naar mijn mening goed doseren, al is het bij mij ook een keertje goed fout gegaan.
Te snel besloten om bij te nemen en uiteindelijk met 3 wietmuffins op naar bed gegaan om 12 uur. Ik dacht nergens last van te hebben, maar de volhende ochtend om 6 uur was ik (letterlijk) de weg kwijt toen ik naar mijn werk fietste...
Pas tegen 8 uur werd mijn wereld weer een beetje normaal.
Wijze les: Bijdoseren pas na zo een 2 uurtjes...
Dit gaat me dus nooit meer gebeuren hoop ik.

Lemmy

Badass junkie
Eerste keer total loos gaan was op spacecake, in combinatie met een paar glazen rode wijn. :screamcat:

"Dansen", springen, 10 keer hetzelfde zeggen, niet kunnen blijven stil zitten en een soort van voetbal spelen.

Bovenaan